Bedir tedirgindi. Acaba hata mı yapmıştı. Emirhana hiç bir konuda güvenci yoktu ve Zöhreyi ona emanet etmişti. Bir defa daha bacısına birşey olsun istemiyordu. Onlar gideli 2 gün geçmişti ve hala aklı omlardaydı.
"Bedir" dedi Seher ve ona doğru yürüdü.
"Ne oldu Seher"
"Beni hiç mi sevmedin, 10 senenin hatrı yok mu. Beni çok ihmal ediyorsun. Beni unutdun"
"Seher seni unutmadım ama biliyorsun ki Esin gelmeden önce de kavga ediyorduk. Yeni bir durum değil bu. Yinede haklısın. Esin'in hamileliğinden beri doğru dürüst sana vakit ayıramadım"
O da farkındaydı. İki kadina eşit davranamıyordu. İki karsı da onun için değerliydi. Birisi senelerdir ona sadık ve açılarını paylaştığı, diğeri ise sevdiği kadın ve çocukların annesiyi.
Akşam olmuştu ve Esin kocasını odasında gelmesini bekliyordu. 3 saat geçti ve Bedir hala gelmemişti. Sonunda yataktan kalkıp merakına yenik düştü. Bedir nerde olabildiğini bilmeyen genç kadın merdivenleri aşaya indi ve onu aramak istedi.
Seherin odasından kahkaha sesleri geliyordu. Esin istemeyerek odaya yaklaştı. Bedir'in gülme sesi de geldiğinde dayanamadı. Kocası bu gece gelmeyip ilk karısında kalmayı tercih ediyordu demek ki. Utanarak kapıyı dinlemeye başladı. Üzgündü ve ilk defa Seheri kıskandı. Her gece Bedir onun yanında oluğu için bunu benimsemiş ve ona normal geliyordu. Fakat Seher onun ilk ve resmî karısıydı ve bu durumu zor da olsa kabullenmeliydi.
"Seni özledim Bedir. Seninle eskiden gibi çılgınlık yapmayı özledim"
Esin duyduğu şeyle şok olmuştu. Bedir'i Seherle beraberken düşünüyordu. Tiksinmişti bir an.
"Seher seni ihmal etmeyecem artık. Adaletli olacağım"
Esin daha çok onları duymak is temiyordu. Kocasını paylaşmak istemiyordu. Seheri anlayabiliyordu artık ama içinde Volkan patlarmış gibi hissediyordu.
Ertesi sabah odasında tek başına uyanan Esin kendini aynada izledi.
Karnı büyümüştü. Haliyle biraz kilo aldı . Saçları uzamıştı ve daha olgun görünüyordu.
Seher fiziğini hiç bozmamış, 28 yaşına rağmen genç gösteren alımı bir kadındı. Esin de bunun farkındaydı. Seher ondan her konuda daha tecrübeliydi."Oğlarım, babanız yanımda olsada tekim. Beni hiç bırakmayın küçük kuşlarım"
Gözlerinde biriken yaşı silip yemeğe indi.
Yemekte kimse konuşmuyordu. Zöhre ve Emirhanın gitmesi aileyi bir hayli sarsmıştı. Masa yarı boş ve cansızdı.
"Ana yarın Seherle 10 sene evlilik yıl dönümüz" dedi Bedir ve sessizliği bozdu.
"10 sene olmuş he oğul"
Fatma hanım zaman ne kadar çabuk akıp gittiğini fark etmemişti bile.
"Şirkete gitmeyecem, sözüm vardi, 10 senede uzun tatil yapacaktık. Esin hamile diye 3 gün gidiyorum Seherle"
Seher seviniyordu. Bu vesileyle kocası 3 gün tamamen onundu.
Bedir karısına gülümsüyordu. Seher de ona sevinçle bakıyordu. Esin gördüğü ve duyduğu şeylerden sinirlenmişti. Kocası istediği gibi gelip gidiyordu. Bedir'e o an bir tokat atmak isterdi ama yapamazdı böyle birşeyi.
"Esincim, sen kusura bakma. Sende 10 evli kalırsan sende böyle kutlama yaparsın" dedi Seher Esin'e dönerek.
Esin'i sinir etmek için mi yoksa sevindiği için mi böyle konuşmuştu bilmiyordu Genç anne adayı. Sinirden yüzü kızarmıştı ama Bedir'e birşey belli etmek istemiyordu. İlk geldiği günler aklına gelmişti. Seher onu ikaz etmişti oysa ki. O ilk karıydı ve gözdeydi. Resmî nikahları vardi ve konumu belliydi. Esin sadece bebek doğurmak için gelmişti. Üzgündü fakat Seher haklıydı. Konak'ta kimse ona değer vermiyordu, bebek doğurmak için gelmişti ve Bedir'in kalbinde olsa bile Seher onun eşi olarak kabul ediliyordu burda.
Esin korkuyordu. Ya bebekleri doğduğunda gözden düşerse. Seher bebeklere sahiplense ne olurdu. Bedir Esini zorla karısı yapmıştı. Onu sevmeden onunla yatmıştı. Esinin aklı çok karışmıştı.
Size önemli bir sorum var, lütfen cevaplayın. Hikayede herkes konu olacak ama hangi karakterlerden çok duymak istersiniz. Seher, Bedir, Esin, Dilan, Emirhan. Kim, hangi çiftten çok okumak istersiniz. Çünkü açıkçası aklım biraz karıştı.
Esin ve Bedir neticede kavuştular. Duyguları bir. Ama Dilan ve Emirhan öyle değil. Sonra Seher de var.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ağanın karısı
General Fiction"Aşiret bebek istiyor bilirsin" "Benim bir karım daha var. Seherle iyi geçinmeye bak" "Sen sadece evin bir gelinisin" Esin yaşlarını zor geri tutuyordu. Bu adam ne diyordu. Emirhanı severken Bedir'in karısı oldum. Zorla evlenirken kuma oldum. Bir k...