Čo sa to tu sakra deje?
Potichu som zobral mobil zo stolčeka pri posteli a zasvieril na tú 'vec', ktorá ma zachvílu privedie do šialenstva.
,, Jimin? " vystrašene som zakričal. Ten debil mi leží medzi nohami a bozkáva mi podbrušok.
,, Ano, daddyho."opýtal sa a presunul sa moje brucho, kde začal tvoriť svoje značky.
,, Č-čo to r-robíš? znepokojoval ma. Priznávam, páči sa mi a chcem ho, ale.....................
Začal som spolupracovať.
Moje ruky putovali po jeho chrbte a vlasoch, zatiaľ, čo on ma pozkával moje bradavky.
Veľmi sa mi to páčilo, potichu som vzdychal a cítil som ako sa Jimin usmial.
Prisal na môj krk, ktorý začal bozkával a miestami sa mi doň aj zahryzol.
Pomaličky, ale intenzívne sa začal obtierať o môj rozkrok tým svojím.
Bol to neuveriteľný prídel slasti.
Kým som vzdychal, Jimin si pomaličky vytváral mokrú cestičku ku mojím boxerkám, asi si všimol, aký som tvrdý.
Medzi zúbky chytil lem mojich boxerok a začal mi ich dávať dole. Skončili niekde na druhej strane izby.
Olízol mi špičku a ja som zaklonil hlavu dozadu. Má tak krásne teplý jazýček.
Ani neviem, ako dlho som čakal na túto chvíľu.
Svoj pohľad som nasmeroval na Jimin a čakal som, čo bude robiť ďalej.
Moju špičku si začal vsúvať do úst a jemne pritom kuskal a cucal.
Pozrel sa mi do očí, aby sa uistil, či to robí dobre.
Pozrel som sa mi do očí, ale nevidel som tam to, čo vždy. Vtedy som si spomenul na Jiminove slová, predtým ako utiekol s plačom do izby.
....Nič nie je tak, ako to vyzerá.....................................................
_______________________________________
Sľúbila som ďalšiu časť, tak tu ju máte. Chcem sa veľmi poďakovať 350 pozretí a 100 votes. Veľa to pre mňa znamená. Dnes ak stihnem vydám, ešte jednu kapitolku. Buď Pill alebo My bangtan, možno oboje.~AF~
❤❤❤❤❤❤❤
YOU ARE READING
Pill (YoonMin)√
Fanfiction(YoonMin) YoonGi si našiel veľmi nezvyčajnú prácu, opatrovanie psychicky narušeného chlapca. Čo sa však stane, keď zistí, že nič nie je tak ako vyzerá? • 30.8.2017 - 1.4.2018• (Toto je moja prvá ff)