Odomkol som dvere od domu a nechal Jimina, aby vošiel prvý.
,, Konečne doma. " vydýchol si, keď si vyzúval topánky.
Ja som zatiaľ stál a opieral sa o stenu.
Som rád, že je konečne doma a do mnou.
Za tie prázdne dni som zistil, že ho naozaj milujem a chcem byť s ním. Nemal som však premyslené,ako to urobiť. Nechcel som ho vydesiť.
Čo keď necítito, čo ja?
,, Dáš si čaj alebo niečo? " zakričal na mňa Minie z kuchyne a tým ma prebral z premýšľania.
Rozbehol som sa za ním.
,, Minie choď si ľahnúť, ja to urobím! " chytil som ho okolo pasu a ťahal ho do jeho izby.,, YoonGi, podrezal som sa, nemám chrípku. " zasmial sa Jimin a snažil sa odstrčiť moje ruky.
,, Ja viem, ale-" nedopovedal som, pretože ma opäť prerušil.
,, Choď si sadnúť-" teraz som ho prerušil ja. Už teraz nesúhlasil s tým, čo išiel povedať.
,, Čo keby si pôjdeme ľahnúť obaja a pustíme si nejaký film. " znova som ho objal a vdýchol jeho vôňu.
,, Dobre, ja urobím čaj a ty choď zatiaľ vybrať nejaký film, len prosím nie Jamesa Bonda. " potlapkal ma po rameni a usmial sa tak, že mu neboli vidieť oči. Bol taký handsome mochi.
Veď mi povedal, že to nebolo zlé, povedal, že ho to bavilo. On mi klamal? Veď ja si to s ním vyriadim.
A bude TO tvrdé............,, Ok. " zašepkal som a dal mu pusu do vlasov.
,, Hyung. " sčervenal a odtiahol má od seba. Tvár si schoval do dlaní a šiel pripraviť ten čaj.
Ja som sa nad tým len pousmial. Je strašne na spapanie.
Raz sa z neho zbláznim.
Šiel som do svojej izby ,zobral si notebook zo stolu a ľahol si s ním na posteľ.
Čo by som tak pustil?
Klikol som na dokumenty a tam začal hľadať nejaký súci film.
Po desiatich minútach som to vzdal a rozhodol sa počkať na Jimina.
Odložil som si teda notebook z nôh a ľahol si na posteľ.
Takto naňho počkám.
Ale to som ešte nevedel je, že zaspím.
Prebudilo ma jemné škrabkanie na krku. Pousmial som sa. Som celkom šteklivý a krk je moja slabina.
_______________________________________
Ďalší diel.Opäť s týmto dielom nie som spokojná.
Chcem vám povedať, že tento týždeň nebudem aktívna, lebo toho mám veľa, ale tešte sa na nedeľu. ;)
Btw nás Jiminie skolaboval na letisku. Pray for Jimin!
I love U all
❤❤❤❤❤❤❤
ESTÁS LEYENDO
Pill (YoonMin)√
Fanfic(YoonMin) YoonGi si našiel veľmi nezvyčajnú prácu, opatrovanie psychicky narušeného chlapca. Čo sa však stane, keď zistí, že nič nie je tak ako vyzerá? • 30.8.2017 - 1.4.2018• (Toto je moja prvá ff)