27.BÖLÜM

8.3K 357 510
                                    

Medya: Emir

Uzun bir bölüm yazdım keyifli okumalar... Hepinizi çok seviyorum... ❤️

"Evet? Ne istiyorsun?" dedim. Bana doğru yaklaştı biraz. "Seni bir kez daha öpebilir miyim?" Duyduklarım karşısında şok okurken Emir beklenti dolu gözlerle bana bakıyordu. "E-Emir şey ben..." Emir kafasını geriye çekip gözlerini benden ayırdı. "Tamam Deniz. Gidebilirsin." Alınmıştı galiba. Üzgünce ona baktım.Yavaşça ona yaklaşıp yanağına küçük bir öpücük kondurdum. "Görüşürüz." deyip hemen kendimi dışarıya attım. Koşar adımlarla apartmana girecekken kafamı çevirip Emir'in arabasına baktım. Hala gitmemişti. Hemen içeriye girip merdivenleri çıkmaya başladım.

Az önce ne yaptım ben? Emir neden onu öpmemi istemişti? Neden yine bu kadar heyecanlıyım? Oflayarak kafamı iki yana salladım. Kapının önüne gelince zile bastım. Babaannem gülümseyerek kapıyı açtı. Yanağından öptüm. "Hoşgeldin yavrum. Hadi git üstünü değiştir de yemeğini yersin." Ayakkabılarımı çıkartıp içeriye girdim. Kafamı sallayıp odama ilerledim ve pijamalarımı giydim. Ellerimi de yıkadıktan sonra koşarak mutfağa gittim. Babaannem yemeğimi önüme koyunca hemen yemeğimi yemeye başladım. "Elomo soğlok bobonno çok gozol olmoş yono." Babaannem karşıma oturunca yüzünü hafifçe buruşturdu. "Ağzını bitirip konuşsana kız."

Yemeğimi bitirdiğimde karnıma dokundum. "Ay şiştim. Yine çok yedim." Masadakileri bulaşık makinesine yerleştirirken babaannem ayağa kalktı. "Sen bırak yavrum. Ben yaparım." Kafamı iki yana salladım. "Yok babaannem ben yaparım. Hadi sen içeriye geç otur." Babaannem her ne kadar istemese de salona geçti ve bende mutfağı toplamaya devam ettim.

Mutfağı yerleştikten sonra salona geçtim. Savaş gelmişti. "Hoşgeldin Savaş." Babaannem ile konuşmayı bırakıp bana döndü ve kafasını salladı. "Hadi hazırlanın bakalım. Bize gidiyoruz." Koltuğa uzanıp kafamı yastığa koydum ve gözlerimi kapattım. "Ben şu an çok rahatım. Hiç bir yere gidemem. Sen burda kal." Birden ayaklarımdan çekilince gözlerimi açtım. Yere yapışınca acıyla kafamı ovuşturdum. "Off çok acıdı. Ne yapıyorsun mal?" Savaş ayaklarmdan tutup beni yerde sürüklemeye başladı. "Birincisi kuzene mal denmez. İkincisi bizimle geliyorsun. İtiraz yok." Oflayıp ellerimi iki yana açtım. Odamın önüne geldiğimizde durdu ve bana elini uzattı. Elinden tutup kalktım. Oflayıp odama gidim ve hazırlanmaya başladım.

Bir kaç parça kıyafet alıp yarın okul olduğu içinde kitaplarımı almıştım. Salona gidip
"Ben hazırım. Hadi gidelim!" diye bağırdım. Savaş ve babaannem de ayağa kalktığında beraber kapıya doğru ilerledik ve evden çıktık. Arabaya binip emniyet kemerimi taktım. Savaş ile konuşa konuşa evlerini gelince arabadan indim. Bahçeli güzel bir evleri vardı. Bahçe kapısından girince Savaş cebinden anahtarını çıkartıp kapıyı açtı. İçeriye girdiğimizde yengem mutfaktan çıkıp önce babaanneme sonra da bana sarıldı. "Hoşgeldin Denizcim." Gülümsedim. "Hoşbuldum Yenge." Yengem eli ile içeriyi gösterdi. "Hadi salona geçin siz. Ben geliyorum birazdan." Salona geçip oturduk.

Savaş'a döndüm. "Amcam nerde?" Saate bakıp tekrar bana döndü. "İşte. Yarım saat sonra gelir." Kafamı salladım. Yengem içeriye girip elindekileri masaya koydu. Çayımı önüme koydu. "Siz yemek yediniz mi? İsterseniz yemekleri ısıtırım." Babaannem kafasını salladı. "Yok kızım biz yedik." Yengemin önüme koyduğu çikolataları elime aldım ve yemeye başladım. Amcam da eve geldiğinde biraz sohbet ettik. Savaş bana döndü. "Sahile gidelim mi? Biraz dolaşırız." Omuz silktim. "Bilmem. Olur." Savaş amcama döndü. "Baba biz Denizle biraz dışarı çıkıyoruz." Amcam bana dönünce hafifce gülümsedim. Kafasını salladı. "Peki çıkın. Denize göz kulak ol." Savaş elini omzuma atıp beni kendine çekti. "Hadi gidelim benim küçük kuzenim." Deyip yürümeye başladı.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Nov 11, 2018 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

SAKAR KIZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin