Bedir'e öfkesini ve üzüntüsünü çok belli etmeden vedalaşan Esin Seherden daha çok nefret ediyordu.
******
Emirhan kardeşini ve karısını alıp İstanbul'a geleli 1 hafta olmuştu. Başta otelde kalmışlardı ve şimdilik küçük bir ev tutmuştu Emirhan. Dilanla beraber biraz burda kalacaktı, sonra Mardin'e dönenecekti mecbur.
Zöhre Dilanın yüzüne bakamıyordu. Fuat'a herşeyi o anlatmıştı. Çarşaf meselesini de ona o anlatmıştı ce utanıyordu ondan. Dilan bilemese de onu rezil etmiş gibi hissediyordu.
"Abi Dubai'ye gitmeden önce sevdiğin kız vardı. O kız Dilan değil mi" diye sordu Zöhre.
Şüpheleniyordu. Abisi evlenmişti. Sevdiği kız sanıyordu fakat aralarında birşey geçmedi.
Emirhan ne cevap vereceğini bilmiyordu."Her şeye burnunu sokma Zöhre. Sırf meraklısın diye ve boş boğazlık yaptığın için böyle oldu herşey" deyip kardeşine sitem etmişti.
Özel hayatından konuşmak istemiyordu ve artık o da erkekliğini yaşamak istiyordu. Dilan çok güzel bir kızdı ve kesin erkekler onu beğeniyordu. Emirhan bu küçük masum kızı çok beğenmişti ve artık onunla beraber olmak istiyordu. Aşka artık güvenmiyordu ama Dilan onun için bir hediye gibiyi.
Zöhre üniversiteye gitmişti ve kayıt işleriyle uğraşmak için anca akşama gelecekti. Dilan küçük yatak odasındaki yatağa yeni nevresim ve çarşaf geçiriyordu. Emirhan onu izliyordu. Sarı saçlarını yine toplamamış ve yorulmuş gibi duruyordu.
"Sen yastıkları yap bende yorganı" diyen Emirhan karısına yaklaştı.
Tebessüm eden Dilan bu teklifi red etmedi.
Yatağı düzenledikten sonra dönmüştü ve odadan çıkmak istiyordu.
Emirhan bir hamleyle Dilanı bileğinden kavrayıp yatağa doğru ceketi. Herşey çok çabuk oldu ve Dilan yatağın üstüne düştü."Emirhan"
Şaşkın ve heyecanlanmıştı. Bu adamın yanında kalbi hızlıca atıyordu ve onu dinlemiyordu.
İsmini duyan genç adam Dilanın üstüne çıkıp kolarını Dilanın yanına yerleştirdi ve kalkmasını engeldi. Bu hareket Dilanın derin derin nefes almasını sağladı."Dayanamıyorum"
"Neye" diye sordu Dilan.
"Sensizliğe"
Emirhan önünde duran dudaklara yaklaştı. Bir kere tatmış olduğu dudakları unutamıyordu.
Emirhan bir elini Dilanın başının altına sokup onun başını kontrol etmek için avucuna aldı. Dudaklarını o özlediği dudaklara bastırdı. Eliyle Dilanın başını kendine doğru bastırdı. Alev gibi yakıyordu bu dudaklar onu. Emirhan dudaklarını karısının dudaklarından ayırmadan diğer eliyle onun vücutdunda küçük bir gezintiye çıktı.
Nefes almak için Dilanın dudaklarından ayrıldı ve onun gözlerine baktı. Dilanın gözleri yeşilin en koyu rengini almıştı. Utanıyordu ama konuşmak da istemiyordu. Ne kadar korksada Emirhan onun heyecanını alıyordu.
Emirhan kısa derin nefes alıp Dilanın boğazını öpmeye başladı. Küçük küçük öpücükler konduran genç adam dayanamayıp Dilanın üstündeki elbiseyi bir hamleyle açıp sıyırdı.
Çok çabuktu ve Dilan korkuyordu. Utandı çünkü bu adamın önünde ilk defa sadece iç çamaşırlarla duruyordu.
