Masa seakan-akan perlahan tiba2 seseorang muncul dihadapan kumpulan pelajar perempuan tersebut. Dia tersenyum sinis sambil meletakkan tapak tanganya di lantai. Tiba2 Satu medan perlindung terhasil. Pedang Julia bertembung dengan perlindung tersebut mengakibatkan impak yang sangat kuat.
"Dah la tu Julia... x pasal2 ade yang terkorban nanti." Kata orang yang telah menyelamatkan pelajar dari terkena serangan Julia.
"Hmph!" Julia mendengus kasar lalu melenyapkan kuasanya. Pelajar serta coach hanya terkaku, terkejut, takut dan macam2 lagi.
Orang misteri tadi berpaling ke arah pelajar yang membelakanginya. Pelajar2 itu terkejut melihat Suzie menyelamatkan mereka dari serangan Julia.
"Maaf ye semua pasal tadi.. kawan saya ni jenis panas baran sikit ye.. maaf banyak2." Kata Suzie sambil tersenyum manis. Kebanyakan lelaki di situ terpegun dengan senyuman Suzie. Selepas itu Suzie berpaling ke arah Julia
"Julia... mintak maaf cepat." Kata Suzie lembut.
"Buat ape nk mintak maaf.. diorang yang x dengar kata.. hmph" bantah Julia sambil mendengus geram.
"Kena la... kau hampir bunuh diorang tau tak.." kata Lilian secara tiba2 mengejutkan pelajar di situ.
"Tak nak" kata Julia
"Kena!"
"Tak nak"
"Yes!
"No!
"YES!"
"I SAID NO!!"
Tiba2 aura seram menyelubungi Suzie. Aura itu berjaya menghentikan pergaduhan Lilian dan Julia. Semua pelajar serta coach termasuk Julia & Lilian menelan air liur. Bulu roma mereka menegak. Suasana menjadi seram sejuk.
"Julia..." menggigil julia apabila namanya disebut oleh Suzie.
"Y-ya.." jawab Julia takut.
"Baik kau mintak maaf sekarang... x payah buat keras kepala kat sini boleh x. Or kau nk kena kerat dengan aku?.." ugut Suzie sambil tersenyum sinis.
"B-ba-baik.." kata Julia ketar. Selepas itu dia pusing ke arah pelajar yang hampir terbunuh akibat seranganya tadi.
"S-sayamintakmaafsemua!" Kata Julia dengan laju. Sepantas cahaya Julia berlari ketakutan meninggalkan semua orang yang masih belum menghadam kata-katanya.
"O-k.. sekarang baru aku tahu kenapa Suzie menakutkan..." kata Joshua pada dirinya. Pada masa yang sama dia terfikir.. 'kalau Suzie yang kedua menakutkan pun boleh buat orang terkencing... nom.1 pulak macam mana eh.. menakutkan betullah diorang ni..' katanya serentak bulu romanya meremang.
"Apa kau buat kat sini Joshua?" Soal seseorang tiba2.
"OPOCOT ALEX KENA BULI DENGAN PEREMPUAN!" Habis melatah Joshua dibuatnya kacau betullah.
"Woi aku tau la aku kena buli x payah sampai melatah pun nk ungkit!" Jerit Alex dari belakang.
"Padan lah dengan muka kau. Sapa suruh sergah aku ramai2 kan dah kena." Kata Joshua selamba.
"Ish kau ni! Nasib baik aku x de mood nk pukul orang harini.." kata Alex menahan geram.
"Hmm dah la tu.. aku nak tengok turn perempuan tadi berlawan pon susah." Kata Jhonny selamba.
"Perempuan mana pulak ni?" Soal Jimmy.
"Ish kau ni.. asal lembap sangat ha... perempuan tadi la... yang mengamuk sampai nk bunuh orang tu..
"Owh.. APA!" Jerit Jimmy terkejut.
"Woi jangan jerit la! Jahanam punya makhluk!" Marah Alex sambil matanya tertumpu pada seseorang.
"Kau tengok ape Lex?" Soal Joshua sambil mencari apa yang dilihat Alex.
Alex tidak pedulikan soalan Joshua dia hanya memerhati seseorang yang duduk tenang di kerusi penonton seperti tiada apa2 berlaku padahal pelajar lain masih ketakutan dengan kejadian Julia tadi. Selepas itu mata dia beralih ke arah Julia yang baru masuk ke gelanggang. Perempuan itu kelihatan Yakin tanpa perasaan gugup sempat perempuan itu menguap kecil.
"B-baik lah.. sekarang kita sambung latihan kita.. Silakan Julia dari kelas 1-A" laung coach sambil berlari ke tempat selamat di gelanggang tersebut untuk mengelak dari tempias pertarungan pelajarnya.
Selang beberapa saat muncul seseorang di hadapan Julia. Makhluk itu memberi senyuman manis pada Julia. Julia membalas dengan Jelingan menyampah. Walaupun makhluk di depan Julia ni boleh tahan kacak, tapi hakikat nya dia lah robot yang akan berlawan dengan Julia
PRIT!!!
Bunyi wisel dari coach menbuatkan wajah manis robot tadi bertuka tegang. Sekali tengok dah macam nk bunuh orang robot ni. Julia hanya berada dalam keadaan tenang. Walaupun aura bunuh yang kuat keluar dari robot tersebut Julia tetap tenang. Perbuatanya membuatkan pelajar2 lain tertanya-tanya.
Tanpa amaran robot tersebut meluru laju ke arah Julia. Pedang katananya di seru dan mengacukan ke arah Julia yang masih tenang. Melihat musuhnya tenang membuatkan robot itu bengan. Robot itu cuba menikam Julia di bahagian kaki. Seraganya sangat pantas sehingga x dapat dilihat dengan mata kasar.
=======
Yay siap update.. sry la.. chap ni pendek..idea ade.. tapi nk huraikan tu terseksa jap... hoho.
Jangan lupa VOTE AND COMMENT ya! ;)
YOU ARE READING
The Demonic Vampire (Hiatus)
FantasyVgirls merupakan kumpulan yg sangat misteri kerana rupa paras seperti manusia,personaliti seperti witch,perangai seperti vampire dan ketegasan mengalahkan werewolf dan macam2 lagi Sehingga menimbulkan 1001 persoalan dari pelajar2 College Of Fantasy...