Aera membuka matanya bila terdapat sinaran matahari menganggu tidurnya. Taehyung di sebelahnya hanya memerhati aera sambil tersenyum lebar. Comel baginya.
"Selamat pagi sayang"taehyung mengusik pipi kecil aera dengan lembut. Aera pula mengeliat dan mengosok matanya berulang kali.
Taehyung mencium pipi aera berkali kali dengan lembut supaya aera bangun. Terus terbuka luas mata aera bila teringat kejadian semalam.
Dia membuka selimut yang menyelimuti tubuhnya dengan cepat. Nasib baik ada pakaian. Lega hati aera. Lalu dia menoleh ke arah taehyung yang tersenyum nakal.
Taehyung mendekati aera yang masih duduk bersila dia atas katil. Dia memeluk aera dengan erat. "Tidur lena tak semalam?"aera terus mengelengkan kepalanya perlahan.
"Tipu"aera menjeling taehyung. Kalau dah tahu kenapa nak tanya juga? Apa punya soalan lah?!aera menolak tubuh taehyung. Tapi taehyung masih kekalkan kedudukannya seperti tadi.
"Taehyung saya nak masuk bilik saya sekarang"sebab petang ni ada majlis untuk taehyung. "Morning kiss dulu"dengar je taehyung cakap macam tu.
Aera mencebik. Bibir dia dah lah bengkak pasal semalam. Taehyung ni tak puas lagi ke? "TAK NAK!"aera cuba menolak badan taehyung tapi tetap tak berjaya.
Taehyung masih degil lagi. Terpaksa lah aera menunaikan permintaan nya. Ciuman sekilas diberi oleh aera di bibir taehyung. "Lagi!"lagi sekali aera buat. "Lagi"aera menahan perasaan marah nya dengan sabar.
Dia mencium taehyung selama 10 saat. Terus terukir senyuman petak di bibir taehyung. Sekarang dah puas hati hah?! Sabar jelah dengan taehyung ni. Akhirnya aera dapat bangun dan turun dari katil.
Lalu dia keluar dari bilik taehyung dengan cepat. Kalau tak?! sengsara dia dekat situ lama-lama. Baik dia keluar dengan cepat tanpa pusing belakang.
🌸🌸🌸
Nancy menilik pakaian mewah yang serba putih itu.
Nancy puas dengan penampilan dia petang ni. Mesti taehyung suka kan?! Baginya tiada siapa yang dapat menandingi kecantikannya.
Selesai dia bersolek. Nancy tidak melupakan rancangan yang penting buatnya.
Dia mengambil beg tangan kecil yang bewarna putih supaya sedondon dengan gaun nya. Benda paling penting ialah pisau kesayangan dia tu?!.
Dia memegang pisau itu sambil tersenyum senget. Dia tak sabar nak melaksanakan rancangannya itu. Dia membungkusnya dengan kemas dan masuk ke dalam beg tangannya.
Mina mengintip perbuatan aera. Dia perlu bagitahu taehyung dengan segera supaya keselamatan aera selamat. Dia harap sangat nancy tidak buat kecoh semasa majlis berlangsung.
Sulli tersenyum lebar bila melihat sehun kacak memakai suit.
YOU ARE READING
[C] Saranghae + Kim Taehyung
Fiksi Penggemar"I believe in you completely. You are my dearest one. My reason for life" SARANGHAE + KIM TAEHYUNG ********* Choi Aera seorang gadis berumur 20 tahun yang hanya hidup dalam kemiskinan sejak ibubapa nya meninggal dalam kemalangan. Sejak dia membantu...