28. Rész

3K 159 0
                                    


10 perc múlva mindketten kifulladva álltunk a parkban.
Valószínűleg hallotta a hangomon, hogy valami komoly dologról lehet szó, ezért félrerakta a sérelmeit.

-Mesélj csak nekem a drága bátyádról- kezdtem bele. Az arcomon angyali mosoly ült.

-Miért? Anna-val jár, nem?- mordult fel Ben.

-Hány barátnője volt már?- kérdeztem.

-Nem tudom. De ez miért fontos? Azért kellett eljönnöm, hogy kikérdezz a testvéremről?- láttam az arcán, hogy egyre imgerültebb lesz.

Igen- sziszegtem a pofájába.- Tudod, ma elkezdte fogdosni a  nővéremet. És ezt nem hagyhatom szó nélkül.

Bizonyára láthatta rajtam, hogy, nem viccelek, ezért tett egy lépést hátra. 

-Aha, persze-válaszolta halkan.

-Otthon van Jack?

-Igen, de nem mehetsz a közelébe- mondta Ben összehúzott szemöldökkel.

-Oda és ahhoz megyek akihez akarok. Ne szólj bele. Köszi ezt az élvezetes beszélgetést. A soha viszont nem látásra!- búcsúztam el tőle.

Lehet, hogy egy kicsit bunkó voltam. Na és?
Pár utcányira voltam a házuktól, amikor hallom, hogy valaki fut utánam. Hátra fordultam és láttam, hogy Ben az. Nem nagyon érdekelt, csak mentem előre.

-Rose, várj már meg!- kiáltott utánam.
Úgy tettem, mintha nem hallottam volna. Egészen addig, amíg meg nem ragadta a karomat.

-Elengednél? Kösz- mondtam dühösen.

-Hallgass meg! Ha csak úgy beállítasz hozzánk, simán letagadhatja a történteket. És az sem biztos, hogy megtörtént.

Ebben van valami. Megálltam és feléfordultam.

-Akkor mi a terved?

A Barátnőm SzomszédjaWhere stories live. Discover now