52)

1.3K 162 2
                                    

Pohľad tretej osoby:

„ Ako si sa mal Jiminie?“ Opýtal sa Jin ,keď sa mladší pomalým krokom dostal pred svojho otca.

Jeho otázka ho zaskočila,pretože sa k Jiminovi nikdy nechoval milo a už vôbec mu nehovoril „Jiminie“.

Mladší si začal žmoliť lem trička svojími maličkými bacuľatými prštekmi,zatiaľ čo myslel na YoonGiho a to,ako by sa teraz chcel skryť do ramien svojho milovaného,no nemohol.

Teraz si uvedomil, že sa nemôže skryť do jeho ramien, spať s ním v jednej posteli, milovať sa s ním, bozkávať
ho, keď tu je jeho otec.

Po tvári mu stiekla imaginárna slza.

,, D-Dobre. " odpovedal skoro až nepočuteľne Jimin a sklonil hlavu k zemi, jeho mašličkové ponožky mu prišli zaujímavejšie ako jeho otec.

,, A čo YoonGi?" opýtal sa s podozrivým hlasom Jin a založil si ruky na hrudi.

Mladší stuhol, vytreštil oči a pomaly zdvihol hlavu.

V hlave mu výrili myšlienky a snažil sa vymyslieť niečo, aby to nevyznelo zle proti YoonGimu, ale zase nie príliš dobre, aby si Jiminov otec niečo nenamýšľal, vlastne nenamýšľal, na 99.9999% by to bola určite pravda.

,, V-Vporiadku. " Povedal nesmelo a jeho oči sa stretli s otcovými.

V miestnosti panovalo strašideľné ticho, ktoré miestami pretrhávalo tikanie nástenných hodín.

Bolo tu cítiť aj značné napätie, ktoré by musel bezpochyby cítiť každý.

Dalo by sa krájať aj tupým nožíkom.

,, Tak to som rád. " Povedal až presladene jeho otec.

Mladší však nevedel rozoznať, či bol naozaj potešený alebo to bol sarkazmus.

,, Vidím, že si sa prefarbil, vyzeráš trošku ako buzna. " Odfrkol si nepočuteľne Jin popod nos.

Jimin to však počul.

Blond chlapec z toho nemal moc dobrý, svojho otca pozná dosť dobre na to, aby vytušil, že tu nie je niečo vporiadku.

Ale taktiež jeho hlavou výrila myšlienky, že čo ak sa jeho otec zmenil, predsa, vždy je tu taká možnosť.

••••••••••••••

Zatiaľ čo Jimin dole viedol čudná rozhovor so svojím otcom, YoonGi vo svojej izbe leží na posteli s notebookom na kolenách.

Nedoká sa však sústrediť na to, čo sa odohráva na obrazovke,stále myslel na nevinného blonďavého chlapca, ktorého miluje viac ako svoj život.

Nakoniec nad všetkým pokrútil hlavou a usúdil, že tie starosti si nechá na zajtra.

Vyzliekol sa z vecí ,ostal len v čiernych boxerkách s bielym lemom a zaľahol do svojej mäkkej postieľky.


_______________________________________

Gajz~, vy ma úplne prekvapujete.

Veľmi pekne ďakujem za 102 followers, je to úžasné číslo a pri tejto pre mňa významnej udalosti som sa rozhodla, že vydám ďalšiu poviedku, ktorú pripravujem už mesiac a niečo, samozrejme ju publikujem len v tom prípade, že by o ňu bol záujem.

Komentujte, hviezdičkujte~

-A

❤❤❤❤❤❤❤

Pill (YoonMin)√Donde viven las historias. Descúbrelo ahora