,, Čo budeme dnes robiť? "opýtal sa ma Jimin ležiaci na mojich stehnách. Zatiaľ, čo som sa hral s jeho blond vláskami. Musím povedať, že vyzerá skvelo, tá farba mu pristane. Nie ako mne,mám modré vlasy, už nikdy nevídem na ulicu. Vyzerá to hrozne,ale Jimin mi stále vraví, že sa mu to páči. Veď práve on bol ten, ktorý mi tú farbu navrhol.
,, Mohli by sme sa mazliť, a potom večer niekam zájsť. " navrhol som mu. Je to dobrý nápad, nielenže budem mať Jimina stále pri sebe, ale hlavne to, že večer sa konajú v meste slávnosti a ja tam chcem Minieho zobrať, nikdy nič také nevidel.
,, To je skvelý nápad. " povedal Minie. Sadol si na mňa okročmo a začal ma bozkávať. Najskôr sme sa len jemne o seba treli perami. Zrazu mi po pere prešiel Jiminov jazyk. Do bozku som sa usmial a povolil mu vstup. Som šťastný, že sa Minie takto snaží.
Svoje ruky mi dal do vlasov a začal za ne trošku ťahať. Veľmi ma to vzrušovalo. Svojimi rukami som pomaly začal prechádzať po jeho vlasoch, postupne som sa cez chrbát dostal k lemu jeho boxeriek, do ktorých som strčil ruky a začal spracúvať jeho polky. Mal ich také mäkké a šťavnaté. Hneď by som sa do nich zakusol.
Stačil som ich trošku viac ,načo Jimin zavzdychal.
Odtiahol sa odo mňa a začervenal sa.
,, Minie nemusíš sa hambiť." chytil som ho za červené líčka. Prišlo mi to zlaté.
,, A-ale ja to e-ešte- " začal, no ja som ho prerušil.
,, Nemusíme to robiť, neboj sa. Počkám si na teba, ak budeš chcieť. "
,, Ďakujem,ale bozkávať sa môžeme. " povedal Minie a sklonil hlavu.
,, To je jasné. " pritiahol som si ho za zátylok k sebe a začal ho bozkávať na krku.
Time skip:
Práve sme na ceste do meste. Držíme sa s Miniem za ruky a pofukuje chladnejší vietor. Čo to hovorím, je taká zima, že máme na sebe aspoň päť vrstiev oblečenia.
Má tovšak aj svoje výhody, nielenže Minie vyzerá ako drobný mochi s červenými líčkami, ale hlavne to zakryje naše obrovské cucfleky. Nepovedal by som to do Jimina,ale nevadí mi to.
V diaľke zazriem Kooka a jeho kamaráta. Zamávam im. Zakývajú nám naspäť a začnú sa ku nám približovať.
Jiminov pov:
YoonGi zakýval na nejakých ľudí, ktorí sa začnú približovať.
Keď boli v dostatočnej blízkosti, spoznal som jedného z nich.
,, Tae? "
_______________________________________
Nový diel po sto rokoch. Prosím, ospravedlnte moju neaktivitu, ale mala som toho strašne veľa, ale odteraz sa budem snažiť vydávať častejšie. Taktiež pripravujem ďalšie ff.Snáď sa dielik páčil, poteší votes a komenty.
I love U all
❤❤❤❤❤❤❤
ESTÁS LEYENDO
Pill (YoonMin)√
Fanfic(YoonMin) YoonGi si našiel veľmi nezvyčajnú prácu, opatrovanie psychicky narušeného chlapca. Čo sa však stane, keď zistí, že nič nie je tak ako vyzerá? • 30.8.2017 - 1.4.2018• (Toto je moja prvá ff)