Ostal som ako obarený. Čo to povedal? Myslel to vážne? Tam tu pusu chce?! Koncentruj sa ,nádych, výdych.
Pomaly som sa približoval k jeho tvary, stále rozmýšľajúc, kde mu mám tu pusu dať.
Až teraz som si uvedomil, ako krásne vyzerá. Jeho fialové vlásky,krásne modré oči.Naozaj, pripadal mi ako z iného sveta.
No nakoniec som mu dal detskú pusu na nos.
,, Ham! Dal som ti pusu, ty teraz otvor ústa. " zavelil som.
,, Uf. " povzdychol si a otvoril ústa.
,,Tak? " opýtal som sa s nádejou v hlase, keď prehltol.
Jiminov pov:
Nebolo to zlé. Čo to kecám, veľmi mi to chutilo.Lenže môj žalúdok protestoval- naplo ma.
Postavil som sa a bežal do kúpelne, kde som sa zamkol.
Prečo mi to musí žalúdok robiť práve teraz? Viem,že nie som naučený toľko jesť,no vlasne odkedy sa to stalo, môj život je úplne iný, a netýka sa to len jedenia.
Mám YoonGiho rád, cítim sa s ním v bezpečí, ale hneď musím všetko pokaziť.
Klakol som si k záchodovej mise a začal zvracať. Bolo mi tak zle,myslel som si,že vyvraciam aj orgány.(Nebudem vám to tu opisovať :D)
Totálne vyčerpaný som si hlavu a ruky položil na záchod a zaspal.
Zo spánku ma vyrušilo YoonGiho zaklopanie. Rýchlo som si opláchol tvár a nahodil úsmev, aj keď mi bolo totálne nanič.
YoonGiho pov:
Bol tam nejak dlho. Zaklopal na som na dvere.
Po chvíľke ich otvoril. Skoro som sa zľakol. Vyzeral unavene a mal aj kruhy pod očami,usmieval sa, ale ja som mu ten úsmev neveril.
Začal sa ku mne približovať,objal ma.
Jimin pov:
To objatie som si užíval a aj užívam. Dlho som potreboval niekoho, kto by mi objatie opätoval. Cítim sa s ním v bezpečí. Neuvedomil som si to zaspával som mu na ramene. Voňal krásne ako jablko a škorica.
Asi si všimol, že zaspáva. Chytil ma do náruče ako nevestu a šiel so mnou do izby.
YoonGiho pov:
Otvoril som dvere od jeho izby.
Bola veľká ako moja a to bolo aj jediné, čo mali spoločné.
Jeho izba bola natretá na staroružovo.
Pohľad mi hneď padol na jeho posteľ. Bola obrovská, krásne malé bieloružové vankúšiky a ružové povliečky. Mal tam dokonca aj bieleho plyšového macka, ktorý držal srdiečko.Položil Jimina do mäkkých perín a ja som sa usadil na stoličku oproti posteli. Ruku som si oprel o stôl a sledoval zaspávajúceho Jimina.
Asi by som mu mal aspoň to tričko dal dole, aby sa mu lepšie spalo.
Prišiel som k nemu a chytil ho za len trička.
Začal som mu ho dávať dole, na bruchu mal tam modrinu a dosť veľkú. Dotkol som sa jej.
Jimin zrazu otvoril oči a dal sa do sedu.
,, Čo to robíš? "
---------------------------------------------------------
Takže čaute u ďalšieho dielu. Dúfam, že vás to aspoň trochu baví sa lepšie opýtal, či vám nevypadli oči. Neviem, či vás to baví alebo je to komplikované alebo nudné. Ale môžem vás uistiť, že postupne sa dostávame k pointe. Hurá, potlesk.Ďakujem za votes, komenty.
❤❤❤❤❤❤❤
Btw videli ste tanec od BTS na Go go ,MIC Drop....... ? Sú strašne super, zamilovala som sa.
YOU ARE READING
Pill (YoonMin)√
Fanfiction(YoonMin) YoonGi si našiel veľmi nezvyčajnú prácu, opatrovanie psychicky narušeného chlapca. Čo sa však stane, keď zistí, že nič nie je tak ako vyzerá? • 30.8.2017 - 1.4.2018• (Toto je moja prvá ff)