YoonGiho pov:
S chalanmi to bolo super, zasmiali sme sa a dohodli, že sa ešte stretneme. Akoby nie.
Tae a Kookie nám popriali dobrú noc a vydali sa domov a my takisto.
•••
,, YoonGi, pozri, sneží! " povedal Jimin s rozžiarenými očkami uprierajúci nočnú oblohu.
,, Nikdy si nevidel sneh?" uchechtol som sa.
Jimin zosmutnel, no neprestal sa pozerať na oblohu.
,, Videl, ale je to už dávno. " povzdychol si a snažil sa zahnať slzy, ktoré sa mu tlačili.
Čím ďalej som s ním, tak si uvedomujem, že ten chlapec, s ktorým bývam, toho moc nenažil. Páči sa mi, že sa teší aj z maličkosti, ktorým by obyčajný človek ani nevenoval pozornosť. Je jemný a krehký a nikdy nikomu neuškodil.
Tak prečo nesmie chodiť von?
Nekazím ho?
Má ma vôbec rád?
Zaslúžim si ho?
Toto všetko boli myšlienky, ktoré mi prúdili v hlave.
Chytil som ho okolo pásu a pritiahol si ho k sebe do objatia.
,, Jiminie~, milujem ťa a sľubujem, že ti dám všetko, možné aj nemožné. Kľudne aj za cenu, že ja nebudem šťastný, pretože ty si to jediné, čo ma zahreje pri srdci." pozrel som sa mu do očí a sledoval tie dva veľké diamanty v jeho očných jamkách.
Asi som ho prekvapil, no aj ja som sa prekvapil. Neviem, čo sa so sme deje.
Pozeral sa na mňa prekvapeným výrazom, asi neveril, čo som mu práve povedal. Ani ja by som neveril.
,, Hyung, hovoríš to, akoby som mal rakovinu a ostávajú mi pár dní života. " uprímne od srdca sa usmial.
,, Ale ja to myslím naozaj. " zvážnel som.
Jimin ostal zarazený, no potom po chviľke ticha konečne prehovoril:
,, Tiež ťa milujem Gi~, si prvý človek, ktorý sa o mňa naozaj staral,pomáhal mi,vážim si to a ja taktiež budem robiť len to, čo ťa spraví šťastným. " usmial sa a pritiahol si ma do bozku.
Nebol to žiadny franzúzak, skôr jemné ochutnávanie toho druhého. Stáli sme tak asi hodinu, dokým nám nezačala byť zima.
Doma:
Vyzuli sme si topánky a dali dole bundy a šály.
Jimin šiel do svojej izby sa prezliecť, zatiaľ, čo som ja pripravoval škoricový čaj.
Celý čas som myslel na náš rozhovor cestou domov. Zahrialo ma to pri srdiečku.
Usmial som a ani som si neuvedomil, že v ruke držím hrnček s horúcim čajom. Rýchlo som ho odložil a ruku dal pod studenú vodu. Keď bolesť uspútila, vodu som vypol.
Zobral som čaje so sebou a sadol si do obývačky na mäkký gauč a prikryl sa dekou.
Zrazu som započul kroky, smerujúce ku mne.
,, Minie? "
_______________________________________
Ďalšia časť, som s ňou aj celkom spokojná. Nechcem prezrádzať, ale v ďalej časti bude smut~. Už by sa patrilo, ale ja som chcela, aby sa viacej zblížili.Všetko najlepšie Jinie~, nech ti Monie urobí pekné narodky a aj ostatní z BTS.
❤❤❤❤❤❤❤
YOU ARE READING
Pill (YoonMin)√
Fanfiction(YoonMin) YoonGi si našiel veľmi nezvyčajnú prácu, opatrovanie psychicky narušeného chlapca. Čo sa však stane, keď zistí, že nič nie je tak ako vyzerá? • 30.8.2017 - 1.4.2018• (Toto je moja prvá ff)