15. Rész

3.5K 187 0
                                    


Reggel, legnagyobb meglepetésemre kiabálásra ébredtem.
Mi történhetett?
Itt csak velem szoktak veszekedni... Gyorsan felkaptam magamra valamilyen normálisan kinéző ruhát, mert utálok bárki előtt is pizsamában mutatkozni. Lesiettem a lépcsőn és megálltam a nappali ajtajában.
Apa üvöltötte le szegény (irónia!) Anna fejét.

-Miért ordítoztok már kora reggel?-kérdeztem egy ásítás mellett.

-Nem tartozik rád-válaszolta Anna.

Kérdőn néztem apára. Akkor mondja már meg ő, ha miattuk fel kellett kelnem.

-Kicsim, menj el suliba, ha hazajöttél elmondom-mondta és elfordult, hogy csináljon magának egy nagy adag kávét.

Anna meg kisiettett az ajtón, miközben majdnem fellökött.
Értetlen fejjel mentem vissza a szobámba, hogy elvégezzem a reggeli teendőimet.
Fogmosás közben majdnem megfulladtam, mert félrenyeltem a fogkrémet. Már jól indul ez a nap.
Nagy boldogsággal a fejemen mentem ki az ajtón. Csak vicceltem. Emberundor ragadt az arcomra.
Miután felvettem a cipőmet valaki fellökött. Szúrós szemmel néztem az illetőre.
Ben volt az. Na ne... Ha Annával jár, akkor minden reggek látnom kell az aranyostalan kis pofikáját a kapunk előtt?
Vagy leszoktatom róla, vagy fél órával előbb indulok. Fhu, de nem bírom ezt a srácot. Taszít az aurája.

-Uppsz, bocsi-kért elnézést és a karját nyújtotta felém, de szokásomhoz híven ügyet sem vetettem rá.

Minek, ha fek tudok állni magamtól is?

-Benibabaaa!- jött ki visítva Anna.

Csak rosszul láttam vagy tényleg megjelent Ben fején egy undorkodó fintor? Áh, biztos képzelődtem.

-Gyere Anna induljunk, mert nem akarok elkésni.

-Na de Benibaba! A "sziadejóhogymaislátlak" puszi hol marad? Vagy már nem is szeretsz?-blahh...drámakirálynő.

Vajon én miért nem örököltem ilyen jó színészi géneket?
Hányást színlelve elhagytam őket.
De jó, hogy nem vagyok szerelmes. De jó, hogy nincs barátom.
Valahogy elrettentett ettől az a cukipofa gerlepár. Unorítóan szeretik egymást.

A Barátnőm SzomszédjaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz