Esin ne duyduğunu tam olarak anlamış değildi. Böyle birşey asla beklemiyordu.
Kahvaltından sonra çift odaya gitmişti.**1 hafta sonra**
"Esin sen bavullarımızı topla. Benim dışarda biraz işim var.
"Akşama seni alacağım" deyip odadan çıktı Bedir Ağa.
Esin hayatında hiç bir zaman tatile gitmemişti. Farkitlikten dolayı böyle şeyleri anca hayal ediyordu. Ama şimdi ise sevmediği bir adam ona hayalını gerçekleştiriyordu.
Belki Bedir Ağa gerçekten değişime hazırdı.
Mutlu olmuştu Esin, bunu kendine itiraf etmeliydi. Ama korkuyordu. Bu adamı iyi tanımadığı için pek güvenmekte istemedi. Önce onu biraz gözlemleyecekti. Öyle düşündü.
Ya tatilde yine bebek konusu açılırsa. Esin endişelendi biraz. Hapları bitmişti. Anca Filiz'i görse yeni hap alabildirdi. Ama bu Konak'tan da artık çıkması imkansız.
Akşam üstü bavullara herşeyi doldurdu Esin. Duştan sonra siyah bir elbise giyip kocasını bekledi. Geç olmadan Bedir de geldi."Herşey hazır mi" diye sordu Bedir.
"Evet Ağam" diye cevap verdi Esin.
Tatile gidiceklerdi ama yinede içinde bir korku vardı.
Konaktakilerken kısa vedalaşıldı.
Antalya'ya gidiyordu yolculuk. Bedir Ağa uçakla gidilmesini tercih etmişti."şey, Ağam ben korkuyorum uçaktan"
"Bindin mi hiç. Yani binmediysen korkamazsın. Hem artık seni ben koruyacağım" dedi Bedir.
Esin susmuştu. Eskiden konuşmayı seven kadın susmayı öğrendi.
Titreyerek ve istemeyerek uçağa bindı. Kocasının yanına oturuyordu ve titriyordu. Bedir onun elini tuttu. Sakinleştirmeye çalıştı.
Bedir Esin'e gerçekten aşık oldu. Gözünü ondan ayrılmıyordu.Uçak Antalya'ya indikten sonra büyük bir otele gittiler.
Esin'in hayatına çok otel görmemişti ama bu gördüğü en büyük oteldı. Otel odaları da adeta bir saray gibiydi. 4 odalık, 2 lavaboları vardı ve gördüğü en büyük balkonuydu. Bedir için para önemli değildi ama burası pahalıydı. Bunu Esin bile anladı. Hayran olmuştu buraya. Tüm odaları gezdi.
En sonunda mutluluk içinde kendini yatağa attı. Bunu gören Bedir karısının yanına uzandı."Beğendin mi" diye sordu karısına.
"Ağam burası çok güzel, ama Seherle niye gelmedin buraya. Senin ilk karın, gözden, sevdiğin" diye soruyu soruyla cevapladı.
Bedir derin bir nefes aldı.
"Evet Seher benim ilk eşim. Sevmiştim. Ama senelerdir aramız bebek yüzünden kötü. Sen geldikten sonra daha da hırçınlaştı. Kendinden uzaklaştırdı. Sana karşı ne kadar da nefret ve öfke duygusunu beslemeye çalışsamda karşı koyamadım. Esin kendime yeni itiraf bile ediyorum ama sana aşık oldum"
Esin'e dönmüştü. Elini eline almıştı.
"Ama ben seni sevmiyorum" dedi Esin sessizce.
"Sana çok kötülük yaptım biliyorum ama bana bir şans ver Esin. Eğer verirsen sende beni seveceksin" diyordu Bedir bir ümitle.
"Olmaz. Veremem. Yani istesem de sevemem"dedi Esin çaresizce.
Artık Bedir'in karısıydı. Karşındaki adam ona aşıktı. Esin de Bedir'den artık nefret etmiyordu. Yinede korkusu vardi. Bide kalbinde derin bir yer alan Emirhan. Ona ihanet yapmış olurdu, eğer onun abisini sevseydi.
"ama neden Esin, neden! Seni ney engelliyor" diye sordu Bedir. Eliyle saçlarından geçmişti. Ne yapsa boştu.
"Neyi şaklıyorsun benden" diye sordu tekrar.
Esin heyecanlandı. Bu soruyu duymak istemedi. Ne cevap verebilirdi bilmiyordu.
"Bir.. birşey saklamıyorum. Sadece çok ani oldu. Konağa geleli daha 3 ay olmadı. Çok çektim. Sana hemen aşık olmamı bekle benden Ağam. Beni seviyorsan bana zaman ver" diyebildi.
Bedir bu sözlerine inanir diye umuyordu.
"Tamam Esinim nasil istersen. Biz zaten tatile birbirimizi daha iyi tanımak için geldik"
Esin'e sarıldı. Kokusunu içine cekti. Kokusu o kadar büyücülüydü ki. Bedir karşı koyamıyordu. Esin ise sarılmak istemedi. Ne kadar Bedir'e alışsada olanları unutamıyordu ve ona sevgiyle yaklaşamıyordu.
"Şey yemeği burda yiyebiliyor muyuz" diye sordu Esin.
Bedir'e çok yaklaşmak da istemedi. Bedir bir şey söylemeden hemen oda servisini arayıp yemeği odaya istetmişti.
Yemekten sonra çift balkona çıkıp manzarayı izliyordu. Deniz ve plaj çok güzel görünüyordu.
"Başkasını mı seviyorsun"
Bu soruyu sorarken gözünü manzaradan ayırmadı Bedir. Esin şaşırdı çünkü böyle birşeyi asla beklemiyordu. Ne diyeceğini bilmedi. Evet deseydi sonu nereye varacaktı. Kim olduğunu söylese acaba bu sefer ne olacaktı. Ne kadar da Bedir değişmiş olsada, ne kadar acımasız birisi olduğunu da biliyordu.
"Sustun, yani evet" dedi Bedir.
Bedir niye bu kadar soru sormaya başlamıştı. Neden Esinin geçmişiyle bu kadar ilgileniyordu.
"Evet. Yani nasıl desem. Seninle evlenmeden önce başkasını sevdim. Ama o artık burda değil. Hiç bir zaman burda olmayacak" dedi.
Aslında ülkeyi değil kalbini ve yanını kast etmişti. Artık ne kadar da isteseydi Emirhanla evlenmezdi. Yan yana olamazdı.
"Öldü yani" diye sordu Bedir.
Esin sustu. Derin nefes aldı. Bunu duyan Bedir karısına baktı.
"Ve sen hala onu seviyorsun öyle mi Esin!"
Esin göz yaşını zor geri tuttu.
"Bedir bu senden önce olan birşey. Ve bitti. Ebediyen de olmayacak. Çünkü o kişi artık burda değil" diyebildi Esin.
Konu kapansın istedi. Bu cevapla konu kapanır diye umuyordu.
Bedir Ağa o kişi kendi öz kardeşi olduğunu bilmiyordu. Bilse ne yapardı. O da bu konuyu kapatmak için sustu. O kişi daha çok karısının aklına sokup aklını karıştırmasını istemedi.Bu bölüm belki tam olarak heyecanlı değil ama bazen böyle bölümler gerekiyor. İllerde yayınlanacak bölümlerde biraz daha heyecanlı şeyler olacak.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ağanın karısı
General Fiction"Aşiret bebek istiyor bilirsin" "Benim bir karım daha var. Seherle iyi geçinmeye bak" "Sen sadece evin bir gelinisin" Esin yaşlarını zor geri tutuyordu. Bu adam ne diyordu. Emirhanı severken Bedir'in karısı oldum. Zorla evlenirken kuma oldum. Bir k...