14)

2K 202 13
                                    

,, Ani nevieš ako... " povedal smutne. Jedna neposlušná slzička mu stiekla po tvári a padla na jeho sveter staroružovej farby.Jeho strapaté vlásky mu opäť padali do tých veľkých modrých uslzených očiek.

,, Jimin, budem znieť ako blázon, ale..... obleč sa, ideme von.... " povedal som rozhodným hlasom a postavil sa z postele.

Jimin urobil nechápavú grimasu, ale keď mu to došlo, uvidel som na jeho tvári náznak úsmevu, ktorý však hneď zmyzol.

,, Nie hyung, prosím nie.Nič som nepovedal. Nechaj to tak. " vykríkol Jimin.

,, Je mi jedno, čo si myslíš. Choď sa obliecť a potom prídi dole. "

,, Ale vonku prší. "urobil výťazoslávnu tváričku a prekrížil si ruky na hrudi.

,, Tak si zober dázdnik." zasmial som sa, vyšiel z izby a zamieril si to do tej svojej. Viem, že jeho otec hovoril, že mu vonok nerobí dobre, ale musel som. Znie to divne, ale môj vnútorný hlas to povedal a ja ho vždy počúvnem.

S touto myšlienkou  som sa začal prehrabávať v skrini.

Čo si mám, ale obliecť ,nesmie to vyzerať ako z kontajnera, ale zase to nemôže byť luxus.

Čo si mám, ale obliecť ,nesmie to vyzerať ako z kontajnera, ale zase to nemôže byť luxus

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Nakoniec som sa rozhodol pre toto.
(Ten kabát chcem aj ja)(tú tašku si nebral)

Zišiel som dole po schodol a usadil sa na gauč. Čakal som na Jimina. Zachvíľu sa mi začali zatvárať oči.

niekto ma začal hladkal po tvári. Bolo to celkom príjemné. Také nežné.

,, Hyung, vstávaj. " započul som Jiminov jemný hlások.

,, Ešte chvíľu. "zaprotestoval som.

,, Tak ostávame doma. "povedal ľahostajne mladší z chlapcov a začal kráčať smerom schody.

,, Nie, už som hore vidíš? " vyskočil som z postele a zbieral sa ku dverám. Jimin ma následoval.

Obuli sme si topánky a ja som vykročil ku dverám.

,, Si pripravený? " opýtal som sa a svoj pohľad upriamil na Jimina.

,, N-nie, nemal b-by som. " povedal a skonil zrak.

,, Neboj som s tebou a nemáš sa čoho báť, tvoj otec to nezistí. "usmial som sa a chytil som ho za ruku.

Sukol, ale ja som to začal a chytil jeho maličkú rúčku silnejšie.

Otvoril som dvere a vyšli sme von.
























_______________________________________
O maj gawd ďalšia časť.
Vitajte, vitajte.
Neviem, čo k tomu dodať, len veľmi vám ďakujem, že ste túto poviedku dostali na 72 miesto vo FF.
Som naozaj veľmi vďačná a mám dobrú náladu, keďže zajtra idem na svadbu, tak som sa rozhodla, že dnes vydám ešte jeden diel.

~AF~
❤❤❤❤❤❤❤

Pill (YoonMin)√Where stories live. Discover now