(Prosím,prečítať do konca.)
Noc:
YoonGi spal zachumlaný vo svojej mäkkučkej postieľke a sladko sníval o sebe a Jiminovi, ako spolu sedia v tráve, sú šťastní.
Jeho izba bola obalená do naprostého ticha, ktoré miestami prelámavalo tikanie hodín a YoonGiho pokojné dýchanie.
Zrazu ho zobudili hlasy, nerozoznal síce o čom sa bavia, ale poznal, že je tokom dialóg medzi Jinon a Jiminon.
Nevedel však povedať, v ktorej izbe sa nachádzajú.
Hyung otvoril svoje unavené oči a pretrel si ich chrbtom ruky, následne si zívol a posadil sa na postel.
Unavene si prehrabol svoje vlasy rukou a započúval sa do už zmieneného dialógu medzi Jiminon a Jinom.
Neznášal, keď ho niekto budil a ešte k tomu takto skoro.
Mal potom chuť vraždiť.
Pozrel sa na hodiny, ktoré ukazovali niečo málo po jednej hodine rannej, takže celá izba bola tma a na nočnej oblohe ešte svietili hviezdy a mesiac.
Utrápene si povzdychol a rozhodol sa, že sa pôjde aspoň napiť, pretože vedel, že už nezaspí.
Vstal z postele a obliekol si tepláky a nejaké tričko na spanie-nechcel pána domu vystrašiť.
Potichu otvoril dvere od svojej izby a pomalými krokmi sa snažil dostať k schodisku.
Nachádzal sa pred jej začiatkom, už chcel stúpiť na prvý schod, dokým neuvidel schúleného Jimina v klbku na gauči, ako roní krokodílie slzy.Jeho očká boli červené a trošku sa triasol.
Modrovláska striaslo.
Zrazu YoonGi zbadal aj jeho otca, ktorý pomalými krokmi došiel až k tej kôbke nešťastia a začal ho hladkať po hlave, následne mu kŕčovito zovrel vlasy v ruke a donútil ho postaviť sa na nohy.
To, čo sa pred ním odohrávalo nevyzeralo na šťastný koniec, bál sa o Jimina.
YoonGi bol z celej tejto situácie vykoľajený,netušil, čo sa deje.
Najhoršie bolo, že nevedel, čo má robiť.
Nemohol tam len tak vtrhnúť, ale na druhú stranu sa na to nemohol len tak pozerať, predsa Jimin je jeho láska.
Vtedy sa rozhodol, zachráni Jimina.
Pomalými roztrasenými krokmi zišiel celé schodisko a nenápadne sa prešmykol do kuchyne, kde si za pás od teplákov schoval nôž, predsa nebude nič riskovať, je to len taká poistka, ktorá mu možno zachráni život.
Urobil nádych a výdych.
Jeho tichými krokmi sa pomaly dostával do centra diania.
Jediné, čo ho delilo bola len biela stena, spoza ktorej nakukol, aby zhodnotil situáciu.
Je to celkom komické, ale YoonGi sa cítil ako pravý špión, z nejakého tuctového filmu, kde musí stoj, čo stoj zachrániť svoju spriaznenú dušu z rúk nepriateľa.
Lenže nejaký rozdiel by tu predsa bol, YoonGi je bez akéhokoľvek vybavenia, len s jedným kuchynským nožíkom oblečený v pyžame a ide sa stretnúť s mužom, ktorý je o tri hlavy vyšší než je on sám.
A navyše, YoonGi ešte napoly spal a len hlupák, by urobil niečo také ako sa chystá práve on.
Jednoducho, láska je veľmi zložitá, ale predsa krásna vec.
_______________________________________
Všetko naj HobiMáte právo ma ukameňovať.
Moja aktivita je na bode mrazu, ale aj tak sa snažím, a preto tu máte ďalšiu časť tohto príbehu, dnes ešte bude My Bangtan, takže snáď si niektorí prídu na svoje.
Taktiež som vydala prológ k novému príbehu, tentokrát to bude VKOOK, takže kto bude mať záujem, než si prečíta.
Btw baví vás ešte táto poviedka?
Trošku sa to rozbehlo a bude tam akcia...Tak snáď vás poteším.
-A
❤❤❤❤❤❤❤
KAMU SEDANG MEMBACA
Pill (YoonMin)√
Fiksi Penggemar(YoonMin) YoonGi si našiel veľmi nezvyčajnú prácu, opatrovanie psychicky narušeného chlapca. Čo sa však stane, keď zistí, že nič nie je tak ako vyzerá? • 30.8.2017 - 1.4.2018• (Toto je moja prvá ff)