Multimedya: Madilyn Bailey | Wiser
Keyifli Okumalar...
Böyle bol yorumlar ve yıldızlar görmek... Sizi yerim ❤
Yeni bölüm hızlı gelsin diyenler yine her paragrafı yorumlarsanız neden olması 🥰
🍀
Esra YağmurluKaza nasıl oldu?
Soru kulaklarımda çınlamaya devam etti ama dudaklarım cevap vermemekte ısrarcı bir şekilde kilitlenmişti. Tıpkı tıkanan nefesim gibi. Beynim bir kurtuluş arıyordu ama vücudumun oksijene olan ihtiyacı her saniye artarken o da işlevini yerine getiremiyordu. O an kurtarıcım konuştu.
"Baba, Esra bu konuyla ilgili konuşmaktan hoşlanmıyor. Takdir edersin ki zor zamanlar geçirdi."
Serhat Hoca yeni fark ediyormuş gibi mahcup bir ifadeye büründü. "Anlıyorum. Pekâlâ, o zaman. Gencer Esra'yı da al ve çıkın."
Sanki bu komutu bekliyormuş gibi kapıya atıldığımda Serhat Hoca'nın sesiyle durdum. "Sen kal Akın! Seninle konuşacaklarımız bitmedi."
Başımı Azman'a çevirdiğimde onun gözleri de üzerimdeydi ve Serhat Hoca'ya itiraz edeceğini anlayınca başımı hafifçe iki yana sallayarak onu uyardım. Zaten yeterince göze batmıştı ve dahası başını daha büyük belaya sokardı. Kapıyı açıp kendimi dışarı attığımda Gencer arkamdan adımı sesleniyordu ama durmadım. Okuldan çıkıp kendimi gözden uzak bir yere attım ve nefesimin düzene girmesini bekledim. Gencer çok geçmeden yanında belirdi.
"İyi misin?"
"Umurunda mı?" dedim sertçe.
"Elbette ki umurumda Esra," dedi bana yaklaşırken.
Bana sarılacağını anladığımda onu sertçe ittim ve "Benden ne istiyorsun?" diye bağırdım. Savunma mekanizmam az önce o odada enkaza dönmüştü ve ben şu an öfkeden alev alev yanıyordum.
"Yanında olmak istiyorum," dediğinde soğuk bir şekilde güldüm.
"Yanımda olmak istiyorsun," diye tekrarladım, gözlerimi etrafta dolaştırırken. En sonunda bakışlarım yine onu buldu. "Yanımda olman gerektiğinde neredeydin ha?" diye bağırdım. "Deniz beni sürüklerken neredeydin? Beni o odaya tıktığında..." Yutkundum. "Bana dokunduğunda neredeydin? Tüm bunları senin yüzünden yaşadım ben. Sana onda bir gariplik olduğunu söyledim. Beni götür dedim sana. Beni dikkate bile almadın ve bana aynen şöyle dedin. 'Sadece konuşacak Esra!' Konuşmadı Gencer. Deniz benimle konuşmadı." Tek ses çıkarmadan yine bana yaklaşmaya yeltendi ama gerileyip ona izin vermedim ve konuşmaya devam ettim.
"Neler yaşadığımı biliyorsun değil mi Gencer? Tekrar duymak ister misin? Deniz'in beni nasıl savunmasız bıraktığını duymak ister misin?"
"Esra..." dedi sanki durmamı ister gibi ama durmadım.
"Ya da dur göstereyim," dedim ve çantamdan bir ıslak mendil çıkarıp yüzümün sol tarafındaki kapatıcıyı temizledim ve yüzümü ona çevirdim. "Bu izi görüyor musun?" dedim ona. İz küçüktü ama kalbimde açtığı yara hala kanayıp duruyordu. Gencer belli belirsiz ize baktı ve yutkundu.
"Bana vurduğunda ne hissettiğimi sana söyleyeyim mi? Acı hissettim ama yüzümdeki acı içimde yankılanan kadar etki etmedi bana. Sonra..."
"Esra lütfen!" dedi yalvarır gibi.
"Sonra gözlerimi onun arabasında açtım. Söylesene Gencer, senin sadece konuşacak dediğin arkadaşın beni nereye götürüyordu?" Sessizce bana bakmaya devam edince "Söyle!" diye bağırdım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KÜFÜR YOK!
Humor*Tamamlandı* "Sence bizden bir cacık olur mu?" dediğimde önce bana öylece baktı, sonra kahkahalarla gülmeye başladı. Öyle ki boynumdaki kolunu çekip dizlerine dayadı ve katıla katıla gülmeye devam etti. "Lan ne gülüyorsun?" diye sinirle sordum. Teyz...