Ostal som stáť ako solný stĺp.
Vstúpil som dnu a obzeral si miestnosť, do ktorej som vošiel.
Bola to trošku väčšia izba s bielymi stenami a tmavohnedými parketami. Miestnosť pôsobila útulne a teplo.
To však nebolo to najhlavnejšie, na celej jednej stene viselo asi 50 monitorov, ktoré snímali celý dom.
Na druhej strane miestnosti stál stôl a na ňom kopa papierov a rôznych tubičiek s názvami od prototip 1 po 100.
Kde som sa to ocitol?
Rýchlym krokom som prišiel k tým obrazovkám a prezeral si ich obraz.
Bolo tam všetko od obývačky, cez dvor, dokonca aj kúpeľna, ktorej som sa robil, a potom ešte to robil s Jiminom. Počkať, ak to niekto videl, máme problém.
Môj pohľad však spadol na jeden, ktorý visel v úrovni mojich oči.
Snímal moju izbu. Izbu, v ktorej som spal a robil to a Jiminom.
Neveril som tomu.
Prešiel som opäť k tomu stolu a začal sa prehrabávať tými papiermi.
Nič dôležité, no potom som si všimil ošúchanú knihu, asi denník.
Vzal som ho do ruky a otvoril.
Prečítal som meno majiteľa, ktoré stálo na prvej stane.
,, Kim SeokJin. " zašepkal som. Môj tep sa zastavil. T-to je predsa Jiminov otec.
Otočil som sa na Jimina, ktorý stál a opieral sa o stenu. Pohľadom hypnotizoval zem a na tvári mal nečiteľný výraz.
,, Jimin, môžeš mi to vysvetliť, pretože už ničomu nechápem. " prišiel som k nemu a pozrel sa mu do očí.
Niečo akoby ho prebralo z tranzu a šiel si sadnúť na stoličku, ktorá stála pri stole.
Mlčky som ho následoval a sadol si na malú taburetku, blízko Jimina.
Upriamil som naňho svoj pohľad.
,, Tak, možeš začať. " povedal som. Bol som trošku vytočený. Aká zvrátená osoba má po byte kamery?
,, Dobre, ale pamätaj, že ťa milujem ať sa stane čokoľvek. " povedal Jimin a začal si žmoliť tričko.
Len som prikývol, založil si ruky na hruď a čakal, čo mi povie.
,, T-tak, kde začať? Asi Odzačiatku." zasmial sa nervózne Jimin a poškrabkal sa na zátylku.
Hneď mu však úsmev opadol.
Zhlboka sa nadýchol a vydýchol.
,, Všetko to začalo, keď som mal 10...
_______________________________________
Ľudia vy ste úžasný 9,92K pozretí a 2,46K hviezdičiek. Veľmi ďakujem.
Chcela by som povedať, že budúci diel bude dlhý, naozaj dlhý, tak sa tešte.
A TAKTIEŽ SOM VYDALA NOVÝ PRÍBEH, TAK AK MÁTE ZÁUJEM TAK ŠUP POZRIEŤ.❤❤❤❤❤❤❤
YOU ARE READING
Pill (YoonMin)√
Fanfiction(YoonMin) YoonGi si našiel veľmi nezvyčajnú prácu, opatrovanie psychicky narušeného chlapca. Čo sa však stane, keď zistí, že nič nie je tak ako vyzerá? • 30.8.2017 - 1.4.2018• (Toto je moja prvá ff)