1)•

4.6K 294 13
                                    

Sedel som na veľmi nepohodlbej stoličke. Pohľad som mal zapichnutý do bielej steny,  poklepkával som nohou a popritom som si kúsol do spodnej pery. Bol som veľmi nervózny. Vôbec som nevedel, či ma zoberú na stáž. Súrne potrebujem peniaze a inzerát, čo som našiel na FB, mi prišiel ako dobrá príležitosť.

Dobrý deň. Hľadáme stážistu, nezáleží na pohlaví, ktorý by sa staral o ludí.
Plat: xxxxxxx€
S  pozdravom Psychiatrická liečebňa Seol.

Inzerát bol napísaný stroho a rýchlo no plat bol vysoký,tak prečo to neskúsiť.

Z premýšlania ma prebudilo otvorenie dverí a do miestnosti vošiel blonďavý muž v čisto bielej uniforme s malou nášivkou  Psychiatrickej liečebne v Seole. Posadil sa za stôl oproti mne.

,, Ospravedlň ma, ak si čakal dlho,musel som ešte niečo vybaviť. "

,,Nie, to je vpohode. "odpovedal som mu s tichým hlasom a pousmial sa.

,, Môžeme začať? "

,, Ano. "

,, Takže, čítal som si tvoj životopis, ktorý si nám poslal-"

,, A? "

,, S radosťou ti oznamujem, že si bol prijatý. "

Keď som započul tú správu bol som celý bez seba a bezmyslienkovite som objal toho muža, ktorý mal pod náživkou meno 'Dr. Kim Namjoon' a začal s ním od radosti skákať a mačkať v objatí. Zasmial sa:,, Toto sa bude tvojmu zverencovi páčiť. "Pustil ma a podal mi papiere s menom človeka, o ktorého sa budem musieť starať.
,, Všetky  inštrukcie a informácie , ktoré budeš potrebovať vedieť o ňom a jeho psychickom stave, nájdeš  tu." povedal a prstom ukázal na meno na zložke.  

,, Park Jimin" pekné meno.

---------------------------------------------------------
Viem.... prvá časť nuda. Ale zatiaľ sa to len rozbieha. Časti budem pridávať nepravidelne, ale budem sa snažiť.
Btw budem rada ak dáte votes alebo koment.
Toto Je Zároveň Aj Moja Prvá Poviedka, tak prosím buďte trošku zhovievaví. 😅😅😅😅😅😅😅

❤❤❤❤❤❤❤

Pill (YoonMin)√Where stories live. Discover now