Az óriáskerék előtt álltak.
Kizárták a külvilágot.
Csak egymásra figyeltek.
Jobban mondva egymás szájában matattak.
Najó. Mondjuk ki.
Smároltak.
Úgy, hogy Anna-nak van pasija. Történetesen a csókpartnere öccse.
Nem bírtam megmozdulni.Körbenéztem a tömegen, remélve, hogy Ben nincs a környéken. A szerencse nem nekem kedvezett. Pár méterre tőlem ott állt ő.
Szemében megbántottság látszott. Nagy léptekkel elindult a pár felé.-Mégis mit csináltok?- ordította, miközben szétszedte őket.
-Mi...Mi csak...-Jack torkán nem jöttek ki a szavak. Lesütötte a szemét.
-Ne haragudj Ben- szólalt meg Anna. Bűntudat itatta át az arcát.
-Ezt nem gondoltam volna rólad. Megígértél nekem valamit. És nem tartottad magad hozzá- mondta Ben.
Azután hátat fordított és elment. Anna csak nézett utána, majd ő is lesütötte a szemét.
Ben után futottam. Utolértem és a vállára raktam a kezemet, de ő lerázta magáról.
-Rose! Takarodj már! Ne gyere többet a közelembe!- kiabált rám. Döbbent arccal meredtem rá.
-Tessék?- kérdeztem vissza, hátha rosszul hallottam valamit. 15 perce még én ápoltam a lelkét. Úgy tűnt, hogy jóban vagyunk. Erre most...
-Jól hallottad. Menj el- mondta, majd hátat fordított.
Én is ezt tettem. Elindultam a kijárat felé. Az agyam ezernyi dolgon pörgött.
Nem haza mentem, hanem Paulához. Tényleg. Nem is tudom, hogy hol van, hiszen eltűnt. Félve kopogtattam az ajtajukon. Az anyukája nyitott ajtót. A szeme vörös volt és fel volt dagadva.
-Mi történt önnel, Mrs. Williams?- kérdeztem.
-Paula eltűnt- s elkezdett újra zokogni.
-Mikor tetszett utoljára látni?- kérdezgettem. Eluralkodott rajtam a pánik. -Biztos csak valamelyik barátjánál van.
-Nem, Rose kedves. Nincsenek rajtad kívül barátjai. Utoljára hozzátok ment, mert valamit mondani akart. Azóta nem láttuk- válaszolta szipogva.
-Mi?? Bocsánat, most haza megyek és szólok a szüleimnek. Ne tessék aggódni, meg fogjuk találni -próbáltam bátorítani, de szerintem nem nagyon ment.
ESTÁS LEYENDO
A Barátnőm Szomszédja
Novela JuvenilHa a barátnőd szomszédjába költözik egy srác, aki nagyon helyes, de bunkó, akkor mit teszel? Ha a barátnőd is, meg a testvéred is rámásznak? Amikor szívből utálod, de féltékeny vagy, ha mással látod...Vagy ezt csak bemeséled magadnak? FOLYAMATOSAN...