I'm BACK!! Miss me? No? Fine.. T^T
=======================Bunyi lagaan pedang kayu yang tanpa henti bersatu dengan bunyi geseran daun yang ditiup bayu lembut menjadi muzik pada telinga ahli Vgirls dan The Silent. Masing² tidak jemu melihat pertarungan sengit antara Lukary dan Iriz yang sangat luar biasa. Tiada bunyi yang keluar dari mulut mereka berdua namun skill yang digunakan sudah cukup bising untuk diungkap (Apa aku merepek ni?? (-_-||))
"Sword skill.. Thousands sword" Ungkap Iriz perlahan sambil mengelak dari serangan Lukary.
Lukary yang dari tadi menyerang dan bertahan tidak sedar akan skill yang digunakan oleh iriz. Senyuman sinis yang dihadiahkan oleh Iriz mendatangkan persoalan di mindanya. Dalam tidak sedar sesuatu objek tajam menghiris kulit bahu kirinya. Perasaan ngilu secara tiba tiba itu telah mengejutkannya dari terus berfikir.
'Cis. Dikepung!' Ujar Lukary dalam hati. Gigi deketap(?) Rapat setelah sedar akan kelalaianya.
"Give up?" Provok Iriz bersama senyuman sinis.
"Gave up huh?" Suara Lukary bertukar dingin. Luka di bahu kirinya perlahan-lahan menghilang. Senyuman sinis terukir di bibirnya. Air muka Iriz kembali serius.
"Long time no see Rin." Ujar Iriz serius.
DUSH!!
Satu tunjahan yang hebat di lakukan oleh Lukary atau sekarang dikenali sebagai Rin berjaya dielak oleh Iriz akan tetapi sekelip mata Lukary berada di hadapan Iriz (okehh ayat yini berbelit. T^T)
Vgirls dan The silent yang menonton perlawanan tersebut terkejut dengan apa yang mereka lihat.
"Man! That girl freaking fast" Bentak Joshua dalam terkejut.
"She's no longer Lukary." Kata Julia serius.
"Maksud kau???" Tanya Crystal mewakili kawan²nya yang tidak menahu apa apa itu pun blurr
"Cuba korang tengok. Corak perlawanan dia berbeza. Personaliti dia pun berbeza." Ujar Julia serius.
"Hmm.. so this is why they called her Triple mage huh??.. Interesting." Ujar Lilian tertarik.
"3 different personality." Jhonny yang dari tadi diam membisu tiba² menyampuk.
BOOM!!
Bunyi letupan yang kuat menarik perhatian mereka. Asap berkepul-kepul memenuhi kawasan Iriz dan Lukary bertarung.
Swoosh!
Dalam sekelip mata juga asap tadi hilang dari pandangan mata. Kelihatan Iriz dan Lukary masing² mengalami kecederaan di badan mereka tapi kecederaan Lukary lebih parah menyebabkan dia jatuh terduduk
"Look like I win today sister" ujar Iriz dingin sambil menghulurkan tanganya. Lukary tersenyum lemah. Tangan Iriz disambut.
"And that will never happen again." Lukary semangat.
Satu cahaya yang menyilau mata memenuhi penglihatan menyebabkan Vgirls dan The Silent terpaksa melindungi mata mereka. Setelah cahaya itu hilang seluruh luka yang ada pada badan Lukary dan Iriz juga hilang tanpa meninggalkan sebarang parut.
"Cool!" Ujar para "penonton" dengan teruja.
========================
Okehh T.B.C.
Sorry that this chapter is too short I dont have any idea to continue. Plus.. im too lazy XD
See ya!! Byeee
YOU ARE READING
The Demonic Vampire (Hiatus)
FantasyVgirls merupakan kumpulan yg sangat misteri kerana rupa paras seperti manusia,personaliti seperti witch,perangai seperti vampire dan ketegasan mengalahkan werewolf dan macam2 lagi Sehingga menimbulkan 1001 persoalan dari pelajar2 College Of Fantasy...