"Ağam" dedi sadece sessizce. O kadar sessiz dedi ki, Bedir acaba duydumu diye düşündü.
"Esin.. herşeyin sorumlusu sensin. Seni bulduğun için sevindim. Ama sana olan öfkem daha büyük.! Ya senin yüzünden namusuma leke sürüldü. Aşiret 6 ay verdi. 6 ayda ya bebek doğar ya ölürsün. Sen gidersin başkası gelir! Biraz aklını çalıştır. Artık çocuk değilsin!"
Son çümlesinde bağırıyordu Bedir Ağa. Sinirliydi. Öfkesi dinmiyordu bir türlü.
Esin ağlıyordu. Nedenini bilmiyordu. Belki de sinirleri boşaldı.
Bedir karısısına bakmadan odan çıktı. Kapıyı vurarak Esin'e bir daha öfkesini gösterdi.
Akşam olmuştu. Esin yeni çıkmıştı odasından. Kimse onunla konuşmuyordu. Zöhre küsmüştü. Yeni yengesine tam alışmış derken, ihanette uğradı. Esin onu acımadan kaçma planı için kullanmıştı.
Yemekte kimse Esin'le konuşamamıştı. Bu evde ona en çok değeri veren belki Fatma hanımdı. O bile gelinin yüzüne bakmıyordu artık. Bu durmadan belki en çok Seher faydalanıp seviniyordu."Bedir, tatile kaçsak ne dersin?"
Bu soruyu sorarken Esine kötü bir bakış atmıştı. Ekstra cümlesini böyle kurmuştu. Bundan Esin emindi.
"Tatil falan uğraşamam şimdi. Şirkete çok işim var. Zaten malum ya 6 ayda hamile kalır Esin yada başka kuma getiririm."
Esin utandı. Kocası onun özel hayatını herkesin önünde konuşuyordu. Onu düşünmeden böyle birşeyi anlattı.
Seher şok oldu. Başka kuma mı. Esin'den bile kurtulamamıştı. Şimdi bide başka kuma mı gelecekti.
Bedir yemek yemeği istemiyordu. Odasına çıktı. Akşam üstü Esin geldi odaya. Kocası odada olmadı için dolaptan pijamasını çıkartıp üstünü değiştirdi. O sırada lavabodan çıkan Bedir karısını gördü. Onu biraz izliyordu. Güzel bir kadındı. Bunun farkındaydı. Esin izlendiğini gördüğünde ürperdi."Ne duruyorsun orda. Beni izlemeyi yasaklıyorum"
Bedir güldü. Bu küçük kadın ona karsını izlemeyi mi yasaklıyordu. Esin'e doğru yürümeye başladı. Esin ondan uzaklaşmak için geriye adımlar atıyordu.
"2 ay oldu Esin. Kocanım senin alışamadın mı. Bakarım. Dokunurum. Benimsin."
Bunu derken Bedir Esini kendisine çekmişti.
"aslında sana çok öfkeliyim. Kaçtığın için. Ama ölmeni istemiyorum. Bebek yapalım" dedi Bedir Ağa.
Ne diyordu bu adam. Hala bebek diyordu. Bebekle kafasını yemiş diye düşündü Esin.
Ama korkuyordu. Bu sefer onunla asla beraber olamazdı. Hapları bitmişti. Filiz'den yeni hap almalıydı. Ama kontaktan artık asla çıkamazdı ve bebek istemiyordu."İstemiyorum Bedir" dedi sadece.
"sana istiyor musun diye sormadım. Emir verdim. Emir verirsem uyacaksın. Anla artık. Hem bu sefer acıtmayacağım" dedi gülerek.
Eliyle Esin'in yüzünü okşuyordu. İlk defa karısının yüzünü okşuyordu.
"Güzelsin" dedi Bedir ve Esin'in gözlerine bakıyordu.
Bu adama ne olmuştu böyle. Canavar olan adam hangi ara böyle olmuştu. Esin şaşırmıştı. Kocasını böyle tanımıyordu. Bedir'in tavırı sevgi mi nefret mi belli değildi.
Bedir gözlerini kapatıp Esin'i öptü. Aşkla öpüyordu. Sıcaktı. Yakındı. Acıtmadan ve severek öpüyordu. Esin gerçekten ne yapacağını bilmiyordu. Bedir'in sinirini biliyordu. Ona karşı gelse belki ölebildi. Ona itaat etse belki bu adamdan hamile kalacaktı.
