26.BÖLÜM

4.8K 221 97
                                    

Medya: Emir

Umarım beğenirsiniz. Keyifli okumalar...❤️❤️❤️

Sonunda eve gelip duşumu almış ve üzerimi değiştirip yatağıma yatmıştım. Gözlerimi tavana dikip bügün olanları düşündüm. "Hayır hayır. O senin arkadaşın Deniz. Hoşlanmak yok. Hem ne hoşlanması ya? Emir yani o. Ben ondan hoşlansam bile beni sevmez ki? Ay ne saçma sapan şeylerle uğraşıyorum. Sevmekmiş aşkmış amaan bana ne be?" Telefonum çalınca telefonumu alıp arayan kişiye baktım. Emir'in aradığını görünce gözlerimi irice açtım. Heycandan telefon suratıma düşünce acıyla bağırıp kafamı yastığa gömdüm.

Telefonumu açıp kafamı gömdüğüm yastıktan çekip yüzümü ovuşturdum. "Alo?" dedim biraz sinirle onun yüzünden telefonu yüzüme düşürmüştüm ve acıyordu. "Sakar Kız? Sinirlisin? Yoksa aradığıma sevinmedin mi?" Kaşlarımı çattım. "Senim yüzünden telefonu suratıma düşürdüm." Emir güldü. "Heycanlandın yani ben arayınca." Sinirle dişlerimi sıktım. "Ne alakası var be. Neden heyecanlanayım ki." "Yanımdan giderken pek bi heyecanlıydın da." Yanağımdan öptüğü an aklıma gelince kızardığımı ve utandığımı hissettim. "Eğer bir daha öpmemi istersen söylemen yeterli."

"Sesin gidiyo sesin. Alo Emir?" Sinirle ofladım daha fazla onunla konuşmak istemiyordum.  Güldü. "Ne?" Kaşlarımı çattım. "Ne ne'si ya? Anlamıyor musun? Sesin gitti sesin." Kahkaha attı. "Sesim gitti ama ne söylediğimi duyuyorsun." Dudağımı ısırıp kafama vurdum. Bazen neden bu kadar salak oluyorum?

"Peki Sakar Kız. Yarın görüşürüz." "Görüşürüz." deyip telefonu kapattım. Yanımda duran oyuncak ayım pamuğa gülümseyip sarıldım. "İyi geceler Pamuk." deyip gözlerimi kapattım ve uykuya daldım.

Okula doğru hızla yürürken bir yandan da ayağımı kendime doğru çekip bağlamaya çalışıyordum. Tek ayakla seke seke bağcığımı bağlamaya çalışırken sendeledim ve yere yapışacakken dengemi sağladım ve yere eğilip bağcıklarımı bağladım bu sefer de düğüm olunca sinirle ayağımı yere vurup umursamadan ilerlemeye başladım.

Sınıfa geldiğimde sırama doğru ilerledim. Ulaş, Cenk, Savaş ve Emir bizim sıranın orda toplanmış bir şeyler konuşuyordu. Ulaş kahkaha atıp Emir'e baktı. Emir kaşlarını çatmış sinirle ona bakarken Ulaş sıranın üstüne çıktı. "Arkadaşlar! Emir varya-" diyemeden Emir Ulaş'ı bacağından çekti. Ulaş yere yapışırken yine de gülüyordu. Emir sinirle gülüp kafasını iki yana salladı. Yanlarına ilerleyince Ulaş kafasını ovuşturup yanağımdan makas aldı. Savaş elini omzuma atıp "Nabermiş benim canım kuzişim?" deyip sırıttı. Güldüm. "Yaa şöyle konuşmasana." Elini omzumdan çekip göz kırptı. "Akşam size geleceğim." Kafamı salladım. Sırama geçip oturdum. Emir de yanıma oturdu. Aklıma yine dün olanlar gelince kafamı sıraya gömdüm. Biraz uyusam fena olmazdı.

Biri tarafından kolum dürtülünce tepki vermedim. Bir daha dürtünce oflayıp yana döndüm ama kafamı sıradan kaldırmadım. "Ne? Uykum var benim." Emir kaşlarını kaldırdı. "Dün gece uyuyamadık galiba." Kafamı kaldırıp ona baktım. "Ay ne güzel uyuyordum ya." deyip sınıfta gözlerimi gezdirdim. "Sınıftakiler nerde ya?" Omuz silkip sınıfa baktı. "Der boş. Dışardalar."

Aklıma dün olanlar gelince elimi yanağıma koydum. Emir bana baktı gülüp. "Ne gülüyosun ya. Komik mi?" Kafasını salladı. "Anlaşılan dün verdiğim öpücüğün etkisinden çıkamamışsın." Sinirle ona baktım. "Ne alakası var ya? Sapık herif." Tekrar gülüp kafasını eğip iki yana salladı.

"Eğer bir daha öpmemi istersen söylemen yeterli." Sinirle omzuna vurdum. "Sussana sen ya. Terbiyesiz." Güldü. "Terbiyesiz ha? İyiymiş." Ellerimi iki yana açtım. "Allah'ım bana sabır ver." Bana doğru yaklaştı. "Neden yaklaşıyorsun be." Gülümsedi. "Hatırlatırım. Dün de sen bana yaklaşmıştın." Geriye doğru gittim. Tam sıradan düşecektim ki belimden yakaladı. "B-ben yüzünde bir şey vardı ondan yaklaşmıştım." Biraz daha eğildi. "Ben de seni tutmak için yaklaştım o zaman." Kafamı biraz geriye doğru çektim. "Tamam yakaladın işte arkadaşım. Geri çekilirmisin?" Emir kaşlarını yukarı kaldırıp bana baktı ve kafasını salladı. Hiç bir şey demeden ayağa kalkıp sınıftan çıkınca öylece bakakaldım arkasından. Ne olmuştu ki şimdi?

SAKAR KIZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin