16)

1.9K 199 5
                                    

Jimin zbledol a ja som nevedel, čo mám povedať.

Fakt som taký debil?

,, Emm..........chcem tedy povedať, že máš pekný sveter, ale prečo čierny? " milo som sa usmial a snažil sa zabrániť nasledujúcej katastrofe.

Mal som si tie pravidlá zapisovať, šak ma vyhodia a Jimin sa tu zblázni. 

,, N-no, nechcel som, aby si sa za mňa hambil...... "pohľad zaboril do soľničky na stole.

,, A kľudne si sa mohol opýtať, mne to neprekáža. " pohľad zdvihol a zadíval sa mi do očí.

Ach, má ich tak krásne modré.

,, T-tak, keď ti to nevadi , povieš mi teda niečo o sebe? Bývam s tebou už skoro týzdeň a neviem o tebe teoreticky nič. " teraz som sa zase ja začal pozerať na tú zaujímavú soľničku.

,, A, čo by si chcel vedieť? "

,, Neviem, napríklad........ " zamyslel som sa, čo sa ho mám opýtať? Je to ťažké, o otcovi radšej nie, matke tak isto a....... ja fakt neviem.

,, Tak napríklad, čo rád robíš? " vypadlo zo mňa,  to bola dobrá otázka.

Zamyslel sa ,a pri tom urobil roztomilý kukuč. Bol taký rozkošný.

,,Rád spievam. " brebral ma z premýšľania. Usmial sa.

,, A zaspievaš mi niečo? " hlas má pekný tak, prečo nie.

,, T-tu?" vyvalil oči.

,, Nie stačí doma. " zahihňal som sa.

,, A smiem sa opýtať niečo aj ja? "

,, Prečo nie. " mám hneď niekoľko dôvodov..........

,, Prečo si zobral túto prácu? " opýtal sa potichu.

,, N-no..........potrebujem peniaze ako každý iný. " nervózne som sa usmial a poškrábal sa na zátylku.

,, To je logické. " povedal vážnym hlasom.

Zbytok obeda prebehol vpohode. Zistil som, že Jimin je úplne vpohode, dokonca by som povedal, že už sa prestal aj hambiť a ani jeden sa už potom nezakoktal. Tomu hovorím úspech.

,, Že to nebol až tak zlý nápad?  "  víťazoslávne som sa usmial a pozrel na Jimina,keď sme vchádzali do domu.

,, Mal si pravdu, uznávam. "porazenecky zdvihol ruky nad hlavu.

,, Taaaak, čo pôjdeme robiť teraz? " opýtal sa a chytil ma za ruku. 

,, Čo tak, ja sa pôjdem umyť a ty zatiaľ môžeš nachytať nejaký film, ktorý si spolu potom pozrieme. " zdvihol som ruku a prehrabol jeho jemné vlásky.

,, Hyung!  " vyhríkol a začal si nervózne napravovať vlasy.

,, Ach Jiminie. " zasmial som sa a mieril do kúpeľne.

Vyzliekol som sa vliezol do vane. Pustil som na seba vlažnú vodu. Otvoril som sprchový gél s vônou jahôd, ktorý som si začal rozotierať po tele.

Celý čas som rozmýšľal nad Jiminom. Je naozaj milý, dokonca by som povedať, že ho mám rád,mohlo by z toho vzniknúť aj niečo viac,  ale jeho otec povedal nie. Takže, nie.

Vyliezol som z vane a začal sa sušiť.

Keď som si uvedomil, že nemám veci na prezlečenie, myslel som, že sa zbláznim. Predsa si nedám to, čo som mal dnes.

Omotal som si teda uterák okolo pásu a vyšiel von z kúpeľne. Na chodbe bola zima, až ma striaslo.

Otvoril som a vošiel do svojej izby.

,, Jimin? " skoro mi spadol uterák.















_______________________________________
Vitajte. Ďalší diel o ničom, ale postupne po malých krôčkoch sa dostávame k pointe. VĎAKA BOHU!

Chcem sa strašne poďakovať, že ste túto poviedku dostali na 44 miesto.

Možno si to ani neuvedomujete, ale ja som vám strašne vďačná.

Ďakujem.

~AF~
❤❤❤❤❤❤❤

Pill (YoonMin)√Where stories live. Discover now