Hoofdstuk 15

1.3K 47 2
                                    

We liepen de auto uit. Ik pakte uit de deken een deken. Ik legde het op het gras. We gingen erop zitten. Shawn en ik keken elkaar aan. Ik zuchtte even. Het was een lange tijd stil. "Het-" ik stopte even. "Het spijt me voor alles wat ik je heb aangedaan," zei ik zacht. Shawn keek me aan. In zijn ogen zag ik zijn twinkelingen even niet meer. Ze waren verdwenen en zijn tranen hadden plaats gemaakt. Ook mijn ogen vulde zich met tranen. "Zelfs voor de ene keer dat ik zand in je gezicht had gegooid tot voor de ene keer dat ik je zo hard had geslagen dat er een ambulance van pas moest komen,"

-flashback-

"Wie doen er mee met draai de fles!?" Riep Koen. Vele mensen liepen naar onze tafel. Ik pakte een Bacardi fles. Hij was nog vol. Vele mensen namen plaats op de bank.

We begonnen met draaien. Koen met Ellis, Ellis met Parker. Parker met Brody. Brody draaide op Shawn. De Shawn Mendes. De jongen waar ik een vreselijke hekel aan had. Ze namen beide een shot met Bacardi om het af te wijzen. Shawn draaide de fles. Ik lette eigenlijk niet op. Shawn boeide me weinig. Parker keek me aan en gaf me een knipoog. Ik grinnikte naar hem en begon te blozen. "Helaas, Camila," zei Brody lachend, hij wist dat Shawn en ik een enorme hekel aan elkaar hadden. Shawn zat aan de andere kant van de tafel. Hij stond op. Hij trok zijn broek wat omhoog en liep naar me toe. Ik stond ook op en liep naar achteren.

"Als je nog dichterbij komt sla ik je," zei ik boos. Shawn stopte met lopen. Hij was ongeveer twee meter van mij vandaan. Er waren wat mensen aan het joelen. Shawn kreeg een grijns op zijn lippen. Hij stapte verder naar me toe. Ik balde mijn vuisten. "Ga weg!" Riep ik. Wanneer hij voor mij te dicht bij kwam. Liep ik op hem af. Met mijn vuist gaf ik hem een klap tegen zijn kaak. Hij viel op de grond. Vele mensen gilden toen Shawn op de grond lag. Brody rende naar Shawn toe. De lichten gingen aan. Langs het hoofd van Shawn was bloed verspreid. Ik rende het huis uit. Mijn hand zat ook onder het bloed van Shawn. Ik viel in tranen uit. Ik besloot op een muurtje te gaan zitten. Er kwam een lichaam naast me zitten. Hij wikkelde een arm om mij heen. Ik hoorde in de verte ambulance sirenes. Ik begon harder te huilen. "Het is goed, Camila. Je heb je grens aangegeven en Shawn was erover heen gegaan," zei een stem. Ik keek op. Parker had plaats naast me genomen. Ik knikte. Een grote wagen kwam het terrein opgereden. De lichten verblindde mij geheel.
-einde flashback-

"Ik had niet door moeten lopen toen je zei dat ik niet verder mocht lopen," zei Shawn. Ik keek hem aan. Al snel liep er een brandende traan langs mijn wang. Shawn veegde hem weg. "Het is mijn schuld,"

"Dat was het niet, Shawn." Zei ik. Het was weer een lange tijd stil. Ik plukte wat aan het gras om mijn tijd vol te maken. Shawn keek me wat aan.

"Het spijt mij voor alles was ik je heb aangedaan. Ik weet niet wat mij bezielde," zei Shawn. Ik keek op. "Die avond wilde ik je zoenen, en wel echt heel graag," zei Shawn. Shawn begon te blozen.

"Je was aan het flirten met Cat," zei ik zacht.

"Ja maar ik wilde zoenen met het meisje waar ik echt voor was gevallen," zei Shawn. Ik keek hem aan. "Je was het mooiste meisje van de school. Omdat ik jou niet kon krijgen, kon ik wel iemand die op jou leek krijgen," ik moest glimlachen.

"Je was verliefd op me?" Vroeg ik aan hem. Shawn keek kort weg en dacht na.

"Dat kan ik wel zeggen ja," zei hij bedenkelijk. Ik moest glimlachen. "Ik dacht eerst dat je hard to get wilde spelen,"

"Nooit," lachte ik. "Ik had gewoon een hekel aan je omdat jij knap was, en je was aardig en je was perfect," somde ik op. Hij keek me aan.

"Jij was dus ook verliefd op mij?"

"Misschien," mompelde ik. "Shawn, we waren 13 toen we elkaar zo begonnen te haten."

"Haten? Ik was verliefd op je," lachte Shawn. "Waarom zou ik je dan haten?" Vroeg hij lachend. Ik haalde mijn schouders op. "Je deed echt gemeen tegen me, actie is reactie,"

"Ja snap ik," zuchtte ik. "Het spijt me. Jaloezie doet rare dingen," zei ik. Zijn hand ging kort over mijn arm.

"Het maakt niet uit," zei Shawn. "Ik heb jou toch ook zoveel aangedaan," zei hij. "Laten we het allemaal vergeten, en opnieuw starten," ik glimlachte en knikte. We wikkelden onze armen om elkaars middels. Ik begroef mijn gezicht in de nek van Shawn. Hij kuste mijn haar.

"Misschien was ik ook wel een beetje verliefd op jou," fluisterde ik in de oor van Shawn.

Een update voor irisxedsheeran 😊

Twisted • SM ✔️Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu