Kapıdan giren Bedirdi.
Emirhanın elini karısının bileğinde gören Ağa deliye döndü."Emirhan ne yapıyorsun" diye bağırdı ve onlara yaklaştı.
Esin korkuyordu. Bedir herşeyi yanlış anlıyor olabilirdi. Korkudan susan genç kadın kocasının gözlerindeki siniri görebiliyordu. Emirhan o an Esinin bileğini daha da sıktı.
Esin acıdan bağırmaya başlarken Bedir Emirhana doğru yürüdü ve Emirhanın yüzüne yumruk attı. Emirhan savrulup Esin'in kolunu bıraktı.
O da sinirlenmeye başladı ve abisine bir tokat attı.
Esin gördüğü şeyden korkuyordu. Böyle birşey asla bekletmezdi. Emirhan o an o kadar öfkeliydi ki defalarca abisine tokatlar ve yumruklar yağdırdı. Abisi sevdiği kadınla beraber olabilmişti. Onun sevdiği kadına sahip olabildi. Öfkeliydi ve öfkesini abisinden çıkarıyordu.
En son Bedir düştüğü yerden doğrulup kardeşine son yumruğunu attı."Ne işin var karımla" diye bağırdı Bedir.
O an Esin'e ne dönüp baktı, sanki soruyu ona da sormuş gibi.
"Abi senin o sevdiğin karın var ya" diye araya girdi Emirhan.
Bedir sinirden hala derin derin nefes alıyordu.
"Senin çirkef karın benim karımı dövdü. Sebebsiz yere. Bende cezasını kesecektim"
Esin şaşırdı. Bir an Emirhan herşeyi anlatır diye düşündü. Korkudan titreyen kadın az da olsa sakinleşti.
"Esin öyle birşey yaparsa bana söyleyeceksin! Karıma bir daha dokunursan seni gebertirim" diye bağırdı Bedir ve Esin'e doğru yürüdü.
Dayak yiyecem sanan Esin ürperti. Bedir karısının kolundan tutup onu odalarına sürükledi.
Odaya vardıklarında Bedir kapıyı kilitledi. Bunu gören esin korku.
"Bedir ben"
Bedir elini Esin'in ağzına koydu. Konuşmasın istemedi.
"Ben sana artık dokunamazken, kıyıp doyamazken sen neler yapıyorsun be kadın"
Esin korkuyordu. Gözleri dolmaya başladı.
"Kocan var senin. Seni ihmal etmiş olmalıyım ki, kardeşini dövdün. Senin bu Konaktaki yerin de görevinden belli"
Esin'i bellinden kavrayıp kendisine yaklaştırdı. Bu kadını özlemişti. Kokusunu gözlerini tenini özlemişti.
Bedir çok düşünmeden Esin'in ağzını kapatan elinize çekip karısına iki kollarını dolayıp onu haps etmişti adeta. Gözlerini onun gözlerine dikip dudaklarına kaçamak bakışlar attı.
Sonunda Esin'in dudaklarını öptü.
Esin birden sakinleşmiş ve kocasına konsantre olmuştu. O da ellini Bedir'in başına dolayıp onu kendine daha da bastırdı.
Öpüşürken Bedir karısını yatağa taşıdı. Bunu fark etmemişti bile genç kadın. O kadar kocasına odaklanmıştı.Öpeyi bozmayan Bedir karısının elbiseni bir hamleyde çıkardı.
Esin anlamıştı. Kocası onunla beraber olmak istiyordu. Ne kadar itiraf etsede, o da bunu isiyordu.
Zor da olsa Bedir kendını bir an öpmekten kesip gözlerini açtı. O da üstündeki şeylerden kurtulup geri yattı yatağa."Beni deli ediyorsun. Sana dayanamıyorum" deyıp Esin'in tamamen soydu.
Kocasıydı ve ilk defa beraber olmuyorlardı ama utanıyordu genç kadın.
Bedir dikkatle Esin'in omuzunu öptü. Elliyle karısının vücudunu keşfetmeye gitti.
Esin elleriyle kocasının saçlarını taradı.
Bedir çok özlemiş olan karısının arasına girdi. İnleyen karısınında hoşuna gitmiş olmalıydı. Hareketini bir kaç defa tekrarlayan Ağa her seferinde daha da sert ve ustalıkla yapıyordu. Aynı anda şefkatlıydi karısına. Esin de onunla beraber hareket ediyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ağanın karısı
General Fiction"Aşiret bebek istiyor bilirsin" "Benim bir karım daha var. Seherle iyi geçinmeye bak" "Sen sadece evin bir gelinisin" Esin yaşlarını zor geri tutuyordu. Bu adam ne diyordu. Emirhanı severken Bedir'in karısı oldum. Zorla evlenirken kuma oldum. Bir k...