Hoofdstuk 2

1.8K 52 10
                                    

We zaten met zijn vijven op de bank. Ik leunde tegen de schouder van Parker. Het was wat stil. Ik keek Catherine aan. Catherine was mijn tweelingzus. Zij was de oudste van ons twee. We leken als twee druppels op elkaar. Alleen had ik een pony en zij kort haar. De enige manier om ons te onderscheiden.

Mijn gedachtes verder gestopt door een stem. "Tijd om te switchen! Hup ga eens naast jullie nieuwe vriendjes zitten," zei Calvin lachend. Calvin was een van onze beste vrienden. Hij kwam bij ons inwonen. Dit huis was eerst ons studentenhuis omdat wij allemaal studeerde. Ondertussen is Catherine nog steeds bezig om visagiste te worden, Shawn is zanger en doet soms een wat acteurs werk erbij. Parker is brandweerman. Calvin zit eigenlijk alleen thuis omdat hij zijn opleiding niet verder kon doen. Ik ben accountmanager van een groot bedrijf, een stad verder op. Ik stond op maar vertikte het om naast Shawn te gaan zitten.

"Volgens mij is het tijd voor mij om weer naar de cijfertjes te gaan kijken," zei ik en liep naar boven. Ik voelde wat ogen op mij branden. "Jullie weten waar mijn tijdsindeling is!" Zei ik.

Ik sloot de deur van mijn kantoor. Mijn kantoor was vroeger onze studeerkamer maar ik mocht het gebruiken voor mijn werk. Ik opende de laptop en besloot te Skypen met een zakenmaatje van mij. Raymond nam op en wij hadden het een paar uur over een nieuw project die wij aan het ontwikkelen maken om een betere omzet te creëeren.

Na de bespreking besloten we ons plan in werking te zetten. Aanstaande woensdag zou ik een presentatie geven voor het gehele bedrijf. Ik sloot de laptop af en liep naar beneden. Daar zat Calvin wat te gamen. Ik ging naast hem zitten en pakte een kussen in mijn handen. Ik voelde een propje tegen me aan komen. Ik keek op en zag Shawn boven staan. Ik voelde de woede in mijn lichaam opkomen. "Stik in je speeksel, Shawn," zei ik boos. Hij lachte even en ging weer weg. Ik opende het propje papier. Met dikke letters stond er: "Tijdsindeling"

Ik bekeek het:

"Elke avond: een uurtje genieten op het balkon - Shawn maakt elke avond een diner klaar, behalve de vrijdag dan is Shawn laat thuis.

Dinsdag: Camila gaat mee naar de studio van Shawn om mee te luisteren naar zijn muziek. In de avond is het tijd om samen Netflix te kijken.
Woensdag: langs de ouders van Shawn voor een kopje koffie. In de avond kijken we een film op Videoland, naar keuze van Camila.
Donderdag: samen sporten, na het sporten een half uurtje in de sauna om het luie zweet eruit te zweten.
Vrijdag: Samen sporten, daarna is Shawn de hele dag bij zijn vrienden. En Camila ruimt de slaapkamer op en zorgt voor een diner (zonder tomaten). Camila zorgt voor een romantische avond.
Zaterdag: Shawn gaat alleen sporten en Camila slaapt uit. Verder geen bijzonderheden
Zondag: Shawn maakt ontbijt op bed met warme broodjes. Camila gaat mee naar de vrienden van Shawn en zijn die hele avond bij hun.
Maandag: Camila word opgehaald op van haar werk. Die avond gaan ze samen romantisch in bad. In de nacht zijn er geen bijzonderheden.
Opmerking: we hebben 3 keer per week seks."

Het was vandaag maandag. Ik stond op en liep naar boven. Ik opende de deur van Shawn zijn kamer. Hij stond op van zijn bureau. "Wat moet je?" Vroeg Shawn. Ik hield het briefje omhoog. Hij haalde zijn wenkbrauw omhoog.

"Je denkt toch niet dat ik dit allemaal ga doen," vroeg ik verontwaardigd. "Ik ga absoluut niet met je romantisch doen, ik ga niet met jou in bed of de sauna. Daarbij haal je het niet in je hoofd om mij ergens aan te raken," de ogen van Shawn werden gitzwart.

"Ik heb dit toch niet bedacht," zei Shawn. "Het is niet eens mijn handschrift,"

"Ohnee?" Vroeg ik.

"Nee!" De stem van Shawn verhief. Ik zag de aderen in zijn nek opspringen.

"Denk maar niet dat ik morgen met je mee ga naar die studio van je," zei ik gemeen.

"Zou ik ook zeker niet doen," zei Shawn boos. Hij klapte het boek dicht. "Bitch," mompelde hij na.

"Hoe noemde je mij?" Riep ik. Ik liep naar hem toe. Ik hief mijn hand omhoog. Shawn pakte mijn arm vast en duwde me in een beweging tegen de muur. Met een klap tegen mijn rug kwam ik neer. Er ontstond een enorme steek door mijn buik en bekken. Ik negeerde de pijn. Hij hield me klem.

"Word volwassen," zei Shawn. Zijn ogen keken me aan. Het intimideerde me.

"Ik breek nogmaals je pink, klootzak," zei ik. Hij liet me los, ik viel neer. Op dat moment werden de steken in mijn buik erger. Ik stond op en liep naar de zolder toe. Daar verbleef ik mijn gehele nacht.

Twisted • SM ✔️Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu