Multimedya: Doğukan Manço feat. Tuğba Yurt - Sakin Ol
Keyifli Okumalar...
Size bayılıyorum, o yorumlarınıza da, yıldızlayan parmaklarınıza da 🥰
Yeni bölüm hemen gelsin diyorsanız, ne yapacağınızı biliyorsunuz. Serpin yorumlarınızı her paragrafa ❤
☘
Akın KorutürkAsi hızla üzerimden kalkıp kıyafetlerini ve saçlarını düzeltmeye çalışırken ben de doğruldum. Bu anneme ilk yakalanışım sayılmazdı ama ona Asi'nin farklı olduğunu anlatmam zor olacaktı. Kısacası gerçekten hapı yutmuştum. Asi'ye baktığımda utançtan kızardığını gördüm ve anneme bakmaktan itinayla kaçınıyor gibiydi. Gözleri önünde birleştirdiği ellerindeydi. Utangaç hali de ayrı güzel oluyordu. Hele sürekli birbirini bastırıp bıraktığı dudakları... Of Hatice Sultan of! Ne olurdu bizi biraz geç bassaydın?
"Gözün çıkmasın emi Akın," dedi annem. "Seni okul okumaya yolluyoruz, sen hala hovardalık peşindesin. Hiç mi uslanmayacaksın çocuğum sen?"
"Hatice sultan," dedim ayağa kalkarken ve annemin boynuna sarıldım. "Ne zaman geldin sen?"
"İki saat oluyor," dedi annem çatık kaşlarla. "Oğlumu özledim, çıktım geldim. Biraz uyuyayım dedim ama ne mümkün. Oynaşmanız yüzünden neye uğradığımı şaşırdım."
"Oha ama!" dedi Asi ve ağzından kaçırmış olacak ki hemen dudaklarına vurdu. Hanım hanımcık gibi bir hale bürünürken bu ifadenin üzerinde nasıl eğrelti durduğundan bihaberdi. "Teyzeciğim biz şey... Oynaşmıyorduk. Çok yanlış anladınız siz." Ellerini iki yana açtı ve masum mu masum bir ifade takındı. "Oynaşmak ne demek ben daha onu bile bilmiyorum ki zaten."
Tam gülecektim ki annemin konuşmasıyla kendimi tuttum. "Neyi yanlış anlayacağım kızım. Oğlumun üstüne modern dans gösterisi için çıkmadın herhalde." Annemin sözleriyle Asi daha da kızardı ve ağzı şaşkınlıkla aralandı. Bana baktığında belli ki yardım istiyordu. Ne demişti daha bugün...
'Ödeşmeden durmam'
Ödeşelim o zaman!
"Anne," dedi ona dönerek. "Bu müstakbel gelinin Asi... Şey, yani Esra. Sevgilim bu da annem Hatice. Öp kaynananın elini hadi!"
"Çüş!" dedi Asi birden.
"Bu mu gelinim?" dedi annem çatık kaşlarının birini kaldırıp Asi'yi süzerek. "Ağzı amma da bozukmuş. Bunun gelinim olduğuna emin misin Akın?" Asi'nin gözleri şaşkınlıkla yine aralandı ve içerlemiş olmalı ki yutkundu ama annemi tanımıyordu. Annemin sesindeki alayı alabilen biri varsa o da bendim.
"Eminim ve son kararım. Bizzat test ettim? Gelinin işte."
"Test mi ettin?" dedi ikisi aynı anda.
Sırıttım. "Test etmeden nasıl sana gelin olarak getireyim Hatice hatun?"
Annem şokla Asi'ye döndü. "Kızım sen hamile misin yoksa?"
"Hasbiptir!" diye ağzından kaçırdı Asi ve yine dudaklarına vurdu. "Ne... Ne hamilesi Hatice Hanım?"
"Hamile değilsin yani?"
"Değilim tabii," dedi bana öfkeyle bakarak.
"O zaman benim gelinim olmak isteyecek kadar ne içtin be yavrum?" dedi annem.
Asi ne söyleyeceğini bilemez bir halde anneme baksa da sonra duruşunu dikleştirdi. "Oğlumdan uzak dur falan diyecekseniz, her şey paraya bakar."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KÜFÜR YOK!
Humor*Tamamlandı* "Sence bizden bir cacık olur mu?" dediğimde önce bana öylece baktı, sonra kahkahalarla gülmeye başladı. Öyle ki boynumdaki kolunu çekip dizlerine dayadı ve katıla katıla gülmeye devam etti. "Lan ne gülüyorsun?" diye sinirle sordum. Teyz...