12)

2.1K 197 0
                                    

Zobudil som sa na chladnej zemi. Treštalo mi v hlave,rezami ma oči od včerajších sĺz a navyše ma ešte stípe líce od včerajšej facky, ktorú som dostal od Jimina. Nezdá sa to, ale má silu. To bude monokel.

Stále som bol schúlený do klbka a prehrával som si, čo sa včera stalo.

Bola mi zima. Pomaly som vstal a začal hľadať boxerky, ktoré mi Jimin včera niekde zahodil.

Lomcovala so mnou bolesť a všetky možné pocity.

Ničomu som nerozumel.

Ako sa teraz môžem pozerať Jiminovi do očí?

Rozmýšľal som aj nad výpovedou, ale tie peniaze naozaj potrebujem.

Obliekol som si sivé tepláky a modré tričko s ošúchaným logom Kapitán Amerika.

Vyšiel som z izby a zamieril si to do kúpeľne, kde som vykonal svoju rannú hygienu.

Vošiel som do kuchyne a začal pripravovať čaj. Na jedlo som nemal ani pomyslenie.

Zobral som si deku z gauča a aj s čajom som si to zamieril von.

Sadol som si pod sakuru, pri ktorej som sa fotil, keď som sem prišiel prvý krát. Je krásne rozkvitnutá a padajú z nej lupienky kvetov, ktoré sa potom pohybujú vo vetre, dokiaľ nespadnú na zem.

Vonku je príjemne chladno, ale aj tak som sa zabalil do deky a pochlipkával čaj.

Musel som si utriediť myšlienky. V hlave mi behalo strašne veľa otázok, na ktoré som nemal odpovede.

Keď som dopil čaj a prestal som cítiť prsty na nohách, usúdil som,  že pôjdem naspäť.

Potichu som otvoril dvere od domu. Vládlo v ňom ticho, možno až moc veľké.

Sadol som si k telke a začal pozerať nejakú drámu. Myslím, že sa volala School 2017. Neviem to presne, pretože som sa cítil ako bez ducha. Jediné, čo som registroval, bol náramok, ktorý mi on daroval. Jemne som po ňom prechádzal prstami a hral sa s gorálkami, ktoré na ňom viseli.

Po asi hodine som usúdil, že by som mal začať niečo robiť, pretože by ma tu asi porazilo.

Lenže, čo?

Hmmmm, rozhliadal som sa po miestnosti. Pohľad mi spadol na stolík, kde bola vrstva prachu.

Tak tu trošku poupratujem. Snáď sa nikomu nebude vadiť.

Šiel som do kúpeľne po handry a čistiace prostriedky. Nasadil som si rukavice, a napustil kýbel vodou.

Môžem začať.









_______________________________________
Trošku nudnejšia časť viem, ale musím si to nejako premyslieť ďalej, pretože mám toľko nápadou, čo by sa tam mohlo stať ďalej, ale všetko sa tam nezmestí.
Snáď vám nevypadli oči.

~AF~
❤❤❤❤❤❤❤

Pill (YoonMin)√Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz