3.BÖLÜM

10.4K 478 62
                                    

Medya: Damla

Hakan. Okulun ilk günü bana saçma sapan şeyleri diyen kişiydi. Gerçekten çok merak ediyordum ne olduğunu. Acaba kardeşine ne oldu? Ya da kim bana aşık olacaktı? Bu neyin intikamıydı?

Hoca toplantısının olduğunu söyleyip sınıftan çıktığı sırada Emir sinirle sıraya vurup sıradan kalktı ve Hakan'ın tam karşısına sinirli bir şekilde geçti.

"Ne işin var lan senin burada?!"dedi Emir. Hakan ise gülmeye başladı. Ama bu gülüş çok ruhsuzca bir gülüştü.

"Sana dediklerimi ne çabuk unuttun Emir. Seni ve hayatını daha yakından takip edebilmek için bu okula geldim. İntikamımı alacağım. Kardeş-" diyemeden Emir sözünü kesti. "Başlatma lan kardeşine!"diye kükredikten sonra Hakan sinirle yumruğunu Emir'e geçirdi. Emir bir iki adım sendeledikten sonra Hakan'a sert bir yumruk geçirdi.

Sınıftaki kızların bağırma ve çığlık sesleriyle bir kaç hoca sınıfa girmişti ve zar zor Hakan ile Emir'i ayırmıştı.

Hakan sinirle sınıftan çıktıktan sonra Emir sıraya oturdu. "Abi gel bir pansuman yapalım. Kaşın patlamış."dedi bir çocuk. "İstemiyorum Cenk."dedi Emir. "O zaman bir şeyler ister misin? Su filan ala-" "Merve. Sadece sus."dedi Emir. Merve kafasını salladı ve sıraya oturdu.

Emir sinirle ayağa kalkıp sıranın demirine ayağıyla vurdu. Bir daha vururken bacağıma giren ağrıyla bağırdım. Bacağıma vurmuştu.

Emir telaşla yanıma gelip beni kucağına aldı. "Ben gerçekten özür dilerim. Bilerek olmadı. Lanet olsun. Ne yaptım ben."diye söyleniyordu.

Revire geldiğimizde Emir beni yatağa bıraktı ve karşıma geçti. Pantolonumun paçasını yukarı doğru çektim ve hemşirenin gelmesini bekledim. Ayağım gerçekten çok ağırıyordu ve morarmıştı.

Emire baktığımda sinirle yumruklarını sıkmış bana bakıyordu. Hemşire yanıma gelmiş yarama bakıyordu. "Ne oldu ayağına?"diye sorduğunda omuz silkip "Hiç. Yani tabi bir şey oldu ama aman boşverin. Ben sakarım ya ondan seb-""Ay tamam."dedi hemşire ve yarama krem sürmeye başladı ve daha sonra sargıyla sardı. "Bir kaç gün pek zorlama bacağını. Baya kötü olmuş. Sana bir krem vereceğim. Onu sür."dediğinde kafamı salladım.

Emir yanıma gelince ona baktım. "Bak. Ben gerçekten üzgünüm. Çok sinirliydim ve ayağına yanlışlıkla vurdum."dediğinde aklıma gelen fikirle sırıttım. "Bir şartla seni affederim. Ulaş'a aldığın abur cubur kolierinden istiyorum. Hem de on koli."dedim gözlerim parlarken.

Emir gülüp "Peki kabul ettim sakar kız."dediğinde kaşlarımı çattım. "Anlaştık o zaman antilop suratlı."dedim ve yataktan zıpladım.

Zıpladığım anda ayağıma giren ağrıyla acıyla inledim. Emir "Bana antilop suratlı dersen Allah böyle cezanı verir işte."dediğinde sinirle tek ayağımın üstünde zıplayarak sınıfa yürümeye başladım.

Sınıfa girdiğimde Damla hemen yanıma geldi ve"İyi misin? Bacağın ağarıyor mu?"diye sorduğunda kafamı olumsuz anlamda salladım. Aslında biraz ağırıyordu ama olsun.

Damla sinirle Emir'e döndü ve "Hep senin yüzünden ya. Kızın ayağına ne yaptın?""Damla. Tamam. Olan oldu. Hem bana vurmasaydı on koli abur cuburum da olmayacaktı."dediğimde Damla'nın gözleri parıldadı ve "Ay canım benim. İyi ki de tekme atmış sana. Yani öyle iyi ki de tekme atmış derken o anlmda değil. Yani sana tekme atmasaydı olmazdı ama tekme atmasın. Neden tekm-""Damla sus. Abur cubur lafını duyunca beynin uçtu herhalde."dediğimde güldü.

Sırama geçip oturduğumda Emirde yanıma oturdu. "Bacağın acıyor mu?"diye sorduğunda "Yok ya. Takma kafana sen."dedim gülümseyerek. O da gülümsedi. Ne de güzel gül- tövbe tövbe ne diyorum ben ya.

SAKAR KIZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin