29. bebek

23.3K 460 121
                                    

1 hafta geçmişti. Zöhre artık Üniversiteye gidiyordu. Fuat olayından sonra konuşmayı bırakmıştı ve icine kapanık bir kıza döndü. Abisinin yüzüne bakmaya utanıyordy ve sabahtan akşama kadar üniversitedeydi yada ders çalışıyordu.
Dilan az da olsa bu büyük şehire alışmıştı.

Seher gideli 2 hafta oldu ve Bedirin istediği gibi boşanma dilekçeyi imzaladı. Boşansa bile Bedir Seher sahip çıkmak istedi,  fakat Seher çok dargındı ve hiç bir iletişime yaklaşmadı. Bedir hastahanedeki karısını her gün ziyaret etti. Esin hala kocasına küsdu ama onun çabasını görüyordu. Az da olsa kocasıyla konuşmaya başlamıştı genç kadın.  Yedi buçuk aylık hamileydi ve hastaneden bir an önce çıkmak istedi. Sehere üzülüyordu genç kadın. Kocasını kıskanmışti ve çok kızmıştı.  Bedir böyle birşey yapacağını bilmiyordu ve biraz kendine suç verdi.

Dilan Emirhan gittikçe bağlanmaya başladı. Emirhani izlemeden duramıyordu ve ona her fırsatda küçük küçük bakışlar atıyordu.  Emirhan da bunun farkındaydı ve kendine itiraf etmeliydi ki bu kızı arzulamaya başlamıştı çoktan.  Dilinin güvencini ve kalbini almak için sabrederek onu bekledi.

"Esin, Seherle tamamen boşandım" dedi Bedir karısına bakarak.  Edin duyduğuyla kala kalmıştı.

"Nation Bedir,  hiç mi Seheri düşünmedin" dedi Esin. 

Böyle olmasını istemiyordu genç kadın. Evde ağrısı varken Seher gelmişti ve onun yardımina yetişmişti. Bu iyiliğini hiç unutmamışti ve Seheri sevmelere böyle bir şeyi ona reva gördüğünu anlayamıyordu.
Fakat Bediri seviyordu ve onu asla paylaşmakta istemiyordu.

"Esin, seninle resmi nikah yapmak istiyorum ve lütfen bana olan dalgınlığıni bitir.  Çünkü bana küstüğün her gün sana olan zaafını anladım.  Tüm dünyayı sildim seni koydum yerine"

Esin de özlemişti kocasını hemde deli gibi. Seherin ahını almaktan korkuyordu.

"korkuyorum Bedir.  Mutlu olmak istiyorum ama başaramıyoruz hiç bir zaman"

"artık sadece sen ve ikizler var.  İnan bana mutlu olacağız"

Karisina yaklaştı. Çok olmuştu bu dudakları tutmayalı. Esinin yüzünü ellerine aldı. Karısinin yeşil gözlerine baktı. Masum bu gözler ve parlıyordu.

"seni seviyorum Esin"

Daha çok dayanamayıp dudağını Esinin dudağına yerleştırdi. Küçük ve sevgi dolu bir öpücüktu. Sıcakti şefkatliydi. Esin de kocasıni deliler gibi özlemişti ve elleriyle Bediri saçlarının arasında gezdi.

"bende seni seviyorum"

Esin geri çekildi.  O sevdiği gözlere bakıyordu.  Artık aklına Emirhan gelmiyordu ve kalbini tamamen Bedirle doldurmuştu.

Birden Esin yüzünü buruşturdu. Sancısi gelmişti aniden.

"aaaaah" diye bağırdı genç kadın.

Bedir ne olduğunu anlamamıştı.  Belli ki karısının sancilari vardı ve acı çekiyordu. Esin daha çok bağırmaya başlamısti.  Sancısı her seferinde şiddetleniyordu.  Bacakları arasına sıcak sıvı döküldü. Bacaklarına bakan genç kadın kan görüyordu.

"bebeklerim" diye bağırdı bu sefer genç kadın.

Çocuklarına birşey olur diye çok korkuyordu. Bedir hemen koridora çıkıp doktor diye bağırmaya başladı. O da aynı karısı gibi endişeleniyordu. Nihayet doktor gelmişti. Hemşirelerle beraber Esini doğumhaneye götürdüler. Koridorda Eşinin acı dolu bağırma sesi yankılandı.  Bedir de doktorları takip edip aceleye onlarla beraber gittler.

"beni yanlız bırakma Bedir,  çok korkuyorum" dedi Esin.

Gözlerinden yaşlar akmaya başladı. Kendini çaresiz hissediyordu.

Bir an karnından ayrılmayan Bedir doktorlara döndü.

"ne oldu karıma" diye bağırdı.

"sakin oldun, karimınızın kanaması var. Derhal doğumu gerçekleştirmemiz lazım"

Acı çeken Esin daha çok bağırmaya başladı. Daha erkendi. 7 aylık hamileydi ve komplikasyon çıkar diye korktu.

"daha çok küçükler" dedi genç kadın.

Gözlerinden yaşlar akmaya başladı.

"evet ama onları kurtarmak için başka çaremiz yok" dedi doktor.

Esin ameliyat olacak odaya götürüldü. Bedir onun elini tutup yanında kaldı. Kapı kapandı.

****

Zaman geçtikçe Dilan Emirhana olan hisselerini aşk ve sevgi olduğunu anladı. Onu her gördüğünde,  ona yaklaştığında kalbi yerinden çıkacakmış gibi atıyordu. Onu düşünmeden kendini almıyordu.  Hayatına ilk giren erkekti o ve ona kadın olduğunu hissettiriyordu. Daha, 16 yaşındaydı.  Küçüktü ama Emirhan bunu hiç bir zaman problemiş gibi yapmamıştı.  Bu gece Dilan dolaptan en güzel geceliğini çıkarttı. Sarı saçlarını açık bırakıp kocasını bekledi.
Sonunda kapı açılıp Emirhan içeriye girdi.  Yatağın üstünde oturan kızı fark ettiğinde gözünü ondan alamadı. Çok güzeldi ve masumdu. Bu geçe Dilan ona ayrı bir güzel görünüyordu.

Yatağa yaklaşan adam karısının yanına oturdu.

"çok güzelsin bugün"

Bunu duyan kız gülümsedi fakat Emirhanin gözlerine bakmaya utandı. Ona alışmisti ama utanmadınız sebebi ona karşı olan hisselerin artık bir adı olduğuydu.
Emirhan bu kıza daha çok baksa sabredemicekmiş gibi hissediyordu.  Daha çok kendine eziyet etmemek için ayağa kalktı.
Ayağa kalkan adamı Dilan in eli geri tutu.

Çok utanmişti genç kız. Ne diyeceğini bilmiyordu ve aklına gelen ilk şeyi dile getirdi.

"artik gercekten karın olmak istiyorum"

Yüzü kızarmıştı. Alev alev gibi yanıyordu yanakları. Bunu duyan Emirhan şaşırmıştı. Böyle birşey beklemiyordu.
Dilan az dönüp onu elinden tutup ayağa kaldırdı.
Dilan in elini kendi göğsüne yerleştirdi.

Kalbi hızlıca atıyordu ve bunu Dilan da hisseti.

"sen kalbimdeki tek kadınsın. Karımsin"
Bunu söyledikten sonra genç kızı kendine doğru çekip dudaklarını onun dudaklarına yerleştirdi. İçinde volkan patliyor gibi hissediyordu genç kız. Artık kendini tamamen Emirhan bırakmak istedi. Emirhan öpmeyi kesmeden karısını yavaş yatağa taşıdı.

****
Esin nefes nefese kaldı. Çok terledi. Bebeklerini doğurdu sonunda. Fakat bebekler çok küçük diye doktor onları hemen ebelere verdi.

"bebeklerim" dedi yorulmuş olan genç kadın.

"Esin hanım. İlk önce sizin kanamanizi kontrol altına almamiz lazım" dedi hemşire.

"ben bebeklerimi istiyorum" diye bağırdı bu sefer.

"bebekleriniz... Solunum cihaza bağlılar, hayatlari tehlikete"
   

Yeni bölüm geç geldi maalesefBaşta kitabı heyecanla yazarken şimdi kendimi zorluyorum. Bundan hariç özel hayatımda çok yoğunum ve buraya girmeye zaman bulamıyorumBu kitabı gerçekten devam yazsam diye düşündüm ve açıkçası kararsız kaldım. Aklımda o kadar çok konu ve olaylar vardı, fakat gidişat başka oldu ve içimdeki o tutku kayboldu.

Bolum geç geldi diye sizden özür dilerimBölüm okumadan paylaştım hatalar vardır muhakkak.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 14, 2018 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Ağanın karısı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin