43)

1.8K 164 4
                                    

Prebudilo ma vzlykanie. Bolo neskoro v noci a ja som bol ospalý. Chvíľu som tomu nevenoval pozornosť, ale keď som si uvedomil, že telíčko, ktoré držím, plače a trasie sa.

Pritiahol som si ho bližšie k sebe a začal hladkať Jimina po spotených vláskoch.

,, Minie, kľud, čo sa ti stalo? " začal som sa mu potichu prihovárať.

Nič nehovoril, len sa na mňa viac natlačil.

,, Milujem ťa. " zašepkal Jimin a ľahol si na mňa. Hlavu si položil na moju hruď a objal ma.

,, Aj ja teba. " zašepkal som naspäť a silnejšie som ho objal.

Neviem, čo sa mu stalo, ale budem ho chrániť. Zajtra to potom vyriešime, teraz si musí pospať.

Ráno:

Zobudil som sa s krásnym pocitom. Jimin na mne ležal a spokojne odfukoval. Mal vlásky do všetkých strán a krásne napuchlé pery. Vyzeral ako čistý anjel, no po včerajšku už taký nevinný nie je.

V duchu som sa uchechtol.

Trošku sa na mne pomrvil a chytil mi ruku, ktorú si dal na svoj zadoček.

Usmial som sa. Ja som úplne zabudol, že sme nahý.

,, Minie, poďme stávať. " povedal som raným chraplákom a pohladkal Jimina po vláskoch.

,, Ešte nie, chcem sa mazliť. " roztomilo zabručal Jimin a viac sa na mňa natisol.

Len som sa usmial a dal mu pusu na líčko.

Znova sme zaspali, a keď sme sa neskôr prebudili ,len sme ležali a túlili sa.

Druhý deň:

Jimin je dnes nejaký divný. Poriadne so mnou ani neprehovoril a keď sa opýtam, čo sa deje, tak len zakrúti a hlavou a povie, že je všetko v poriadku. Mrzí ma to, pretože ho milujem a on sa ku mne správa takto. Včera bol úplne v pohode, ale od dnešného rána, akoby sa prepol.

Teraz sedíme na gauči a mlčky sledujeme film na telke. Ja sedím na jednej strane gauča a Jimin na druhej.

Každú chvíľu pokukujem na Jimina, ale on sa na mňa ani nepozrie.

Povzdychnem si a hlavu natočím na telku.

Do tváre sa mi dostávajú slzy, ktoré sa snažím zakryť, no nedarí sa.

Mám obrovský knedlík v krku a cez slzy poriadne nevidím.

Vydýchnem a začnem plakať. Pramienky sĺz mi tečú po tvári a dopadajú na moje tepláky.

Zrazu sa zdvihnem z gauča a bežím do svojej izby, kde sa sebou zavriem dvere a hodím sa na posteľ, tvárou do vankúša.

Nechcem, aby ma tak videl.

Prečo je na mňa taký?

Už ma nemiluje?

To boli najčastejšie otázky, ktoré mi vŕtali v hlave.

Bolí ma srdce, ktoré sa zachvíľu roztreští na milión kúskov.

Sadnem si do tureckého sedu.

Môj pohľad spadne na ten náramok, ktorý mi Jimin daroval a hneď mi do očí udtie tá jazva, čo som pre neho spravil a on......

Nie, musí mať na to nejaký dôvod, prečo je taký.

Vstýčil som hlavu a utrel si slzy.

Začudoval som sa.

,,Jimin? "



_______________________________________
Ďalšia časť. Už sa to opäť rozbieha.

A ďakujem za prekročenie 1K na príbehu My bangtan (YoonMin)

Prajem veselé Vianoce, veľa darčekov, no vlastne ono ešte víde jeden diel v nedeľu.

Komenty und votes.

❤❤❤❤❤❤❤

Pill (YoonMin)√Where stories live. Discover now