Kendini hemen ondan sıyırmak ve yanında duran yorgana sarılmak istedi."Lütfen bana şans ver" dedi Emirhan.
"Dilanın gözleri dolmaya başladı. İcinde birşey onunla olmak istesede, korkuyordu ve tedirgindi.
"Ama sensizliğiyle artık dayanamıyorum. Dilan gözüm seni görüyor artık sadece. Buna ne denilir bilmiyorum ama aklımdasın hep"
"Emirhan lütfen" dedi genç kız.
Zor da olsa genç adam kızın üstünden kalkıp yanına uzandı. Nefes nefeseydi. İkisi susuyordu ve Dilan hemen yorganı üstüne cekti.
Akşam olmuştu ve Zöhre eve geldiğinde evdeki sesizliği fark etmıştı. Dilan Emirhanın yolundan çekiliyordu ve Emirhan bilgisayarda işleriyle uğraşıyordu.
****
Kusadasına gelen evli çift senelerdir Konak'tan uzaklaşmamıştı.
Hava çok sıcaktı ve Seher odada hemen üstünü değiştiriyordu.
Bedir karısının vücudunu çoktandır görmemişti ve bu kadın hala güzel kalmayı başarmıştı. Seher kocasının yanında soyunup üstünü değiştirıyordu. Esin gibi değildi. Utanmazdı ve kocasını elde etmek için herşeyi denerdi.
Üstüne elbiseyi geçirmişti fakat fermuarlı kapatamıyordu."Bedir sen kapatır mısın" diye sordu.
Bedir ona yaklaşmıştı ve arkasındın ona sarılmıştı.
"Kapatmak istemiyorum"
Bir eliyle Seheri belinden kavrayıp kendinde yaklaştırdı diğer eliyle elbisesini omuzundan aşaya sıyırdı.
Bedir Seheri kucağına alıp onu yatağa bıraktı. 1 sene olmuştu ve kocası ona böyle yaklaşmamıştı. Özlemişti kocasını."Hala çok güzelsin Seher. İlk günden beri güzelsin" diyen Ağa karısıın yanında soyunmaya başladı. İkiside utanmıyordu ve açık açık konuşuyorlardı.
Bedir dudaklarını Seherin dolgun dudaklarına bastırmıştı. Onu bir aslan gibi öpüyordu ve bit eliyle kadının büyük göğüslerini eliyordu. Bu kadın zayıf olsada her şeyi dolgunu ve bu Bedir'i deli etmeye yetiyordu. 1 sene beraber olmayan çift şimdi bunun tadını çıkartmak istiyordu. Bedir karısının her noktasını öpmüş ve elemişti. Seher ise utanmıyordu ve kocasına özlemle kendini verdi. Onunla beraber hareket edip Bedirin daha da çok hoşuna gitmeye başlamıştı. Seher bu işi ustalıkla yapıyordu ve her hareketten keyif alıyordu. Defalarca Bedir karısını inletmeye başarmıştı ve onun içine boşaldı.
Ne Bedir'de derman kalmıştı nede Seherde güç. Çoktandır böyle yorulmamıştı Bedir. Kendini karısından geri çekip yatağa uzandı. Terliyordu ve derin derin nefes alıyordu. Seher de çok yorulmuştu senelerdir bu kadar ateşli ve aruzluyla değillerdi.****
Esin yerinde oturamıyordu. Kocası yanında değildi ve şu an Seherle ne yaptıklarını bilmediği için içten içe deliye dönüyordu. Kendini hamile olarak güzel ve alımlı hissetmiyordu. Bir an önce Bedir'i geri tavlamak istiyordu. Kuma oydu. Son kadın oydu. Gözde olmak isteyen kadın kocasını tamamen kendisi için kazanmak için her yolu deneyecekti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ağanın karısı
General Fiction"Aşiret bebek istiyor bilirsin" "Benim bir karım daha var. Seherle iyi geçinmeye bak" "Sen sadece evin bir gelinisin" Esin yaşlarını zor geri tutuyordu. Bu adam ne diyordu. Emirhanı severken Bedir'in karısı oldum. Zorla evlenirken kuma oldum. Bir k...