Wanneer we het grote terrein van het festival binnenlopen hoorden wij het muziek al. Iris begon al wat met haar heupen te draaien. Al snel besloten we bij een van de vele podiums te gaan. Het was met muziek uit 2000, mijn favoriet. Bleeding love stond op. Iris huppelde naar me toe en begon met mij te dansen. Ik danste met haar mee. We zongen het nummer mee. De jongens daar in tegen haalde wat te drinken. "Rory kijkt je al de hele tijd aan," zei ik in de oor van Iris. Ze lachte wat. Ze negeerde het en trok mij mee het publiek in. Ze duwde mij en zichzelf naar voren toe. De dj ging over op een nieuw nummer. Dit nummer kende ik niet maar danste er alsnog goed op.
Op een gegeven moment besloten Iris en ik weer opzoek te gaan naar de groep. Het was wel zo leuk om ook als groep verder te gaan vandaag met feesten. De jongens stonden in een cirkel wat om zich heen te kijken. We liepen lachend naar ze toe en probeerde ze ook aan het dansen te krijgen. "Laat die heupjes eens draaien," joelde Iris. Ook ik deed met haar mee en probeerde de jongens aan het dansen te krijgen.
Het lukte niet echt dus besloten we naar een ander podium te verplaatsen. Hier traden mensen live op. Ook Iris en ik hadden ondertussen een drankje gehaald. Dua lipa was bezig met haar laatste nummer. Ook iris en ik gingen er weer op los. Wanneer het nummer afgelopen was, is er een pauze ingelast. Ik liep naar Shawn toe en keek hem aan. Ik legde mijn handen op zijn schouders.
"Vind je het wel leuk?" Vroeg ik toen ik merkte dat Shawn wel heel rustig was. Shawn knikte enthousiast. Ik gaf hem een korte kus en besloot hem er niet teveel mee lastig te vallen. Het nieuwe persoon die zou optreden kwam het podium op.
Sam Smith.
Sam Smith was de favoriete zanger van Shawn en mij samen. Het nummer "lay me down" had voor ons een mooie betekenis gekregen. Maar ook de andere nummers van hem vonden wij erg mooi.
Hij begon met zijn eerste nummer wanneer ook zijn band zat. Vele mensen juichte voordat het nummer begonnen was. Ik keek voorzichtig naar Shawn. Hij was wat geconcentreerd naar het podium te kijken. Ergens maakte ik mij zorgen om hem, maar ik weet dat dat niet nodig is.
Wanneer ook dit nummer was afgelopen ging Sam al snel verder met een ander nummer. 'Lay me down'
"Yes, I do. I believe that one day I will be, where I was." Zong hij. Het leek zo mooi gezongen. Voorzichtig voel ik twee armen om mijn middel heel. Een warm lichaam komt achter me staan. Voorzichtig voel ik dat hij met het ritme mee beweegt. Aan de tatoeage op de arm wist ik dat Shawn dit was. Ik moest glimlachen. Ik voelde dat er een paar kusjes op mijn wang werden geplaatst.
"Je bent echt enorm mooi vandaag," fluisterde de stem in mijn oor. Ik giechelde even. Ik voelde hoe Shawn teder in mijn oorlel beet. Ik hapte naar adem.
"Jullie lijken net een stelletje!" Riep een stem. We moesten lachen.
"And guess what?!" Zei Shawn. "Dat zijn we ook," Cameron moest erom lachen. Shawn gaf me nog een kus op mijn hoofd en liet me weer los. Ik liep naar het groepje toe. Hij keek nog een keer achterom en knipoogde een keer naar me. Ook ik ging erbij staan. We namen nog een drankje een feestte tot de nacht.
Om 12 uur in de nacht waren we bij een podium met allemaal remixen. Bekende nummers werden gemixt met leuke deuntjes en andere muziek. Opeens begon Iris te gillen. Ze rende op me af en gaf me een dikke knuffel.
"Gefeliciteerd! Eindelijk 21 jaar!" Zei ze vrolijk. Ik moest lachen. Ze gaf me een kus op mijn wang. Ook de andere liepen naar me toe. Rory gaf me een hand en twee zoenen.
"Gefeliciteerd," zei hij. Ook Toby liep naar me toe.
"Gefeliciteerd, Cam," zei hij vrolijk van de drank. Hij gaf me hand en twee zoenen.
"Dankje!" Zei ik blij. Shawn liep naar me toe. Voordat hij bij me kon komen duwde Cameron hem aan de kant. Hij viel bijna op de grond. Ik moest lachen.
"Ik eerst! Anders heb ik indirect met je gezoend Shawn!" Lachte Cameron. Ik moest harder lachen. Cameron trok me in een knuffel. "Gefeliciteerd!" Zei hij en gaf mij ook twee zoenen. Ik voelde dat Cameron eigenlijk niet meer op zijn benen kon staan van de alcohol. En hij eigenlijk een beetje op mij leunde.
"Dankjewel, Cameron!" Zei ik. "Doe jij rustig aan met de alcohol?" Zei ik. Iedereen van ons begon te lachen. Ook Cameron begon met lachen. Hij liep richting Toby waar hij kort tegenaan leunde.
"Het gaat hartstikke goed," zei Cameron nog. Shawn liep naar me toe. Hij omhelsde me en kuste me op mijn lippen.
"Gefeliciteerd, schat," zei hij en gaf me nog een kus. Ik moest glimlachen.
"Dankjewel," zei ik glimlachend. Kroop kort tegen zijn borst aan. Ik voelde hoe zijn armen dichter tegen mijn lichaam aan drukte.
"Je voelt koud aan," fluisterde Shawn in mijn oor. Ik grinnikte.
"Dat betekend dat je me goed moet knuffelen om me warm te maken," Shawn grinnikte en drukte me dicht tegen hem aan.
HAHAHAHAHAHA irisxedsheeran jij wilde zo graag in m'n verhaal? Al spijt? 😂😋
JE LEEST
Twisted • SM ✔️
Fanfiction"Ik daag jullie uit om voor een week van elkaars vriend te ruilen. Camila met Shawn, en Catherine met Parker." SmilingAsh_©