11)

2K 211 10
                                    

Vyvliekol som sa z Jiminovho zovretia a utekal som ku dverám, lenže som sa podkol a spadol na zem.  (nečakane)

Asi som si zlomil ruku. Strašne to bolelo. Ako som sa zvíjal Jimin si na mňa sadol a ruky mi prišpendlil nad hlavou, nemohol som sa hýbať. 

Nie ja to takto nechcem!

,, Jimin prestaň, prosím."začal som vzlykať.

,, Poddaj sa YoonGi viem, že to chceš. " zadíval sa mi do oči a skusol si peru.

Naslinil si prst a začal do mňa vnikať. Vykríkol som, strašne to bolelo. Prstom začal pohybovať.

Prečo sa to kur*a deje?

Čo som komu spravil?

Viem,že nie som najlepší,ale ja nechcem byť znásilnený!

Ano honil som si nad ním,ale bola to chyba.

Pozberal som všetku svoju silu a prehodil ho pod seba. Ruky som mu dal nad hlavu, aby sa nemohol hýbať.

,, Toto nie si ty Jimin! Spamätaj sa! Toto by si nerobil! " začal som naňho kričať. Tiekli mi  slzi. 

Čo má vlatne tak zobralo?

Sám neviem.

Jimin sa len nekontrolovateľne smiať.

,, Jimin, prosím toto nie si ty! Spamätaj sa! Toto by si mi nespravil! Viem, že to nie si ty! Počuješ ma? "ziapal som ako zmyslov zbavený. Už som nemohol.

,, Sám si sa nado mnou robil!Počul som ťa! A teraz, teraz utečieš? Tak to teda nie maličký, na to pekne zabudni. Si len obyčajná strač*a, ktorá od všetkého uteká, ale toto dokončíš chápeš? " začal po mne kričať tiež a strelil mi facku. Bola naozaj silná. V ústach som pocítil tú kovovú chuť krvi.

A DOSŤ!  NIEČO SA VO MNE ZLOMILO.

,, Drž hubu!  Ja som sa ti snažil len pomôcť!  Nechápeš to? Viem ako na tom si! "

,,NIE NEVIEŠ, NIKTO TO NEVIE! JA TU NIE SOM TEN PSYCHPAT! NIKTO SI TO NEUVEDOMUJE! "

,, Ale si!pozri čo robíš." Nemohol som udržať tie slzi a vzlyky.

,, Myslíš,že si na tom horšie? Ja som nikdy nemal poriadnu rodinu! Otec ma mlátil nadával, dokonca párkrát aj zneužil!Videl som smrť svojej mami, ako ju otec fyzicky a psychicky týral!Nikdy som nemal ani kamarátov, len ma šikanovali! Trpel som depkami! Býval som psychicky na dne. Celé dni som preplakal. Dokonca som sa aj samopoškodzoval.Keď som to už doma nevydržal presťahoval som sa sem a našiel si tu aj prácu. Spoznal som tu milého a pekného chalana,dokonca mi dal aj náramok. Vždy,keď sa naňho pozriem pripomenie mi ho, ale on sa ma tu pokúša znásilnil! JA UŽ NEVLÁDZEM! " je to pravda nevládal som. Som troska.

,, UROB TO, KEĎ CHCEŠ, AJ TAK NIČ NEMÁM! "

On sa na mňa len pozeral.

,, KUR*A ,NA ČO ČAKÁŠ?! "už som nemal silu. Pustil som svoj stisk a ľahol som si vedľa neho.

Som na dne. Nevládal som sa ani pohnúť. Lomcovali so mnou všetky pocity.

Bolo mi zle.

Bol som na dne.

Som slabí, ani otcovi som sa nevládal postaviť.

Všetko by som najradšej ukončil, ale viem, že moja mamička, by to nechcela.

Pritiahol som si nohy ku hrudi a čakal som, čo bude ďalej. Poddám sa mu. Už nemám silu s niekým bojovať.

Čakal som, ale nič sa nestalo.

Otočil som hlavu na neho, ale on tam už nebol.

,, DÚFAM, ŽE SA ZABIJEŠ! MÁM VŠETKÉHO DOSŤ! NENÁVIDÍM ŤA ,ALE AJ MILUJEM! POČUL SI?!   "zakričal som z posledných síl a zaspal som.

























_______________________________________
Čaute je tu nový diel. Dúfam, že sa páči. Naozaj som si na ňom dala záležať. A nebojte, sme len na začiatku.

~AF~
❤❤❤❤❤❤❤

Pill (YoonMin)√Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz