Iriz P.O.V
"Korang ade nk cakap pape ke?" Soal ku sambil memberikan pandangan tajam supaya nampak menakutkan. Well mesti korang tertanya-tanya kan macam mana diorang nampak pandangan aku padahal aku selalu pakai kerudung. Jawapanya.... Ntah.. aku pun x tahu... kalau nk tanya si author ni memang x la dia jawab sbb dia sendiri x tahu.
Author: diamlah kau Riz... sambung balik! Kacau line la makhluk ni.
Iriz: yelah..
Back to story ~
"Eh... er.. mana ada Riz. Kenapa kau tanya?" Soal Lilian gelisah. Pelik benor aku tengok diorang ni.. gelisah semacam. Makin pelik aku dibuatnya. Haih.
"Kenapa aku tanya? Yang korang pandang aku macam aku nk telan korang ni kenapa?" Soal ku sambil membuat muka menyampah.
"Ke... korang ade.." sambung aku lagi.. sengaja aku leretkan soalan tu sbb nk tengok respond diorang.
"Eh kitorang x de sentuh air kau eh... jangan nk tuduh!" Kata Julia dengan nada marah yg dibuat dan gelisah.
"Sejak bila aku cakap korang sentuh air aku?" Soal ku dingin bersama muka tanpa perasaan.
"Eh... er.." Julia menjadi semakin gelisah. Well taktik tu selalu berkesan.
"Haih... nampak macam aku kena cari jawapan sendiri lah ni... hmmm.." selepas berkata aku terus berlalu ke arah tinggkap dengan selamba. Well nampaknya aku dh tahu apa sebab air aku masin cuma perlukan bukti je hehe... siap korang.
End P.O.V
melihat wajah cuak Vgirls dan wajah blur TS menbuatkan Iriz tersenyum sinis tanpa disedari sesiapapun. Perlahan-lahan tangan Iriz menyentuh ranting pokok berdekatan dengan tingkap dimana dia berada. Selepas mendapatkan bukti Iriz tersengih sinis. 'Hmph.. macam tu.. rupanya..' monolog iriz sendirian.
"Haih" keluh Iriz perlahan. Perlahan-lahan dia pusing menghadap rakanya lalu menarik kuat sesuatu yang tidak dapat dilihat.
"Aduh dududduduh sakit la kak... ampun!!!" Kedengaran satu suara tanpa pemilik apabila Iriz menarik sesuatu miliknya. "Baik kau tunjukkan diri kau. Atau kau akan kena lebih teruk dari ni." Selepas Iriz berkata. Muncul satu susuk tubuh remaja lelaki yang telinganya ditarik oleh Iriz. Ahli The Silent sedikit terkejut dengan kehadiran remaja itu manakala wajah Vgirls bertukar dingin.
"Jadi... kau la yg buat semua ni?" Soal Julia Dingin. Remaja itu hanya meneguk air liur kerana ketakutan.
"JAWAB CEPAT!" jerkahan Julia tiba2 membuatkan semua orang terkejut kecuali Iriz. Remaja itu mengangguk laju. Lututnya terketar-ketar kerana takut akan singa dihadapanya. Well sapa x takut kat Julia ni selain Suzie,Iriz dan Author?
"Ooo jadi kau la yg tumpahkan air tu eh...." soal Crystal. Dengan teragak-agak remaja itu mengangguk.
"Jadi... kau jugak la yg masukkan garam dalam air aku?" Soal Iriz dingin.
"Eh.. t-tu... R-rin.. haa Rin yg buat!" Jawab remaja itu gagap.
"Ish! Ape Rin pulak yg kena?! Abang Ryo yang paksa kan!" Marah seseorang yang dikenali sebagai Rin secara tiba2. Semua yang ada di situ kecuali Iriz terkejut dengan kehadiran seorang remaja perempuan sebaya dengan remaja lelaki tadi atau lebih tepat lagi Ryo..
YOU ARE READING
The Demonic Vampire (Hiatus)
FantasyVgirls merupakan kumpulan yg sangat misteri kerana rupa paras seperti manusia,personaliti seperti witch,perangai seperti vampire dan ketegasan mengalahkan werewolf dan macam2 lagi Sehingga menimbulkan 1001 persoalan dari pelajar2 College Of Fantasy...