Félve mentem le a nappaliba. Mindkét szülőm érzelemmentes fejjel bámult rám...Ez már jól indul...-Rose Margaret Johnson- kezdte az apám.-Édesanyád most mondta el, hogy mit tettél. Remélem tisztában vagy a tetteid következményeivel. Nagyon nagyot csalódtunk benned.
-Bocsi apa, én is megszólalhatok?
-Nem. Jelen esetben jobb ha hallhatsz-felelte anyám.
-Nem fogok. Szóval. Kérdezzétek meg a tanárokat. Egész nap az iskolában punnyadtam. Suli után is csak egy pékségbe mentem el. A pláza környékén már egy jó ideje nem is voltam. Azt sem tudom, hogy állítólag mit loptam el.
-Ne hazudj kérlek. És most a bünteté...-kezdete anya, de apa közbevágott.
-Jó. Tételezzük fel, hogy hiszek neked. Persze, ellenőrizni fogom, hogy valóban bennt voltál-e. De akkor mégis ki mondta a sajátja helyett a te nevedet?
-Nézd apa. Ja tudnám, akkor már biztos, hogy annak az illetőnek nem lennének ép csontjai. De nem tudom.
-Értem. Holnap még visszatérünk erre a témára, de addig is kérem a telefonodat, a tabletedet és a laptopodat. Ha mégis hazudnál. Na akkor menj aludni- küldtek el.
Hát, köszönöm ezt a bizalmat. Paulának nincs telefonja, úgyhogy vele amúgy sem tudnék beszélni.
A többiekkel meg csak felszínes a barátságom. Bár a laptopot sajnálom. Így hogy nézzek filmeket?!
Már éppen elaludtam volna, de valaki benyitott a szobámba. Miért nem használok kulcsot?-Milyen borzasztó, hogy egy tolvaj van a házunkban. Hová tart ez a világ?-mondta Anna.
-Honnan tudsz róla?-kérdeztem rekedtes hangon.
-Ohh, hozzám minden információ eljut. Csak nehogy másnak is elmondjam- röhögött ördögien. Vagyis...Röhögött volna, de nem tudott. Szegény hangszálainak bizosan megerőltető nem csak nyávogni.
-Nem érdekel mások véleménye. Kimennél a szobámból? Aludni szeretnék- vetettem oda neki.
-Pillanat. Ezt még ell kell, hogy mondjam. Annyira jó, hogy Ben-nel járok! Olyan aranyos és nagyon jól csókol.
-Örülök. Na szia.
Pár perc múlva bealudtam. Vajon Anna-nak van bármilyen köze ehhez a lopás-ügyhöz?
YOU ARE READING
A Barátnőm Szomszédja
Teen FictionHa a barátnőd szomszédjába költözik egy srác, aki nagyon helyes, de bunkó, akkor mit teszel? Ha a barátnőd is, meg a testvéred is rámásznak? Amikor szívből utálod, de féltékeny vagy, ha mással látod...Vagy ezt csak bemeséled magadnak? FOLYAMATOSAN...