Resimdeki Bedir Ağa.
Esin konağın kapısına vardı. Kapılar açılmıştı ve Esin içeriye girdi. Burası çok büyüktü. Adeta saray gibiydi. Konağın büyük bir avlusu vardi. Burdan tüm odalara kapılar vardi. Esin Emirhanı düşündü birden. Sevdiği adamın eviydi burası. Sanki tüm kontak Emirhanın kokusuyla kaplıydı. Esin onu çok özlemişti. Derin bi nefes cekti ve gözlerini kapattı.
„Gelin ağam, bizimle gelin sizi hazırlayacağız" dedi iki hizmetçiler.
Esin'i üst katadaki odaya götürüp hazırlamaya başladılar. Esin planı düşündü. Ya olmazsa dedi içinden. Ya gerçekten bu adamla evlenip bu evde esir kalırsam.
Hizmetciler işini bitirdikten sonra odadan çıktılar.
Esin ayağa kalıp odayı gezmeye başladı . Odanın içinde balkon vardı. Bu balkondan tüm avlu görünüyordu. Oda çok şık ve güzel mobilyalarla döşenmişti. Beyaz yatak, beyaz büyük dolap. Balkonun yanında koltuk takimi vardi. Acaba bu oda kimin diye düşündü genç kadın.
Esin bu büyük odayı biraz daha gezerken birden kapı açılıp Fatma hanım içeriye girdi. Gelinine gülümseyip ona onu takip etmesini söyledi. Esin ve Fatma hanım büyük merdivenlerden indiler. Avluya vardıklarında kadınlara ayrılmış olan bölüme gidip oturdular. Esin oturduğunda gözüyle hemen kardeşini aramaya başladı. Burda bir yerde olmalıydı. Birazdan gelir diye ümit etti. Yemekler yenildi, kızlar şarkı söyleyip oynamaya başladı. Hiç bir eksik yoktu bu düğünde. Akşam oldu. Esin gittikçe telaşlanmaya başladı. Kardeşi yoktu. Akşam kaçarız demişti ama ortalıkta yoktu.
Esin korkmaya başladı. Fatma hanım gelinin yanına gidip gülümsedi. İlk gelini değildi. Ama bu kızı sevmişti. Narin iyi bir kıza benziyordu. Esin'i alıp merdivenleri yukarıya doğru çıktı. Esin kapının önünde durduktan sonra aşaya baktı. Düğün devam ediyordu. Yemekler, çalgıcılar.
Korkuyordu. Ağlamak istemiyordu. Sabah hazırlandığı odaya girdiler. Fatma hanım Esini yatağa oturtturdu."Kızım birazdan oğlum gelecek. Evlilik kutsal birşeydir. Oğlum çok iyi birisidir. Eğer birisini severse onu asla bırakmaz. Diştan sert birisi gibi görünüsede, sen ona eş, arkadaş, yoldaş ol. İnan ki, ona merhametli sevecen yaklaşırsan o da sana iyi davranacak. Aşiret torun ister. Oğlum biliyor bunu. Ona göre hareket et. Ona itaat et"
Geline son kez bakıp odadan çıktı.
Esin şok oldu. Ne yani sadece bebek doğurmak içinmi geldi bu lanet olası konağa. Kardeşi de yoktu. Onu yüz üstü bıraktı. Esin ağlamaya başladı. Artık kaçışı yoktu. Nereye kaçardıki. Esin Dilanı düşünürken içinde nefret oluştu. Hem Ümit veriyordu, hemde ortalıkta yoktu.
Esin büyük yatağın bir köşesinde oturdu. Gözlerindeki yaşlarını durmadan sildi. Şimdi ne yapabilirim diye düşündü.Birden kapı açıldı.
Esin kapıya doğru baktı, bir Ümit Dilan gelir diye.
Odaya bir adam girdi. 30 yaşlarında olmalıydı. Baya boyluydu. Siyah saçlı. Adam yaşına göre daha baya yakışıklıydı.
Acaba bu mu Bedir diye düşündü Esin. Emirhana da benziyordu sanki. Adam kapıyı kilitleyip yavaş yavaş Esin'e yaklaştı. Genç kadın korkudan yere bakıyordu. Kocası olacak adam onu ayağa kaldırdı. Önünde duruyordu. Esinin yere bakan yüzünü kendisine doğru çevirdi. Bu hamleyle ona bakmasını zorladı."Esin, aşiret bebek istiyor bilirsin. Annem sana söyledi. Bu konağın büyük oğlu olarak ben geçeğim başa. Benim bir karım daha var. Seherle iyi geçinmeye bak. Sen sadece evin bir gelinisin. Zaten çocuk olduktan sonra, bırak gelini. Bu konağın hanımı olursun" dedi sert bir mizahla.
Esin yaşlarını zor geri tutuyordu. Bu adam ne diyordu. Nereye düşdüm diye düşündü Esin. Bu adamla istemeyerek evlendi. Şimdi bide bebek mi doğuracaktı. İçi öyle sızlıyordu ki.
Bedir Esini çevirdi ve gelinliğini açtı.
Gelinlik yere düştü. Artık sadece iç giysileriyle tanımadığı bir adamın yanındaydı. O adam onun kocasıydı. O adam sevdiği erkeğin abisiydi.
Esin ağlıyordu. Artık kendisini tutamıyordu. Olacakları biliyor ve İstemiyordu.„A.. Ağam. Ben istem" diyecektiki ki, Bedir onu yine kendisine çevirip dudaklarını Esinin dudaklarına yapıştırdı.
Öyle sertçe öptükü ki. Sanki konuşma diyordu. Esin geriye doğru gittikçe, Bedir daha da kendisini ona yaklaştırıyordu. Sonunda Esini yatağa doğru itti. Esin'in gözlerinden yaşlar alev gibi damladı. Bedir de pantolonundan kurtulup Esin'in üstüne çıktı. Kollarını öyle yerleştirdiki Esin'e kaçış yollu bırakmadı.
"Bakalım tatın nasıl" dedi Bedir Ağa ve dudaklarını bu sefer daha sert Esin'in dudaklarına yapıştırdı.
Esin bu adamdan iğrenmeye başladı. Zorla onun karısı oluyordu. Ve hiçbirşeyi yapamıyordu. Bedir zorla Esin'e sahiplendi. Sanki içinde hırs sinir öfke varmış gibi defalarca Esin'e sahiplendi. Esin'i düşünmedi. Esin'e acı veriyordu.
Genç adam soluk soluğa geri yaslanıyordu. Esin ağrılarla doğruldu. Olmuştu. Bedir'in zorla karısı oldu. Emirhanın karısı olmak isterken onun abisi ona sahiplendi. Öyle ağrıyorduki karnı. Ağır adımlarla ve gözü yaşlı banyoya doğru ilerledi.
Kitabı nasıl buluyorsunuz. Aslında böyle konular Wattpad de çok bulunuyor. Yinede bende kendi hikayemi yazayım dedim.
Desteklerinize ihtiyacım var.
Nasıl buluyorsunuz, neyi sevip sevmiyorsunuz, yada neyi nasıl daha iyi yazabilirim. Yazın lütfen.Her hafta 2 bölüm çıkarmaya çalışacağım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ağanın karısı
General Fiction"Aşiret bebek istiyor bilirsin" "Benim bir karım daha var. Seherle iyi geçinmeye bak" "Sen sadece evin bir gelinisin" Esin yaşlarını zor geri tutuyordu. Bu adam ne diyordu. Emirhanı severken Bedir'in karısı oldum. Zorla evlenirken kuma oldum. Bir k...