20)

1.9K 187 5
                                    

Jimin mi celý film ležal na stehnách zatiaľ, čo som ho vískal vo vlasoch. Spokojne bručal.

Zrazu si zývol.

,, To ťa ten film až tak nudí? " opýtal som sa skleslo. Ten film nie je nič extra, ale baví ma.Nie, že by ma bavil ten herecký výkon, ja som skôr ten typ človeka, čo si všíma scénu za ním. Myslím tým prostredie, kostýmy.........

,, To nie, len dobre sa mi na tebe leží a ešte to, keď mi hladkáš vlasy. Je to veľmi príjemné. " usmial sa a pohľadkal ma na kolene.

Urobil by som to niečo oveľa príjemnejšie, ak vieš, čo tým myslím.

,, Jiminie, prečo si sa vlastne prefarbil? " opýtal som sa ho. Blbá otázka, ale zaujímala ma.

,, Neviem. Páčila sa mi. " otočil na mňa a pozeral sa mi do očí. Ja som ho teraz pre zmenu začal hladkať po chrbte.

,,A teraz? " neprestával som. 

,, No, rozmýšľal som, že by som sa prefarbil. Ale neviem, akú farbu a vôbec, nemám ju ako kúpiť, pretože........... veď vieš. " povzdychol si a začal sa hrať s mojím tričko.

,, Hodila by sa ti blond. " povedal som rozhodným hlasom.

,, A tebe zase modrá. "

,, Myslíš? " zamyslel som sa a chytil som sa za vlasy. Nebol to zlý nápad aj tak, dlho som si ich nefarbil. A modrá by nemusela byť zlá.

,, Jimi-"
usmial som sa. Zaspal mi na nohách, ktoré mi začali tŕpnuť a navyše som potreboval nutne na záchod.

Jimina som pomaly zložil z moj ich nôh a položil ho na posteľ. Ešte som ho zakryl dekou a pobozkal na čelo.

,, Dobrú noc Jiminie. " zašepkal som a vyšiel z izby.

Rýchlym krokom som sa dostal na záchod a......... toto vám opisovať nebudem.

Potom som sa obul a vyšiel z domu. Snáď ma nebude hľadať.















_______________________________________
Čaute, opäť nová časť. Nie som spokojná s touto časťou.Veľmi sa ospravedlňujem za neaktivitu, ale som úprimne rada, že som toto stihla.Časti už budem pridávať normálne, teda posnažím sa.

Ďakujem za votes a komenty.

~AF~
❤❤❤❤❤❤❤

Pill (YoonMin)√Where stories live. Discover now