☕☕☕

131 19 19
                                    

       Dale

Atenţie acest capitol conţine nuditate.

Înaintez tăcut dar sigur spre zona de unde s-a auzit zgomotul. Deschid uşa cu teamă, însă răsuflu uşurată când ochii mei întâlnesc un dalmațian. La început ma analizat din cap până în picioare, după care s-a ridicat în două labe pe picioarele mele.

–Bun băiat.   spun eu râzând

M-am speriat degeaba ca proasta, probabil îi e foame. Cristofer a spus să îl sun în caz că am probleme...dar nu am numărul lui ! Totuşi un gând îmi spune să caut prin geantă. Acolo găsesc o foaie pe care e scris mare şi clar un număr şi mai jos    M-am gândit că vei avea nevoie de el.

,,Te-ai gandit la toate. " spun eu mai pentru mine chicotind

Apelez.

–E totul ok?  se aude vocea lui Cristofer la celălalt fir

–Minunat. Ți-am întâlnit dalmațianul şi....

–Colţul din stânga de jos, în bucătărie.

–Hmm?

–Acolo e mâncarea prostuţă mică.   spune el chicotind

–De unde..

–Pur şi simplu mi-am dat seama. În rest e totul bine?

–Da.. Mersi .

–Să nu spargi nimic ok?

–Pe mai târziu Cristofer.   spun eu râzând

Caut exact unde mi-a spus şi hrănesc căţelul. După câteva minute, dau o raită spre dulapul din dormitor. Aleg un tricou mai larg şi mă schimb în el. Ahh... Aşa mai merge, relaxare.

Ziua trece repede, şi încep să îmi fac griji. Ce tot face Cristofer?  Nu mai vine?  Doamne, parcă sunt soţia lui. Ferească sfântu. Scutur capul cu putere la acest gând. Nu îmi fac griji, sunt doar plictisită. Asta e tot.

Urc spre baie şi las apa să curgă, îmi voi face un duș mai târziu. Nu ştiu ce am păţit zilele astea, probabil ma luat valul. Uşa se deschide şi fug imediat spre intrare.

–Nu ştiam că ai un câine.

–Se pare că nu şti multe despre mine.  spune el ridicând o sprânceană să-mi vadă reacţia

–Păi avem destul timp la dispoziţie să ne cunoaştem mai bine.

Pe faţa lui Cristofer apare un zambet cald, apoi se îndreaptă spre sufragerie.

–Hei amice! Ți-a fost dor de mine?

–Cum îl cheamă?

–Dale.

–Acum înțeleg de ce nu ai râs de mine când am plâns pentru Oliver.

–Ce pot să spun....Iubesc animalele.

Dale îi linge faţa Cristofer drept semn de afecţiune reciprocă. Mă bufneşte râsul.

–Las că pun eu mâna pe tine.  zice Cristofer venind spre mine

O i-au la sănătoasa pe scări și mă închid în baie. Muream de râs. După câteva încercări, Cristofer deschide uşa şi mă umple de salivă de câine pe faţă.

–Nuu ! ţip eu râzând, dar degeaba

–Aşa, acum suntem chit. zice el victorios, prăpădindu-se de râs

–Asta s-o crezi tu!   spun eu şi îl trag în cadă peste mine

Doamne ce femeie trăsnită.   spune el râzând şi mă sărută

Încerc să mă ridic, dar două braţe puternice mă împiedică.

–Nu aşa repede, vom face baie împreună.

–Ce ?!  zic eu

–Ce ai auzit.  spune el şi îşi dezvăluie pieptul

Mă trezesc admirând acel piept, acel abdomen, acea faţă, acele buze atât de ademenitoare. Din nu ştiu ce motiv încep să-i muşc buza cu putere. Cristofer îşi înlătură pantalonii şi lenjeria, apoi mă apucă ferm de fund.

Îmi sărută fiecare bucată de piele cu pasiune, aruncă tricoul de pe mine pe jos. Îi simt respiraţia caldă pe piept, buzele lui îmi atacă sânii. Mă simt ca o antilopă ce se află în faţa unui leu măreţ şi puternic. Nu pot să mă mişc, mai bine zis nu vreau.

Mâinile lui Cristofer coboară din ce în ce mai jos. Apoi aud telefonul, la dracu. Cristofer încearcă să se ridice, dar îl opresc.

–Nu acum, orice ar fi poate să aştepte. spun eu şi îmi dau jos chiloţii

Cristofer face ochii mari şi observ cum un rânjet îi apare pe faţă.

–Pisicuţa renunţă, hmm... deja?

–Aa... Nu vrei, nu e nici o problemă. Sigur ai un apel important.  spun eu şi mă prefac indiferentă

–Unde crezi că pleci.

Cristofer mă trage peste el şi mă muşcă de gât, gem slab.

–C... Cu... Cum rămâne cu apelul ?

Cristofer ridică telefonul de pe jos și pentru un moment cred că totul s-a dus iar pe apa sâmbetei. Dar..

–Nu acum la naiba ! zice el şi închide

Ne bufneşte râsul pe amândoi. Încep să-i sărut pieptul, cobor mai jos şi mai jos. După un timp Cristofer geme de plăcere, apoi îmi ridică capul cu putere şi mă sărută. Se pune peste mine şi simt cum mâinile lui îmi explorează corpul. Se opreşte în zona burţii. Apoi coboară încet, gem de plăcere. Dintr-o dată se opreşte.

–Nu.. Nu te opri.    spun eu abia respirând

–Respiră Eve. Eşti....sigură ?

–Cristofer, nu am fost mai nesigură în viaţa mea. Dar vreau să mă bucur de moment.

Simt cum îmi muşcă cu putere buza, apoi respiraţia lui coboară în jos spre burtă, apoi mai jos.

– Ahh !

Cristofer chicoteşte la auzul geamătului meu. Aşteptam momentul când mă va poseda cu totul, însă...

–Până nu eşti sigură, nu se va întâmpla nimic.   spune el şi îmi dă un pupic pe frunte

Ce!?!? Nu poate, nu! Nu poate să-mi facă asta! La naiba, vreau mai mult! Îşi trage boxerii pe el şi iese afară,îl aud cum vorbeşte la telefon.

Iar m-am ales cu buza friptă, nu pot să cred. În maşină nu părea să-l intereseze ce vreau. Mă cufund în apă şi termin de făcut baie, apoi cobor spre bucătărie. Mor de foame.

–Cred că eşti moartă de foame. Am făcut nişte paste.   spune el chicotind

Imediat ce le văd îmi trece toată supărarea.

–Sunt preferatele mele!!   spun eu şi îmi aşez braţele în jurul gâtului său

–Ai gusturi bune.  spune el şi se apleacă spre mine

Dar îl opresc.

–Nu primeşti mulţumiri din cauza scenei de mai devreme.

Se încruntă uşor, apoi îşi pune pastele în farfurie.

–Eve, eu nu.......

------next ?

Capitol nou 😂🤗❤

Sper că va plăcut .

(996 cuvinte)

Zeul infernuluiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum