EVE!
Încerc să spun ceva însă fără folos. Zeus se năpusteşte asupra mea cu toată furia lui. Cu ultima fărâmă de putere mă opun. Încet, încet... totul în jurul meu devine negru. Tot ce mai rămâne e o umbră care se năpusteşte asupra lui Zeus.
Mă găsesc într-un hol nesfârşit de uşi albe, parchet gri si pereţi albi ca de spital. Ce e locul ăsta? Îmi fac curaj şi deschid prima uşă.
Părea să fie o familie. Mama îşi ţinea copilul în braţe, iar tata o mângâia pe spate.
–Nu pot face asta Atus. Este atât de mică. Nu va înţelege niciodată. Va crede că am abandonat-o! spune femeia sfâşiată de durere
–Afrodita, iubito... Daca nu facem asta acum nu va apuca să trăiască. E o luptătoare, nu îţi fă griji. vine şi replica tatălui
–Dar...
–Va înţelege! Acum haide!
Afrodita. Oh Doamne, sunt în Olimp! Urmăresc cuplul în continuare. Nu ştiu de ce dar nimeni nu îmi observă prezenţa.
Îmi aţintesc privirea spre ghemotocul ce dormea fără probleme la pieptul mamei. Era o fetiţă. Dintr-o dată o voce atât de cunoscută mie mă face să tresar îngrozită :
–Iată-i! Staţi pe loc! era Zeus
Şi cu o întindere de braţ o aruncă pe mamă şi fetiţă în mare.
–Vă voi găsi! urlă el încercând să sară după ele, însă gărzile îl opresc
Scenariul se mută şi mă găsesc pe o stâncă uriașă în mijlocul mării. O caut pe mamă şi fetiţă într-un suflet. Apoi le zăresc căzând din cer şi fiind salvate de Poseidon. Un fior mă trece pe şira spinării.
–Poseidon! spun eu
Însă vocea mea nici nu răsună în acel neant fără de sfârşit. Totul se petrece exact ca în povestea lui. Mama îi mulţumeşte, încredinţându-i copila când ajung la ţărm. Apoi se face nevăzută printre palmieri. Însă înainte de asta îi oferă copilei un colier minunat din argint ce străluceşte cu putere şi dispare. O sărută pe frunte dulce, o lacrimă asemeni apusului prelingându-se pe obraji ei. Copila, parcă trezită dintr-o vraja începe să plângă imediat ce mama dispare.
Mă trezesc în acelaşi colidor mai confuză ca oricând. Şi păşesc spre următoarea uşă.. Inima bătându-mi cu putere.
--------------------
Heii ❤❤
Acesta e finalul primei părţi 😶😶😶
Care este motivul?Până aici toate capitolele au fost din perspectiva Evei. Începând cu următorul capitol vom vedea lucrurile din perspectiva lui Hades.
Sper că va placut cartea până acum. Aştept opiniile voastre în comentariile de mai jos.
Dacă va plăcut vă rog frumos să votaţi. Chiar ajută. Mă motivează să continui. Dacă nu va plăcut atunci ce mai căutaţi aici? 😂😋
Voi posta primul capitol la 10 voturi dat fiind că voi începe o nouă parte a cărţii. ❤❤
(459 cuvinte)
CITEȘTI
Zeul infernului
Romance,,Alege, eu sau ei." spune Hades hotărât Cu lacrimi în ochi îl implor să nu facă asta... nu ştiu cum aş putea să trăiesc cu gândul că din vina mea.... 》》》