Beberapa bulan kemudian~~
(Author malas guys.. nk tamatkan T.D.V Cepat-cepat. T~T)
BOOM!
BUSH!
KAAABOOOMMMMMM!!!!
SWOSHHHH
Suasana yang bingit ditambah dengan sorakan penonton memenuhi segenap ruang di Colloseum Academy (Collage of Fantasy) itu.
Letupa demi letupan juga dapat didengari dari jauh.
Kelihatan Julia dan Joshua sedang beradu tenaga di tengah-tengah Colloseum sambil dikelilingi oleh debu tanah. Masing masing langsung tidak menunjukkan tanda-tanda untuk mengalah.
"Heh. Boleh tahan kuat jugak kau ni." Julia berkata bersama senyuman sinis. Api di tangannya samakin galak membara. Buku lima dikepal.
Joshua memandang tajam ke arah Julia. Dia akui perempuan tu memang kuat. Gigi diketap rapat.
Flame vs Gravity...
Siapa yang akan menang?
"Weh Zie. Kau rasa sape menang?" Ujar Crystal teruja. Mereka semua sekarang berada di kerusi penonton paling hadapan. Nak tengok tournament first class la katakan.... *roll eye*
"Ntah. Julia kot." Acuh tak acuh suzie membalas. Malas nak layan.
"Alaaa tapi aku nk Joshua yang menang~~~ aku nk lawan dia nanti~~ huhuwww" Crystal merengek tak puas hati. Ceh dasar gedik. -_-
"Berdasarkan analysis aku.. peratusan untuk budak tu menang hanya 7.6%." Lilian berkata selamba sambil menolak cermin matanya yang ntah datang dari planet mana.
"Waaaaa 7.6%!? Banyak tuuu cayalah!" Bersinar sinar mata Crystal apabila mendengar respon Lilian.
Korang jangan pelik kenapa Crystal teruja macam babun. 7.6% je kut kan? Hahaha untuk pengetahuan readers sekalian, majority yang lawan dengan Julia hanya mempunyai 1.25% je paling banyak peluang untuk menang. Kira Joshua ni dah terlebih pecah record la ni. Fufufufu XD
"Gravity Impact!"
"Flame Cutter!"
KABOOOOOOOOM!
Debu tanah memenuhi ruang penglihatan. Kerusi penonton riuh dengan tanda tanya.
Siapa menang??
SHUUUUUU (keyh sound effect x jadi </3)
Debu yang mengaburi mata hilang serta merta selepas salah seorang juri menggunakan kuasa anginnya.
Semua penonton tercengang.
Julia dengan penuh bangganya memijak belakang badan Joshua yang sedang terbaring dengan penuh Fed-up. Bro mohon tabah. XD
"Our Winner! Julia Leonard!!"
"WOOOOOOO!!!!!" Dengan itu, semua penonton mula bersorak dengan kuat. Ade juga yang masih tidak dapat mentafsir situasi sekarang.
Salah Seorang daripada Spade's Knights telah dikalahkan.
Jeng!
Jeng!
Jenggggg!~~~~
"Uwaaaarghhhh Julia!!! Kenapa kau kalah kan dia!!! Aku nk lawan Joshua!! Huhuhuuuu." Crystal meratapi nasibnya di sebalik kerusi penonton. Julia tersengih sumbing sambil menunjukkan barisan giginya.
YOU ARE READING
The Demonic Vampire (Hiatus)
FantasyVgirls merupakan kumpulan yg sangat misteri kerana rupa paras seperti manusia,personaliti seperti witch,perangai seperti vampire dan ketegasan mengalahkan werewolf dan macam2 lagi Sehingga menimbulkan 1001 persoalan dari pelajar2 College Of Fantasy...