Evet arkadaşlar bu resimdeki de Zöhre. Taşkıran ailesinin en küçük kızı ve 20 yaşlarında düşünün.
Esin'in konağa geldi geldi 1 ay olmuştu. Günlerdir Esin erken yatıyordu. Bedir ona dokunmaması için tek çaresiydi bu. Zaten Bedir ve Esin konuşmuyordu. Ayni odada, aynı yatakta iki yabancı gibilerdi.
Evden kaçma planı hala vardı Esin için.
Bedir bütün gün şirkette çalışıyordu."Zöhre. Beraber çarşıya çıkalım mi. Eksiklerim var" deyip Zöhreyi ikna etmeye çalıştı.
İkna olan Zöhre çantasını alıp geri döndü. Çok sevindi. Seherle hiç arkadaş gibi olamamıştı. Belki Esin'le arkadaş bile olabilirdi.
Konağın şöförü Esini ve Zöhreyi çarşıya sürdü.Önce bir yere oturup yemek yemeye karar verdiler. Yemekler geldi.
"Yenge çok durgunsun. Farkındayım abimle aran pek iyi değil. Ama abim aslında iyi birisi" deyip Esini teselli etmeye çalıştı.
"Aileni biraz anlatsana Zöhre. Sizi hiç doğru dürüst tanımıyorum"
"İşte bildiğin gibi. Babam şirketi ve aşireti yönetiyor. Sert birisidir. Onunla aram hiç iyi değildi zaten. Annem de zorla babamla evlenmiş. Aslında annem fakir bir ailenin kızı. Bir kız kardeşi vardı, sarışınmış kız kardeşi. Babasi onu babama sattı. Hayatı kurtulsun diye. Ondan beri ailesiyle bağlantısı yok. O kardeşini çok özlüyor"
"Hiç güzel birşey değil aslında. Annen zor hayat yaşamış belli. O kardeşinden haber alabildimi"
"Hayır alamadı. Senelerdir aradı bulamadı. Sonra da Bedir abim, Emirhan abim ve ben dünyaya geldik. Vazgeçti aramayı."
"Abilerini anlatsana bana biraz"
"İşte 10 sene önce Bedir abim Seherle evlendi. Ben daha çocuktum. Bedir abim Adana'ya gitmişti. İş için, sonra da Seher yengemle döndü. Başta iyi gibi görünsede, çok yanlış birisi bu kadın. Seherin çocuğu olamadığı için çok tartışma vardı evde. Sonra da apar topar evlendi seninle abim.
Aslında iyi birisi ama Sehere ihanet yaparmış gibi hissediyor galiba. Belki kuma almazdı ama aşiret zorladı onu""Abin bana iyi davranmiyor Zöhre. Yani ben bu hayatı seçmedim. Çünkü seçseydim onunla asla evlenmezdim" dedi Esin üzgünce.
"Ya diğer abin. O nerde?" Diye sordu.
Emirhanın hakkında bilgi toplamak istiyordu.
"Emirhan abim 25 yaşında. Bedir abimi sever ama anlaşmazlar. Emirhan abim şu an Dubai'da iş için. Bir sevdiği kız vardı. Bi kere bana anlatmıştı. Çok merak ediyorum o kız kim. Abim dedi ki, Dubaidan geldikten sonra o kizla evlenmek istiyor"
Esin kendini zor tutuyordu. Emirhan kardeşine ondan bahsetmişti. Kalbi küt küt diye atıyor. Sanki birazdan yerinden çıkacakmış gibi.
"Şey Zöhre hadi kalkalım daha alışveriş yapacağız. Sen çık ben ödeyip geliyorum" dedi.
Zöhre onaylayıp çıkmıştı restorandan.
Yemekleri ödedikten sonra yavaş ve etrafa bakarak çıktı restorandan.Zöhre ortalıkta yoktu.
AVM den koşarak çıktı. İşte hürriyet.
O kadar bu günü beklemişti ki. İnanamıyordu. Oluyordu. Kaçabiliyordu.
AVM den çıktıktan sonra otobüs durağına gitti. Mardin dışına gitmeyi planlıyordu. Şanlıurfaya son otobüs kalkıyordu. Çebinden biraz para çıkartıp bilet aldı. Ötobüse binip bekledi. O kadar seviniyordu ki. Evet seviniyordu. Ama nerde ne yapacağını bilmiyordu.
Akşam üstü otobüs yola girerken, Esin uyuya kalmıştı. İlk defa böyle rahat uyuyacaktı. Sabah saat 4 te Şanlıurfa ya gelen kız ötübüsten indi.
O kadar seviniyorduki. Bedir ona kredi kartı vermişti. İlk iş otele giden kadın otelde kalacaktı. Sonra ise iş bakıp çalışmayı düşündü.**aynı an konakta**
"Zöhre! Nasil yani kaçtı. Ya büsbüyük Konak'ta bir kıza kimse mi sahip çıkamıyor"
Bedir Ağa deliye döndü. Karısı yoktu ortalıkta. Bir illeriye bir geriye yürüdü. Sevmiyordu Esin'i. Ama o onun karısı,namusuydu. Elleriyle saçlarından geçiyordu Bedir.
"olamaz ya! Nerde bu kız. Aziz hemen adamları toparla. Gerekirse tüm Mardin'i arayacaksınız"
3 gün olmuştu ve Esin hala ortalıkta yoktu.
"Ağam. Hanım ağam Urfa'da. En son sizin kredi kartıyla otelde giriş yapmış"
"Tamam Aziz tez arabayı hazirla Urfa'ya gidiyoruz.
Esin Urfa'ya alışamıyordu. İş bulamıyor. Eğitimi yârim kaldı diye kimse işe almıyordu. Temizlik işi de bu ara yoktu. Otelin yanında bir park gitti. Esin banka oturup düşündü. Ya hiç kaçmasaydi. Acaba Bedir'le arası iyi olacak miydi. Olsa bile Emirhan geldikten sonra ne yapabilirdi. Bir yandan Emirhan, bir yandan kocası olacak Bedir. Bide kardeşi Dilan vardi. Sert davranmıştı Dilana. Hala da kızgındı ona. Şimdi kalksa Bedir'e geri dönse kocası onu eve alır miydi.
Seher cadısı rahat durmaz kocasını ona karşı doldururdu muhakkak. Aklı çok karışık olan genç kadın güneşin battığını fark etmemişti.
Birden yanına 2 adam oturdu."Ne işin var dişarda güzelik" dedi birisi.
"Kimsiniz! Gidin burdan" diye bağırdı Esin. Hangi ara bu iki kişi yanına oturmuştu.
"Hırçın kızları severiz. Gel bizimle" deyip Esin'i kolundan tuttular. Esin'i zorla ayağa kaldıran adamlar Esini sürüklemeye başladı.
"imdat! Bırakın beni" Esin daha çok bağırmaya başladı.
Kendini savunmak için 2 adama vurmak istedi. Ama 2 erkeğe karşı güçsüzdü. Ne kadar çok kendini kurtarmaya çalışsa o kadar çok dövüyordu iki adam Esini.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ağanın karısı
General Fiction"Aşiret bebek istiyor bilirsin" "Benim bir karım daha var. Seherle iyi geçinmeye bak" "Sen sadece evin bir gelinisin" Esin yaşlarını zor geri tutuyordu. Bu adam ne diyordu. Emirhanı severken Bedir'in karısı oldum. Zorla evlenirken kuma oldum. Bir k...