Esin düşüncelere dalırken Bedir onu yatağa taşıdığını farkında varmamıştı."Bana bir şanş Esin. Sana alıştım. Seni yanımda kalmanı istiyorum. Seni.."
Cümlesini bitirmedi. Öylece Esin'in gözlerine bakmişti. Bedir bu duyguyu biliyordu. Kendisine itiraf etmek istemiyordu aslında ama karşı da gelemiyordu.
"Bedir ben korkuyorum senden. Bana sadece kötülük yaptın" dedi Esin.
Esin'in yüzüne eline alan Bedir dudaklarına yine yaklaştı.
„Evet korktun çünkü seni istemeyerek nikahıma aldım. Ama artık başka. Seni seviyorum Esin"
Yine Esin'i öpmüştü. Özlem dolu bir öpücüktü. Esin böyle birşeyi duyacağını aklından dahi geçiremezdi.
Bedir Ağa küçük Esini mi seviyordu. Sevmiyordu Bedir'i ama o da alışmıştı kocasına. Korkudan mi yoksa başka birşey yüzün mi ona karşı gelemiyordu.
İlk defa Esin kocasının öpücüğüne karşılık verdi.
O gece kendi rızasıyla Esin Bedir'le beraber olmuştu. Bedir Esin'e acı çektirmedi.
Esin kendisine bile itiraf etmek istemiyordu ama ilk defa kocasını böyle tanımıştı. Acaba Bedir Ağa gerçekten sevmiş miydi.
Ertesi sabah Bedir Ağa erken uyanıp Esin'i izliyordu.
Esin birşey söylemedi. Ama ona karşi da gelmedi. İlk defa karısı gibi olmuştu.
Esin yatakta uyuyordu. Uyurken o kadar masum ve tatlı görünürdü ki. Bedir seviyordu Esin'i. O bile artık anladı. Kendine yeni itiraf ediyordu. Artık ona zarar vermek istemiyordu.
Esinin saçlarını okşadı. O ara Esin uyandı. Onu izleyen kocasını gördü. Dün gece yaşananlar aklına gelmişti. Utandı. Başka bir yere bakmak istiyordu. Bunu farkında varan Bedir Esinin yüzünü kendisine çevirdi."Artık yüzünü çevirme beden Esin. Seni seviyorum ve hep yanımda olmanı istiyorum. Beni sevmen için herşeyi yapacağım. Keşke böyle evlenmeseydik ve severek evlenseydik. Geç de olsa anladım ki insan seni sevemeden duramaz"
Karisinin yanağına küçük bir öpücük vererek yataktan kalktı.
"Çok oyalanma kahvaltıya gel. Önemli birşey söyleceğim" deyip Esin'den ayrıldı.
Esin hala şoktaydı. Hangi ara adam onu sevmişti ve böyle sakinleşti. En önemlisi ben nasıl kendime ona verdim. Evet itiraf etmesi zor. Bedir böyle olduğunda hoşuna gidiyordu. Ama Emirhana ihanet yapmış gibi hissetti kendini.
Bu konuyu çok düşünmek istemeyen Esin yataktan kalkmıştı ve hazırlanmaya başladı. İlk defa kendisine özen gösteren kadın süslenmişti.
Masaya gelirken hala kimse onunla konuşmuyordu. Bu durumdan rahatsiz oluyordu Esin ama değiştiremiyordu.
Tek boş sandalye Bedir'in yanıydı. İlk defa Bedir'in yanına oturuyordu Esin.
Yavaş adımlarla sandalyeye oturan Esin utanarak Bedir'in yanına oturdu. Burası aslında Seherin yeriydi ama nedense Seher Esin'in yerine oturuyordu. Seher ateş fışkırıyordu gözlerinden. Belli ki zorla oturmuştu oraya."Ana, baba. Ben bir karar verdim. 1 ay tatile gidiyorum" dedi Bedir Ağa.
Bunu duyan Seher çok sevindi. Daha geçen akşam Bedir'e tatilden bahsettmişti.
"Oğlum Seher le mi gidiyorsun" diye sormuştu annesi.
"Esin le gidiyorum ana. Bir hafta sonra yola çıkacağız" dedi ve Esin'in elini tuttu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ağanın karısı
General Fiction"Aşiret bebek istiyor bilirsin" "Benim bir karım daha var. Seherle iyi geçinmeye bak" "Sen sadece evin bir gelinisin" Esin yaşlarını zor geri tutuyordu. Bu adam ne diyordu. Emirhanı severken Bedir'in karısı oldum. Zorla evlenirken kuma oldum. Bir k...