Medya: Savaş
Umarım Beğenirsiniz. Sizleri seviyorum. ❤️❤️
Gelen Serkan'dı. Emir kaşlarını çattı. "Serkan kavga etmek istemiyorum şu an. Yürü git başımdan." Serkan sırıttı. "İyi o zaman ben de Denizle konuşurum." deyip bana baktı. "Nasılsın Deniz. Mutlusun değil mi?" Kaşlarımı çattım. "Seninle konuşmak istemiyorum." Serkan bir iki adım bana yaklaşınca Emir kolmdan tutup beni arkasına aldı. "Denizle konuşmayacaksın Serkan."
Serkan bana bakıp kafasını iki yana salladı. "İstersem ona çok kötü şeyler yaparım Emir. Canan için. Onun intikamını senden alacağım." Emir sinirle güldü. "Yeter lan yeter. Artık size açıklama da yapmayacağım. Bas git şimdi burdan." Hakan Emir'in omzuna çarpıp geçerken arkasında ben de olduğum için benim de koluma çarpmıştı. Pamuk şekerim elimden kayıp yere düşünce sinirle Serkana baktım. "Pardon." deyip sırıttı ve çekip gitti. "Yaa sinir şey. Pamuk şekerimi düşürdü."
Üzüntüyle etrafıma baktım ama pamuk şekerciyi göremedim. Çok da canım çekmişti. "Üzülme. Alırım daha sonra sana bi daha." Gülümsedim. "Sağ ol." "Hadi bizimkilerin yanına gidelim." Kafamı sallayıp Emir'i onayladım ve bizimkilerin yanına gittik. Hepsine tek tek bakmıştım ama Savaşı görememiştim. "Eee Savaş nerde?" Ulaş omuz silkip bana baktı.
Hep beraber yürümeye başladık. "Ayy kankiler ben çok acıktım. Bir şeyler mi yesek?" diyen Ulaş'a döndüm. "Sen ne zaman doydun ki Ulaş." Ulaş Cenk'e döndü. "Hiç bi zaman kankim."
Hep beraber bi kafeye girip oturduk. Aramızda sadece Ulaş açtı. Ulaş yiyecek bizde içecek bir şeyler sipariş ettik. "Ay kankilerim yarın matematik sınavı var ya." diyen Ulaş ile kaşlarımı çatıp ofladım. "Of ya kim çalışacak şimdi sınava?" deyip arkama yaslandım. Ulaş sırıttı. "Ben üstün kopya yeteneklerimle kopya çekeceğim kankilerim." Emir güldü. "Olum sen sınavda hoca sana ne yaptığını sorarken kopya çekiyorum hocam diyen insansın. Neyin kopyasından bahsediyorsun?" Bu dediği şeyle hep beraber güldük.
"Artık kendimi geliştirdim kankim." dediği sırada sipariş ettiğimiz şeyeler gelmişti. Çikolatalı Milkshake'imi kendime çekip aldım ve pipeti dudaklarıma yaklaştırıp büyük bir yudum aldım. Ulaş yine yemeğiyle birlikte ayrı dünyalara gitmiş, dünyayla bağlantısını kesmişti. Bu haline güldüm.
Emir beni dürtünce ona döndüm. Tam ağzını açıp bir şey diyecekken "Deniz Abya!" diye bir ses duydum. Alt komşumuz olan Hayriye teyzenin torunu Ege paytak adımlarla bana doğru adımladı. Egenin ordaki masaya baktığım da Selma Teyze ve Murat Amcayı gördüm. Egenin annesi ve babasıydı. İşleri için şehir dışına çıkmışlardı ve bu yüzden Ege ve Efeye Hayriye Teyze bakardı. Ayağa kalkıp bana doğru koşan Ege'yi kucağıma aldım. Selma Teyzenin yanına gittim. Bana sarıldı. "Hoş geldiniz Selma Teyze." deyip Murat Amcaya döndüm ve gülümsedim. "Hoş bulduk Deniz." "Anniş ben Deniz abyayla duyabiliy miyim?" Selma Teyze gülümseyip bana baktı. "Ama annecim Deniz abla buraya arkadaşlarıyla gelmiş onu rahatsız etmeyelim şimdi." Kafamı iki yana salladım. "Olur mu öyle şey Selma Teyze? Durabilir benimle sıkıntı değil. Daha sonra yanınıza getiririm." Murat Amca "Valla Deniz bizim bu iki afacan seni çok seviyor." dediğinde Ege kollarını boynuma doladı. "Ben de onları çok seviyorum." Ege bana baktı. "Hadi şenin aykadaşlayının yayına gideyim." Kafamı sallayıp yanağını öptüm ve Selma Teyzeye döndüm. "Ben Ege'yi canı istediği zaman getiririm." Selma Teyze gülümsedi. "Peki canım."
Bizimkilerin yanına gidip yerime geçtim ve Ege'yi de kucağıma oturttum. "Meyhaba." deyip gülümseyerek bizimkilere bakan Ege'ye baktım. "Merhaba yakışıklı, ben Ulaş." dediğinde Ege elini ona doğru uzattı. Ulaş kaşlarını çatarak Ege'nin eline bakarken "Uyaş Abi şen el şıkışmayı bilmiyoy muşun?" Bu dediğine güldüm. Ulaş elini Egeye uzattı ve minik elini hafifçe tutup aşağı yukarı salladı. "Ben de Ege."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SAKAR KIZ
Teen FictionYanımda duran barmenden bana soğuk su vermesini istedikten sonra dans eden Emir ve arkadaşını(!) izlemeye koyuldum. Yanıma bir bardak bırakılınca hemen bardağı alıp içtim. İçmemle boğazım da yanmaya başladı. Yanlış bardağı mı içtim ben?! Barmen ya...