Tentaţia
******* Bzzz_ I really like you *******
(Carly Rae Jepsen)Încep să fredonez melodia şi îmi târăsc fundul leneş în duş, sunt atât de somnoroasă. Niciodată nu m-am trezit aşa devreme, tot ce vreau e să mai dorm puțin... Dar nu pot, îmi dau hainele jos, intru în duş şi pornesc apa.
Din pielea mea au început să iasă aburi, mă uit la temperatura apei şi ..... Vai !!! E fierbinte ! La maxim ! O reglez imediat şocată, cum de nu am simțit ? Oare sunt chiar aşa obosită ? Imposibil, pielea mea e foarte sensibilă....aş fi....
Telefonul îmi sună şi aproape că sfârşesc prin a săruta podeaua în încercarea de a ieşi din duş, după ce îmi recapăt echilibrul răspund :
-Alo ?!
-Eşti trează, bine. Voiam să mă asigur că n-ai uitat de promisiune.
-Cristofer Dalton ! Tu...!!
Pe bune !? Normal că nu am uitat, ba chiar numai la asta m-am gândit de când am deschis ochii. Voiam să-i urlu în telefon că din cauza lui era să fac contact cu podeaua dar ma oprit :
-Ok păpuşă, calmează-te. Ne vedem la birou. Şi...să nu întârzi ! zice el şi închide
Mi-a închis în nas ! Oh aşa ceva...nu permit. Mă întorc la duş, singurul lucru ce mă realxează în momentul de față. Picăturile de apă se prelingeau încet pe pielea mea, oferindu-mi un masaj grozav. Relaxare completă. Fix când ieşeam din duş îmi sună telefonul.
Mă înfăşor într-un prosop şi mă răstesc în telefon convinsă că e tot Cristofer :
-Eşti un bou ! Era să pic pe jos din cauza nerăbdării tale ...
-Eve ? E ...e totul în regulă ?
-Oh Bryan... Doamne...Scuze. Credeam că eşti..
-M-am prins. Scuze că sun aşa devreme.
-Nu face nimic şefu.
-Îmi place cum sună.
Chicotim amândoi.
-Cu ce te pot ajuta ?
-Păi...mă gândeam să îți spun azi la o cafea. Ce zici ?
-Aş vrea mult, dar nu pot. Azi tre să mă ocup de Cristofer....
-Ah, aşa e...Atunci mâine ?
-Mâine sună perfect.
-Bun, deci rămâne stabilit. Acum fugi înapoi în pat.
Chicotesc şi spun :
-Ok. apoi închid
Ce şef de treabă am, mă întreb ce vrea să îmi spună. Oh în fine...cu ce să mă îmbrac ? Atâtea opțiunii şi totuşi aşa de puțin timp. Aleg o rochie neagră de catifea, cu o palmă deasupra genunchilor. Mă dau cu rimel şi aleg un ruj roşu, după care îmi îndrept părul. Nu vreau să îmi vadă nimeni mătura pe care o am în cap de dimineață. Îmi trag în picioare nişte pantofi negrii cu tocuri. Sunt gata, mai lipseşte doar....o geantă.
Aleg o poşetă neagră în care îmi pun un set de 5 pixuri, un carnețel şi telefonul. Cristofer păsea că vin.
Decid să chem un taxi, nu vreau să merg pe tocuri până acolo. Vreau să ajung întreagă, plus că rochia e faină şi nu vreau s-o stric. Taxiul ajunge imediat, spun destinația şi mă duce acolo fără alte întrebări. Mulțumesc politicos apoi cobor.
Sunt întâmpinată de aceeaşi clădire impunătoare, ezit. Dacă.... Of, nu mai e cale de întoarcere. Sus cu tine. Îmi fac curaj şi urc în lift.
CITEȘTI
Zeul infernului
Romansa,,Alege, eu sau ei." spune Hades hotărât Cu lacrimi în ochi îl implor să nu facă asta... nu ştiu cum aş putea să trăiesc cu gândul că din vina mea.... 》》》