12.BÖLÜM

8K 421 98
                                    

Medya: Sakar Kızımız Deniz

Bana sülük gibi yapışan Can'a sinirli bir bakış attım. Ama o bunu umursamadan benimle birlikte yürümeye devam etti. Okulun bahçesine girdiğimizde benim ayağıma takılan taş sonucu yere yapıştım. Can da dengesini sağlayamayıp üzerime düştüğümde acıyla başığrdım.

"Ah! Hayvan! Kalk üstümden! Ayı! Organlarımı hissetmiyorum! Ah!"diye bağırırken Can üzerimden kalkmıştı. Emir kaşlarını çatmış Can'ı boynundan tutarak üzerimden kaldırmıştı.

Ben de yerden kalktığımda Can bağırıyordu. "Ah. Bıraksana boynumu lan." Emir sinirle Can'ın boynunu bıraktı. "Kim bu sakar kız?" Emir'in sorusuyla ona döndüm. "Şey. O benim arkadaşım." Can sırıttı. "Bir zaman sonra da sevgilisi olacağım."

Emir'in kaşları daha da çok çatıldı. "Ne diyorsun lan?!"diye bağıdığın da hemen Emir'in kolundan tuttum. "Ya işte Can kendi kendine hayaller kuruyor. Hadi şimdi gidelim." Emir bana bakıp kafasını salladı. "Şu Can denen çocuğu hiç sevmedim. Elim de kalacak bir gün." Sırıttım. "Ne o? Kıskandın mı?" Emir güldü. "Ne? Ben seni neden kıskanayım ki sakar kız?" Yani o da haklı beni neden kıskansın ki?

Omuz silkip önüme döndüm. Ulaş yanıma gelip elini omzuma attı. "Naber kanki?" "İyidir. Sen?" "Ben de iyi." Ulaşın elinde duran çikolataların hepsini aldım ve koşmaya başladım. Ulaş arkamdan bağırıyordu. "Hey! Çikolatalarımı kaçırıyor! Polis! Çikolatalarım bekleyin yavrularım geliyorum!"

Ben gülüp koşarken Ulaşta peşimdeydi. Ve gittikçe yaklaşıyordu. Ben birden yere düştüğümde arkama baktım Ulaş hala koşuyordu. Ayağımı yere uzattım. Ulaş ayağıma takılıp yere düştüğünde hunharca güldüm. Sınıfa doğru gidip sırama oturdum. Ve hemen çikolataları yemeye başladım. Ulaş içeriye bir ayağı topallayarak bir gözü kapalı sağ eli ile belin sol eli ile kafasını tutuyordu. Bu hali oldukça komikti. "Kankim. Lütfen bana çikolata ver. Bak halimi görmüyor musun. Onları yemeden iyileşemem."

"İyi hadi kardeş payı edelim."deyip çikolataların yarısını Ulaş'a yarısını da kendim aldım. Ulaş çikolatalarını bitirmiş ve ayağa kalkıp dans ediyordu. Deli çocuk. Emir sınıfa girdiğin de kızlar ona ağızları açık bir şekilde bakıyordu. Emir benim yanıma oturunca kızlar bana kötü kötü bakmaya başladılar. Kaşlarımı çattım ve önüme döndüm.

Can sırıtarak sınıfa girdiğinde benim yanıma geldi. Ya bu mal bir de bizim sınıfta mı? Can Emir'e kötü bir bakış atıp tekrar bana döndü ve gülümsedi. "Deniz. Bugün çıkışta bir şeyler yapalım mı?" "Hayır." "Ya hadi lütfen." "İstemiyorum Can." Can hala bana yalvarırken Emir sıraya vurup ayağa kalktı. "Kız istemiyor! Hala ne diye yalvarıyorsun!" Can da sinirlenmişe benziyordu. "Ben ikisin uzaklaştırmaya çalışyordum. "Ya tamam. Sakin olun. Can hadi sende yerine otur." Can'a dönüp yavru köpek bakışları attım ve "Hadi otur yerine lütfen." Can kafasını sallayıp yerine oturdu. Emir de oturunca derin bir nefes aldım. Bu ikisi hiç anlaşamıyacak anlaşılan.

Hakan suratı dağılmış bir şekilde sınıfa girdi. Hakandan korkuyordum. Beni orman da Emir bulmasaydı Hakan bana çok kötü şeyler yapardı. Ben Hakan'a korku dolu gözler ile bakarken Emir kulağıma doğru eğilip fısıldadı. "Korkma. Ben yanındayım. Hakan sana bir şey yapamaz."

Gülümsedim ve kafamı salladım. Ama Emir de her zaman yanımda olamazdı ki. Hakan Emir'e bir bakış attı ve yerine oturdu.

Hoca derse girdiğin de dersi anlatmaya başladı. Not tutarken birden bir kız çığlık atmaya başladı. Bu Hazaldı.

"Ay böcek! Sıramda böcek var!" Kaşlarımı çatmış Hazal'a bakarken hoca"Kızım bir sessiz olsana. Ders anlatıyoruz şurada." "Ama hocam ben burada ders işlyemem başka bir sıraya geçeyim."deyip buraya doğru ilerledi. Ne yani. Bu bizim yanımızda mı oturacak!

SAKAR KIZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin