- Na mi vaaan! – rontott be Sehun a szobámba egy hangos kiáltással, teljes szélességében kitárva az ajtót.
Fáradtan néztem fel rá a könyvemből, ami a péntek délutáni elfoglaltságom tárgya lett. Teljes harci öltözetben volt, szőke fején egy neonzöld partiszemüveg is díszelgett.
- Még nem vagy kész? Miért nem vagy még kész? – ráncolta a homlokát.
- Várj. Azt ne mondd, hogy ebben akarsz jönni – ült ki a teljes pánik az arcára. Lenéztem a bocifoltos melegítőnadrágomra és a bolyhos fekete pulcsimra, amiben az ágyon feküdtem. Mi baj van az itthoni cuccommal? Tök kényelmes.
- Nem, Sehun én-
- Fhu – könnyebbült meg azonnal a mellkasa elé kapva a kezét, majd meg se várva a mondatom befejezését, a ruhásszekrényemhez lépve elkezdett benne kutakodni.
- Végre eljött a nap amikor a legjobb barátommal megyek buliba, alig várom már! Jongin mondta hogy-
- Sehun! – szakítottam félbe – Nem megyek.
- Mi? – fordult hátra, kezében egy fekete nadrággal.
- Sajnálom hogy le kell törnöm a lelkesedésedet, de nem megyek.
- De miért? Biztos voltam benne hogy most eljössz velem, tekintve hogy a lovagod is ott lesz.
- Hát pont ez az – nyögtem fel, majd a könyvet magam mellé téve beletemettem az arcomat a párnába.
- Mi?
- Nem akarok vele találkozni – dünnyögtem a párnába.
- Történt valami amiről nem tudok? – kérdezte enyhe éllel a hangjában, majd leült mellém az ágyra. Éreztem, hogy felmelegszik az arcom az emlékre.
- Ami azt illeti... - fordítottam felé az arcom.
- ...igen? – kérdezte enyhén idegesen a habozásom miatt.
- Letapiztam – vallottam be.
- Hogy mi?! – tágult kétszeresére a szeme, én pedig ha lehet még jobban elvörösödtem.
- Megfogtad a fenekét?
- Ughh – nyögtem fel megint – Nem a fenekét – javítottam ki, mire leesett az álla. A következő percben gyorsan eldaráltam neki mi történt, és mire a végére értem Sehun sírva röhögött az ágyon fetrengve.
- Ez oltári! - törölgette a könnyeit.
- Ez egyáltalán nem vicces! Ezek után hogy nézzek a szemébe? – kérdeztem teljesen kétségbeesve.
- De igen. Akkora egy nyomi vagy – nevetett fel megint, mire elkezdtem csapkodni a párnámmal.
- És hogyan reagált? – ült fel.
- Teljesen vörös lett az arca. Jézusom nagyon mérges volt rám – temettem a kezembe az arcomat - Biztos sokkos állapotba került.
- Az tuti - kuncogott - Mondott valamit? – faggatott tovább.
- Semmit, amint magamhoz tértem elrohantam.
- Hmm – hümmögött egy sort, majd transzállapotából felébredve visszamászott a szekrényemhez és egy kupac ruhával tért vissza.
- Mit csinálsz? – kérdeztem.
- Kiválasztottam a szerelésed – felelte, mintha az előbb elmesélt élményem, mint érv, nem is hangzott volna el az ellen, hogy elmenjek abba a buliba.
- És még mielőtt bármit mondanál, jössz – jelentette ki ellenvetést nem tűrő hangon.
- De neeee – nyavalyogtam.
- De igen. Most pedig kelj fel vagy én öltöztetlek át.
- Azt inkább kihagynám – keltem fel az ágyról, és gyorsan magamra kaptam a szűk, fekete koptatott farmert és még szűkebb fehér V nyakú pólót. Sehunon is valami hasonló összeállítás volt.
- Ez nagyon kényelmetlen – panaszkodtam.
- Bírd ki. Kell a tervemhez.
- Milyen tervedhez? – kérdeztem zavartan. Sehun egy ravasz mosollyal nézett rám.
- A hogyan csábítsuk el Park Chanyeolt tervemhez, Byun. Már ha erre egyáltalán még szükség van.
YOU ARE READING
Sucks at stalking
FanfictionByun Baekhyun teljesen odáig van a "buszos srácért", akivel egy suliba járnak, de túl félénk megszólítani. Egy egyedi módszerrel próbálja megismerni... követni kezdi. Park Chanyeol szociális életébe belépett egy új követő. Szó szerint. Legjobb helye...