Reggel karikás szemekkel keltem 7 órakor. Vasárnap van! Ki van fennt ilyenkor?! Én...Kibotorkáltam a konyhába és csináltam magamnak palacsintát. Olyan finom, amikor ráolvad a nutella!
Miután megreggeliztem felmentem a szobámba, hogy felöltözzek, mert úgy határoztam, hogy átmegyek Jack-hez.
Leszaladtam a lépcsőn, de egy eldobott cipőben megbotlottam. Már éppen belecsapódtam a parkettába, amikor valaki elkapott.-Te mindig elesel?-kérdezte az a valaki.
-Már megint itt vagy?-kérdeztem vissza. Ben volt az.
-Aha. Ma Anna-val elmegyünk valami nagyon jó helyre. Mondjuk vidámparkba.
-Ööö...Az jó, de nem voltam rá kíváncsi. Nem tudod véletlenül, hogy Jack otthon van?-érdeklődtem.
Erre a kérdésre Ben zöld szemei feketévé változtak.
-Nem ismered. Nem tudod, hogy milyen. Tartsd magad távol tőle!-már kiabált.
Egy lépést hátráltam, mert nagyon ijesztő volt. Onnan válaszoltam.
-Ez most egy fenyegetés volt?
-Nem. Én csak a te érdekeidet nézek. Nem akarom, hogy megbántson- mondta.
-Aranyos vagy, de nem érdekel. Törődj inkább a barátnőddel. Na csá!
-Szia Benibaba!-hallatszódott a lépcső tetejéről.
-Áh, Anna. Szia- köszönt Ben unottan.
-Miért durcizol cica? Megbántottad?-nézett rám az említett "Cica".
-Nem! Hagyjál már! Sziasztok én menten! Rossz napot!- ezzel a kijelentéssel távoztam otthonról.
Futólépésben mentem Jack-hez.
Kopogtattam az ajtón és pár pillanat múlva nyílt az ajtó.-Azt hittem, hogy betörik az ajtó, olyan erősen kopogtál!- nevetett rám.-Amúgy nem úgy volt, hogy ma nem érsz rá?
-De-de. Csak hallottam, hogy Anna-ék ma elmennek a vidámparkba. Gyerünk!
-Oké, oké! Várj egy picit, felveszek valamit!-mondta izgatottan Jack.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Sziasztok! Kiraktam az új történetem prológusát. Remélem oda is benéztek!:))
Ha tetszik a story vote-olj, komizz!
YOU ARE READING
A Barátnőm Szomszédja
Teen FictionHa a barátnőd szomszédjába költözik egy srác, aki nagyon helyes, de bunkó, akkor mit teszel? Ha a barátnőd is, meg a testvéred is rámásznak? Amikor szívből utálod, de féltékeny vagy, ha mással látod...Vagy ezt csak bemeséled magadnak? FOLYAMATOSAN...