Hey, sorry nu e capitol nou .😂❤🤗
Cine vrea next, să lase com mai jos.Mâine voi începe clasa a 11-a, drept urmare voi posta mai rar.
De asemenea, dacă vă plac (sau nu suportaţi ) cărţile mele aştept mesaj în privat ❤😊. Accept orice mesaj, fie el negativ sau pozitiv.
Poate vă uitaţi şi la celelalte cărţi, pe care le-am terminat deja.
Play on ---- Cartea conţine unele capitole, peste care cititorii sub vârsta de 15-16 ani ar fi bine să sară. 🤗❤
E pentru cititorii care adoră poveştile cu răpiri şi bad boys.Am scris cartea asta când am terminat clasa a 8-a... Eram şi eu mică 🤗😂. Carte pentru toate vârstele, nu conţine scene de evitat. Acţiunea se petrece în secolul 18...deci e pentru firile mai romantice. (Carte retrasa pentru moment)
Un cuvânt : zombii
Sincer, habar nu am ce a fost în capu meu când am scris-o.😂
Descrierea de la carte spune tot.Partea a doua la cartea de mai sus.
Poezii.. Descrierea spune tot. După ce am văzut filmul cu Cleopatra, păi....să zicem că am devenit super sentimentală pe tot parcursul serii 😂😊❤
Cărţi în lucru.
Pentru cei cărora le place poezia, am încercat şi eu. Sincer nu ştiu cât de bine am scris, dar a fost din inimă. Păreri?
Stilul meu de coperţi, dacă vrea cineva una să îmi dea mesaj în privat.
Mi-ar prinde bine nişte păreri. Sincer. ❤
O carte pentru orice vârstă, tot pentru firile romantice. Acţiunea se petrece în secolul 18. ❤. (Carte retrasa pentru moment)
Este a doua carte pe care am postat-o pe wattpad... 🤗😊 şi chiar vreau să ştiu ce vreţi să modific la ea. (Carte retrasa pe moment)
CITEȘTI
Zeul infernului
Romance,,Alege, eu sau ei." spune Hades hotărât Cu lacrimi în ochi îl implor să nu facă asta... nu ştiu cum aş putea să trăiesc cu gândul că din vina mea.... 》》》