To maličké stvorenie mi ležalo v posteli s notebookom pri hlave.
,,Prečo?" zašepkal som , keď som sa k Jiminovi priblížil.
Jediné, čo mal na sebe bolo biele, trošku priesvitné tričko s dlhými rukávmi, cez ktoré mu presvitali čierne boxerky. To tričko mu bolo do polky stehien. A samozrejme nadkolienky. Tie nemôžu nikdy chýbať, že Jimin. Ale dnes sa rozhodol pre biele.......... čipkované.
Jeho tvárička vyzerala tak baculato. Mal červené napuchlé pery a niekedy trošku zachrapkal.
Zahryzol som si do pery, ale keď som si spomenul na istú udalosť, čo sa stala nedávno, prešla má chuť............
Aspoň som mu odhrnul vlásky z čela a pohľadkal ho po líci.
Trošku sa pomrvil a začal otvárať očká. Pošúchal si ich a pozrel sa na mňa.
Keď si uvedomil, kde je, a čo robí, rýchlo sa dal do sedu a začal:
,, P-prepáč, asi som zaspal. Nehnevaj sa. Bol som asi unavený, ja už pôjdem. "rozprával rýchlo, niekedy som mu ani nerozumel, ale to hlavné som pochopil.
Stával z postele a mieril si to ku dverám, ale ja som ho zastavil.
,, Nič sa nedeje. Len si zaspal. Nemusíš sa mi ospravedlňovať, akoby si rozbil 100-ročnú vázu. " usmial som sa a pritiahol som si ho k sebe do objatia.
Objatie mi opätoval. Stáli sme tak niekoľko minút,dokiaľ jeho hlava nespočinula na mojom záhybe medzi krkom a ramenom, a potom mi doplo, že ja som tu vlastne pred ním, len v uteráku.
Odtrhol som sa od neho a začal prehrabávať skriňu. Jimin skoro spadol, ale udržal sa na nohách.
Našiel som tepláky a nejaké voľné tričko. Cez uterák som sa obliekol a ten potom dal na radiátor.
Pristúpil som k Jiminovi a znova ho objal.
,, Čo keby pôjdeme spať a zajtra si niečo pozrieme? " zamumlal som mu do krku.
,, Dobre. "povedal ospalým hlasom.
Chytil som Jimina za ruku a položil na posteľ.
,, N-nie, ja p-pojdem spať ku sebe. " začal koktať a zbierať sa z postele.
,, Čo blbneš kľudne tu spi, mne to nebude vadiť. " povedal som a on si znova ľahol.
Prikryl som nás dekou. Otočil som bokom ku Jiminovi a ten sa ku mne prisunul bližšie. Ruku som mi prehodil cez jeho pás a on mi ju chytil.
,, Stále nosíš ten náramok, čo som ti dal? " opýtal sa s prekvapením k hlase.
,, Ano. " usmial som sa, čo on ale nemohol vidieť.
,, Ale prečo? " cítil som ako mu horia tváričky.
,, Pretože je od teba a nikdy ho nedám dole. " dal som Jiminovi pusu do vlasov.
Na to už nič nepovedal, len sa viac natisol na mňa. A takto sme zaspali.
Dúfam, že sa Jimin v noci o nič nepokúsi.
_______________________________________
Ďalší diel o ničom, snáď ste si ho užili. Gramatické chyby si nevšímajte.Prosím, toto je dôležité, aká dlhá by mala byť táto poviedka?
A na aký shipp by ste chceli ďalšiu poviedku?(Nebojte s touto nekončím)
~AF~
❤❤❤❤❤❤❤Check out this post on ARMYss: http://aminoapps.com/p/lu6bci
Pre tých, ktorý majú fetiš na Sugove ruky.
YOU ARE READING
Pill (YoonMin)√
Fanfiction(YoonMin) YoonGi si našiel veľmi nezvyčajnú prácu, opatrovanie psychicky narušeného chlapca. Čo sa však stane, keď zistí, že nič nie je tak ako vyzerá? • 30.8.2017 - 1.4.2018• (Toto je moja prvá ff)