47

1.8K 168 5
                                    

Lomcovali mnou všetky možné pocity a hlavne pocit paranoje. To znamená, že sme ponitorovaní, Jiminov otec vie o všetkom, čo robíme. To znamená, že YoonGi Junior si dlho nezasunie. Tak touto myšlienkou som sa uškrnul a následne pokrútil hlavou. Počkať, veď ja sa ani nemôžem normálne prezliecť a osprchovať.

Na nejaké veci sa Jimina ešte opýtam.

Keď sme vyšli schody, Jimin zavrel dvere a zamkol. No nepostrehol som, kde dal klúč.

Sadli sme si na gauč v obývačke a nemo sledovali vypnutú telku.

Jimin sedel odo mňa celkom dosť ďaleko, takže som sa k nemu prisunul a omotal si jednu ruku okolo jeho pása.

Jimin sa na mňa otočil a venoval mi smutný úsmev.

,, Teraz si asi hovoríš, že ako sa budeš priezliekať, umývať a ako to budeme.......veď vieš. " povedal Jimin a trošku začervenal. Svojimi chapadielkami začal máchať všade naookolo a ja som sa bál, že mi vybije zuby, no našťastie sa tak nestalo. Pritiahol so si ho do objatia a ľahol si s ním na gauč.

Jimin si na mňa obkročmo sadol a pozrel sa mi do očí.

Chcel som ho trošku poškádliť.

,, Minie, čo si chcel povedať tým, že ako budeme..... veď vieš. " zatváril som sa naoko nechápavo a čakal, čo mi odpovie. Chcel som ho trošku potrápiť.

,, N-No, ako budeme..... sa spolu.... n-no........ robiť deti.......... " išlo to z neho ako z chlpatej deky. Keď povedal "robiť deti", Jimin sčervenal a schoval si hlavu do mojej hrude.Musel som sa pousmiať nad jeho deckosťou.

,, Robili sme to predtým, tak čo nám v tom brání? " zasmial som sa a pokrčil plecami.

,, Takže, chcel by si to teraz? " zakusol si do pery Jimin a pozrel sa na mňa šteňacím pohľadom.

Chvíľu som spracovával to, že sa mi Jimin ponúka.

Chytil som ho za boky a chvíľu ich hladkal.

,, Baby boy by sa chcel pohrať? " opýtal som sa s nadržaným hlasom a trošku pohol panvou dohora.

,, Agh~....... YoonGi. " zakňučal maličký.

Pritisol som si ho na svoju hruď a vstal z gauča. Omotal si okolo mňa svoje nohy a ruky si dal okolo môjho krku. Chytil som ho pod zadok a šiel s ním do kuchyne. Tam som ho položil na kuchynskú linku a vtesnil sa medzi jeho nohy.

,, Minie, chcel by si, aby som ho do teba strčil? " opýtal som sa chraplavým hlasom pri jeho uchu, ktoré som následne skusol a trošku zaťahal.

,, Ah..... n-no, ale sú tu tie kamery. " Jimin sklonil hlavu a začal sa hrať s prstami.

,, Veď si to vedel aj predtým a nevadilo ti to a navyše, trošku ma to vzrušuje, že nás môže niekto vidieť. " zašepkal som a privlastnil si Jiminove pery. Skusol som mu spodnú peru a následne zaťahal.

,, T-Tak, keď myslíš. " zašepkal Jimin a pozrel sa smerom na kameru, ktorá bola pečlivo schovaná v kvetináci na skrinke. Že ja debil som si jej nevšimol.

Usmial som sa do nej a následne sa otočil na Jimina, ktorého som pobozkal na pery, a potom otočil bruškom na linku.

Inštinktivne vyšpulil zadoček a trošku ním zatriasol.

,, Neprovokuj. " zašepkal som a stiahol mu nohavice spolu s boxerkami.

Chytil som ho silno za polky a roztiahol od seba.

Vykukol na mňa ružovučký otvorček, ktorý sa od chladnejšieho vzduchu v dome sťahoval.

Uštedril som mu jednu ranu na zadoček. Jimin od prekvapenia vypískol a pošúchal si poranené miesto.

Ruku som mu odstrčil a následne poranené miesto obdaroval bozkami. Neodpustil som si pár kusancov do jeho krásneho mäkkučkého zadočku.

,,Ah...... prosím strč ho do mňa. " zakňučal mladší a povrtil zadočkom.

_______________________________________
Ano, presne tak, ešte som tu!
Prepáčte dlho som nič nevidala, no nemala som čas, no ani nemám, tak si to chcem trošku napraviť smútikom, ale ak nechcete, môžem to prerušiť, ak chcete.
Taktiež som sa rozhodla, že budem pokračovať vo ff My bangtan, takže pokiaľ máte túto ff radi, tak sa máte na čo tešiť.
A veľmi pekne ďakujem za 73 sledovateľov, moc si to vážim.
Bts už mi konečne funguje Wattpad.
❤❤❤❤❤❤❤

Pill (YoonMin)√Where stories live. Discover now